Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2159
heisann freakere, jeg er ute etter et artig spill som jeg kan spille på skolen. det kan være i nettleseren, nedlasting(bør da ikke trenge internett for å spille).
hvis noen har forslag som ikke passer helt er det bare å spytte ut likevell.
hvis dere også kunne forklart litt hva spillet gåt ut på hadde det vert perfekt
ER du på skolen for å spille? Skal du spille får du f"""# meg heller være hjemme, ikke distrahere de andre i klassen...
Sist endret av Spelly; 19. oktober 2011 kl. 09:30.
Minecraft (heftig å få med fler, og sette opp en LAN server på skolen)
Tetris
Nintendo 64 Emulator

Det er hvertfall det jeg gamer mest.
Det funker jo også å finne noen heftige spill i bukta da
spelley: nei, men når man er ferdig med stuff så bli å loke på freak å facebook rimelig kjedli etterhvert

lenonardie: knaskje man sku prøve det ja, finner supermario til 64 emulator?
Du finner omtrent alt du vil ha til emulators. Favorittene mine er Zelda, super Mario, Yoshi story osv.. Bringer frem gode minner fra barndommen
å alle disse ligger på bukta?
Neinei, bedre å laste ned her

Og emulatoren kan du skaffe her
ok takk

massemassetegn
var en stund jeg spilte mye Mafia II, men så kom det no dritt som ikke funket på cracken :/
jeg har lastet de ned nå men sliter med kontrollene hva tilsvarer A å B
Sitat av xavi0n Vis innlegg
spelley: nei, men når man er ferdig med stuff så bli å loke på freak å facebook rimelig kjedli etterhvert
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det bli kjedelig å loke på Freak ?

Hva med å lære Java, og lage et spill selv ?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Tetris
Pac-Xon
Bomberman
Super Mario Flash
Mujaffa
Alt fra Teagames

Nyttige sider:

123 Spill
1001 Spill
Kongregate
Miniclip
Sist endret av Spankyboii; 19. oktober 2011 kl. 10:01.
Age of empires 2, og Counter strike 1.6 :P
Sitat av xavi0n Vis innlegg
spelley: nei, men når man er ferdig med stuff så bli å loke på freak å facebook rimelig kjedli etterhvert
Vis hele sitatet...
Ferdig med stuff? Så du sitter inne med bare rene 6´ere?
Bruk tiden på skolen til noe fornuftig, les mer. Hvis du blir ferdig med DET også, så les enda litt mer. Du går ikke på skolen for å spille gutt.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av xcitu Vis innlegg
Ferdig med stuff? Så du sitter inne med bare rene 6´ere?
Bruk tiden på skolen til noe fornuftig, les mer. Hvis du blir ferdig med DET også, så les enda litt mer. Du går ikke på skolen for å spille gutt.
Vis hele sitatet...
Kom igjen, spar oss for moralprekenen. Ingen som ville ha det, han ville ha singelplayerspill så slutt å kom med irrelevante ting.


BTW:

Red ball 1
Red Ball 2
Red Ball 3
jeg var ikke ute etter en moralpreken. går TIP å har 4\5 i det meste så det er ikke et tema
Glemte å nevne det, men hvis ikke du har prøvd portal 2, så bør du definitivt prøve. Det er muligens litt vanskelig å spille i timen, da det er en stor fordel med lyd, og det tar kanskje litt tid, hvis du skal ha det på en pc du har fått fra TIP.. Regner ikke med at dere har de beste pcene?
vi har helt grei data hp probook 4330s
Du vet det sikkert best selv om den greier å dra spill på noen GB. Hvis du tror den gjør det, så utvider du mulighetene dine masse. Det er MANGE bra spill som Portal 2 (sikkert portal 1 også, men det har ikke jeg prøvd), Singleplayer versjonene av CoD og Battlefield, Half life, Dead Space, Dead Island, Rage osvosv.. masse bra spill.

Men hvis ikke du har prøvd Minecraft, så bør du gjøre det. Det er det det går mest av hos meg hvertfall. Som nevnt bør jeg anbefale å deg å lage en egen server.. Det går fort, og er sykt morro

Noe vi gjorde var at vi var 4 stykk, som delte oss opp i 2 mot 2. Så får vi 10 min på å skaffe resources, lage armor og våpen, så sier man Game on. Etter det kan man velge å gjemme seg og skaffe mer armor og våpen, eller man kan raide motstanderen. ANBEFALES!!!!!
Emulators til N64 og Super Nintendo er helt fantastisk! Zelda, mario64,mariokart og alle mariospillene på SNES = underholdning til over jul, om du vil ha noe å gjøre på skolen.
Hvis du har en helt grei pc er det massevis av gratis spill på Steam.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvis du har en helt grei pc er det massevis av gratis spill på Steam.
Vis hele sitatet...
Navn på noen bra?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
stepmania så kan du konke med andre og hvis du vil
Sitat av xavi0n Vis innlegg
jeg har lastet de ned nå men sliter med kontrollene hva tilsvarer A å B
Vis hele sitatet...
Under options eller noe sånt har du control preferences eller noe i den duren, der kan du endre alle knappene slik du vil, anbefaler en gamepad fra gamestop til 150 kroner, funker dritbra! hjalp meg gjennom VGS hvertfall

(spar moralprekene, spilte mest i hele klassen alle 3 årene, gikk ut med 4,6 i snitt fra påbygg! Selv om du/dere sliter med konsentrasjon betyr ikke det at alle gjør det. om du sitter å jobber mens en annen sitter helt rolig ved siden av deg og spiller kan det umulig være distraherende? Han sitter jo på pcen som alle andre!)
Sitat av TobNor Vis innlegg
Navn på noen bra?
Vis hele sitatet...
Bare logge på Steam og klikke "most popular" på free to play i butikken.

Det er nok mest mmo og mmorpg der, men mange kan man nok spille offline.
Er det bots på Team Fortress 2? Om det er det kan det nok være helt OK å game for seg sjøl c:
Nfs most wanted og carbon!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Bare logge på Steam og klikke "most popular" på free to play i butikken.

Det er nok mest mmo og mmorpg der, men mange kan man nok spille offline.
Er det bots på Team Fortress 2? Om det er det kan det nok være helt OK å game for seg sjøl c:
Vis hele sitatet...
Det er bots på TF2 ja men de er helt mongo
Minecraft
Need for Speed: Most Wanted
Sitat av spelley Vis innlegg
ER du på skolen for å spille? Skal du spille får du f"""# meg heller være hjemme, ikke distrahere de andre i klassen...
Vis hele sitatet...
Hei, tante olga med strikke utstyret ditt der du sitter sikkert. Vi lever i 2011, det fins en mute knapp på de fleste datamaskiner nå
Sitat av spelley Vis innlegg
ER du på skolen for å spille? Skal du spille får du f"""# meg heller være hjemme, ikke distrahere de andre i klassen...
Vis hele sitatet...
Han spurte om spill, ikke moralpreken. Hva han gjør i timen har du ingenting med.
In the kitchen
muRit's Avatar
Achtung Die Kurve - tidenes spill. 1-6 spillere, meget avhengighetsskapende