Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1213
Hei!

Video

Dette er en video som viser den fantastiske naturen som er i Tenerife. Det er filmet mye under vann. Alt er filmet av Espen Fystro og det er Amund Kleppan som har redigert. Alt er filmet med et enkelt GoPro kamera!

Håper dere liker videoen Like & comment!
Sist endret av Phosphor; 24. oktober 2011 kl. 21:42.
Er dette bare en reklame for GoPro kameraet?
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Nei, det er ikke det.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Når folk har filmet en film, med go-pro kameraet er det normalt å informere om dette. Dette er noe de fleste som driver seriøst innenfor ski, vannsport og ymse andre aktiviteter der go-pro kameraet er kjent.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Yeepp Det er helt riktig.
skilpadden og det var ganske fet, men det meste andre var dessverre ganske kjedelig ;s
Kjedelig film tbh, vakkert men kjedelig.

Fremstår for meg også som en slags review/reklame for GoPro.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Dette er en av de første video'ene jeg har laget, og det de første opptakene som vennen min, Espen har gjort med kameraet Jeg skal selv være med å filme i neste projekt, så da får jeg mere kontroll

Takk for respons! Nå vet jeg hva jeg skal forbedre meg på!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er dette filmet med GoPro Hero2 eller det første som kom ut? Hvilken filmmodus brukte du? Plages med tunnelsyn på mitt kamera..,,.