Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 441
Er det noen dypere mening med livet enn å leve enten standardlivet med jobb og det normale eller å havne på kjøret til man havner under jorda. Selv har jeg vært inne på tanken om at vi fødes på nytt, men med et totalt ulikt utgangspunkt. Er du uintelligent og stygg blir du det motsatte i det neste livet om du holder ut å ikke begår selvmord. Er du derimot pen å intelligent vil ditt neste liv bestå av en rekke stengte dører du skal forsøke å åpne. Også tror jeg folk som begår alvorlig handlinger som drap uten et veldig bra motiv som de fleste kan forstå hvorfor det ble begått, samt voldtekt blir utslettet på jorden. Kan sikkert virke litt overfladisk å klage over at man ikke er pen, men intimitet med ei fin dame er noe de fleste menn ønsker å ha, og da har man elendig kort om man både er uintelligent å stygg.
Håper du får så mange fine damer i det livet du lever nå, at du ser man kan bli lei det også

Samme med penger, bolig og luxus, alt det overfladiske vi forguder

Håper alle dine drømmer går i oppfyllelse, og at du gjør det så mange ganger at du ikke har lyst på noe lenger, du har opplevd alt. 1000 ganger.

Da er ditt eneste mål, å ikke ha noe mål. Du kan bare leve. Du er endelig fri

Fri til å la livet flyte, akkuratt slik det har lyst å flyte

Total accept for slik livet er akkuratt nå.

Og hvordan det blir i morgen

Å se på verden, akkuratt slik den er i dag. Uten å ville forandre noe som helst

Det er det jeg tror, er målet

"The Endgame"
Jeg mener man selv bestemmer meningen med livet. Jeg elsker å jobbe, tjene penger, skape verdi for andre mennesker, økonomisk frihet, sex, psykedelika, gode venner og mer jobb. Jeg er ment for å jobbe og jeg elsker å jobbe og friheten det gir, tro det eller ei.

Jeg hadde ikke samme tankesett før jeg startet egen bedrift.

Jeg mener at for meg har det mest meningsfulle jeg har gjort og fortsetter å gjøre er å bygge mitt imperium og skape sikkerhet for alle rundt meg, lage arbeidsplasser og skape verdi for kunder.


Anbefaler å lede boken til David Deida, The way of the superior man. Den er lettlest og gir mye mening.

Bidro definitivt til å endre mitt tankesett rundt livet, purpose osv