Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 3271
Den undervurderte
Det har seg sånn at jeg har blitt Anmeldt av en tidligere kompis for kjøring uten lappen med en bil som ikke har skilter.

også har jeg blitt anmeldt for det.

Han har selv kjørt bilen, så jeg kan anmelde han tilbake.

Hva kan en eventuell straff bli for dette ?
Har de beviser på at jeg faktisk har kjørt ?

På Forhånd, Takk.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Det har seg sånn at jeg har blitt Anmeldt av en tidligere kompis for kjøring uten lappen med en bil som ikke har skilter.

også har jeg blitt anmeldt for det.
Vis hele sitatet...


Du har blitt anmeldt, også har du blitt anmeldt for det?
Hvorfor har han anmeldt deg da?
Nekt, si at du ikke har gjort det om det ikke er noen vitner.
Sist endret av Vod0; 16. oktober 2011 kl. 16:04.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Du har blitt anmeldt, også har du blitt anmeldt for det?
Vis hele sitatet...
ops. leif..
Nekt for at du har kjørt bilen. Nekt for at du kjenner til bilen.
Ikke anmeld han tilbake, da vet politiet at du vet om bilen... De kan mest sannsynlig ikke bevise at du har kjørt uansett..
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hvorfor har han anmeldt deg da?
Nekt, si at du ikke har gjort det om det ikke er noen vitner.
Vis hele sitatet...

Litt vanskelig, han som anmeldte meg gikk med en fire-fem andre personer hjem fra fest, så så han meg.
Han anmeldte forde at han ville jeg skulle få meg en lærepenge og tenke litt lengre enn nesetippen. han vil jeg skal få konsekvenser.
Sist endret av morfen94; 16. oktober 2011 kl. 16:06.
Om de ikke har bevis så nekt som pokker.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Litt vanskelig, han som anmeldte meg gikk med en fire-fem andre personer hjem fra fest, så så han meg.
Vis hele sitatet...
Var noen av de edru?
Filmet han deg? Påstand mot påstand blir som regel henlagt om det ikke finnes noen form for bevis. Håper du hadde på deg hansker.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Beis Vis innlegg
Var noen av de edru?
Vis hele sitatet...
tviler meget sterkt på det.

Sitat av Staggere Vis innlegg
Filmet han deg? Påstand mot påstand blir som regel henlagt om det ikke finnes noen form for bevis. Håper du hadde på deg hansker.
Vis hele sitatet...
neh, men rensing av bil på g senere

Sitat av Staggere Vis innlegg
Filmet han deg? Påstand mot påstand blir som regel henlagt om det ikke finnes noen form for bevis. Håper du hadde på deg hansker.
Vis hele sitatet...

han filmet meg ikke, nei
Edit... glem det med hansker. Bilen var ikke stjålet. Nekt.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
tviler meget sterkt på det.
Vis hele sitatet...
I så fall er ikke vitneforklaringene de eventuellt skulle komme med noe verdt.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
Edit... glem det med hansker. Bilen var ikke stjålet. Nekt.
Vis hele sitatet...
mkai. men de var fire personer som ''så'' meg.. de var på vei fra fest eller noe sånt. han som anmeldte meg skrev på face ista ''Ble litt mye i går, ja'' så regner med han hadde drukket.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Filmet han deg? Påstand mot påstand blir som regel henlagt om det ikke finnes noen form for bevis. Håper du hadde på deg hansker.
Vis hele sitatet...
Blir litt som drapsetterforskning, 10stykker stormer leiligheten din og tar fingeravtrykkene dine overalt å prioriterer saken 110% fåran alt annet..
Yeaaaaah...

Sitat av morfen94 Vis innlegg
mkai. men de var fire personer som ''så'' meg.. de var på vei fra fest eller noe sånt. han som anmeldte meg skrev på face ista ''Ble litt mye i går, ja'' så regner med han hadde drukket.
Vis hele sitatet...
"Jeg har aldri kjørt bilen, har dere bevis?" skal funke greit.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
mkai. men de var fire personer som ''så'' meg.. de var på vei fra fest eller noe sånt. han som anmeldte meg skrev på face ista ''Ble litt mye i går, ja'' så regner med han hadde drukket.
Vis hele sitatet...
Fortsatt så har de ingen bevis så lenge du ikke er tatt bilde/film av.

Så som sagt, påstand mot påstand.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
Fortsatt så har de ingen bevis så lenge du ikke er tatt bilde/film av.

Så som sagt, påstand mot påstand.
Vis hele sitatet...
mja, ok. kan ikke få dette på rullebladet. en gang aldrig mer.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
mkai. men de var fire personer som ''så'' meg.. de var på vei fra fest eller noe sånt. han som anmeldte meg skrev på face ista ''Ble litt mye i går, ja'' så regner med han hadde drukket.
Vis hele sitatet...
De "så" deg? Har du altså ikke kjørt bilen og dette er bare noe de finner på?
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av pappagutt Vis innlegg
De "så" deg? Har du altså ikke kjørt bilen og dette er bare noe de finner på?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg kjørte den, men de var ikke edru når jeg kjørte forbe heller. men de har bare sett meg.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
mja, ok. kan ikke få dette på rullebladet. en gang aldrig mer.
Vis hele sitatet...
Tenk før du svarer. Onkel P har det med å vri og vrenge på ting, så de skal få deg i fella.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
Tenk før du svarer. Onkel P har det med å vri og vrenge på ting, så de skal få deg i fella.
Vis hele sitatet...
mja, ok. vurderer advokat. har en god advokat i familien. få hun til å se på det
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Har de beviser på at jeg faktisk har kjørt ?
Vis hele sitatet...
Hvordan skal vi kunne vite det? Mest sannsynlig ikke, hvordan skulle de ha det? Bare nekt, du vet ikke hva de snakker om, din tidligere "kompis" og hans venner har du et dårlig forhold til og ikke overraskende for deg at de dikter opp noe sånt bare for å få deg i trøbbel.
Sist endret av Don Veto; 16. oktober 2011 kl. 16:25.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Hvordan skal vi kunne vite det? Mest sannsynlig ikke, hvordan skulle de ha det? Bare nekt, du vet ikke hva de snakker om, din tidligere "kompis" og hans venner har du et dårlig forhold til og ikke overraskende for deg at de dikter opp noe sånt bare for å få deg i trøbbel.
Vis hele sitatet...
Mja, okeeey.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Han har selv kjørt bilen, så jeg kan anmelde han tilbake.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor er han så dum i hodet at han anmelder deg?
Den undervurderte
Trådstarter
Vet ikke, når jeg sa at jeg kom til å anmelde han for det, sa han bare : Kosa deg
Vet du hva, jeg tror "kompisen" din bare kødder med deg. Han var full sier du, er nok bare en fyllespøk.

Hvis ikke, så nekt som sagt.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
Vet du hva, jeg tror "kompisen" din bare kødder med deg. Han var full sier du, er nok bare en fyllespøk.

Hvis ikke, så nekt som sagt.
Vis hele sitatet...
Han kødder nok ikke, har snakket med han i edru tilstand, og han var pretty pissed for at jeg kjørte.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Han kødder nok ikke, har snakket med han i edru tilstand, og han var pretty pissed for at jeg kjørte.
Vis hele sitatet...
For en fantastisk dobbeltmoral kompisen din har.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
For en fantastisk dobbeltmoral kompisen din har.
Vis hele sitatet...
Helt fantastisk, ikke sant ?
Sikkerhetsklarert
Sikker på at han faktisk har anmeldt deg da? Dvs han dro til politistasjonen, dagen etter og fylte ut skjema osv? Kan jo være at han bare kødder med deg, eller at han bare ringte politiet der og da?

Uansett så blir det mest sannsynlig henlagt.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Sikker på at han faktisk har anmeldt deg da? Dvs han dro til politistasjonen, dagen etter og fylte ut skjema osv? Kan jo være at han bare kødder med deg, eller at han bare ringte politiet der og da?

Uansett så blir det mest sannsynlig henlagt.
Vis hele sitatet...
Han ringte nok politiet der og da, for en kompis av meg gikk forbe purken 2 min etter vi hadde kjørt fra området
Om han kun ringte til politiet, så blir det ikke sak av det, vel?
Må vel på stasjonen å fylle ut anmeldelse som pjukern sier. Når folk ringer til 02800 så blir politipatruljene som er ute oppmerksom på dette, og kommer til å se etter deg.
Tviler på det blir opprettet sak av at en full kar ringer onkel blå å sier en tidligere kompis kjører uten lappen.
Sist endret av McLovin; 16. oktober 2011 kl. 16:50.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av McLovin Vis innlegg
Om han kun ringte til politiet, så blir det ikke sak av det, vel?
Må vel på stasjonen å fylle ut anmeldelse som pjukern sier. Når folk ringer til 02800 så blir politipatruljene som er ute oppmerksom på dette, og kommer til å se etter deg.
Tviler på det blir opprettet sak av at en full kar ringer onkel blå å sier en tidligere kompis kjører uten lappen.
Vis hele sitatet...

Hmm.. ikke vet jeg.. bare håpe på at mor ikke finner brev fra politiet i postkassen i morgen.
Så lenge de ikkje har noe beviser på at du har kjørt den bilen, så kan eg si meg 98% sikker på at saken blir hennlagt.
Sist endret av JVMyhre; 16. oktober 2011 kl. 17:06.
Hvis dette er i Oslo kan du ta det helt med ro. Terror og 4 drapsaker tar opp "alle" ressursene politiet har.
Sist endret av Beis; 16. oktober 2011 kl. 17:07.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Beis Vis innlegg
Hvis dette er i Oslo kan du ta det helt med ro. Terror og 4 draps saker tar opp "alle" ressursene politiet har.
Vis hele sitatet...
er nok i bergen.
Altså, det blir ord mot ord. Han har ingen faste bevis.
Og det er ikke noe CSI det greiene her, de tar ikke fulle DNA prøver og leter etter fingreavtrykk i bilen.

Bare ta det helt med ro, skal vedde på at saken blir henlangt før den blir sett på.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Layzi Vis innlegg
Altså, det blir ord mot ord. Han har ingen faste bevis.
Og det er ikke noe CSI det greiene her, de tar ikke fulle DNA prøver og leter etter fingreavtrykk i bilen.

Bare ta det helt med ro, skal vedde på at saken blir henlangt før den blir sett på.
Vis hele sitatet...
gleder meg å høre, satser på det.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Han anmeldte forde at han ville jeg skulle få meg en lærepenge og tenke litt lengre enn nesetippen. han vil jeg skal få konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Han vil du skal faa deg en laerepenge og tenke litt lenger enn nesetippen, saa har han gjort akkurat det samme selv? Du burde vurdere aa gi han skamjuling
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Politiet gidder ikke å gjøre noe med det en gang. Jeg kjente en fyr jeg hadde en personal vendetta mot, sa til purken at han kjørte med bil uten lappen. De sa bare: "Ja, det er hans problem, han som sliter hvis han blir tatt i en kontroll."
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Politiet gidder ikke å gjøre noe med det en gang. Jeg kjente en fyr jeg hadde en personal vendetta mot, sa til purken at han kjørte med bil uten lappen. De sa bare: "Ja, det er hans problem, han som sliter hvis han blir tatt i en kontroll."
Vis hele sitatet...
Såpass, ja, skasje være lett..
Sitat av creavator Vis innlegg
Om de ikke har bevis så nekt som pokker.
Vis hele sitatet...
enig,bare nekt så kan de aldri ta deg på det

truer de med tingretten o.l så bare drit i det for det kommer til å bli henlagt lenge før det..siste de gidder å prioriere

stol på oss,nekt

jævla tulling han som anmeldte..hvem faen gjør det a

Sitat av morfen94 Vis innlegg
mja, ok. vurderer advokat. har en god advokat i familien. få hun til å se på det
Vis hele sitatet...
nei drit i det,spar penga..bare nekt hvis du skulle høre noe,det holder lenge,godt mulig du ikke hører noe..han har sikkert ikke anmeldt det engang

70% sånt er bare tull og snakk
Sist endret av ferrys; 16. oktober 2011 kl. 18:00.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Ja,ok, skal gjøre det
Vis hele sitatet...
for sikkerhet skyld kan du trene i hodet ditt 100 ganger på at du kommer til å bli spørt om det og hva du skal si så det kommer maks naturlig og troverdig..du kan faktisk hensette deg til en situasjon så hjernen din "vet"at du aldri har kjørt..hvis du skjønner

bare for å være på den sikre siden,ellers gjør det ikke noe..de kan ikke ta noen for å vise nerver hos politiet..sier du nei er det nei,men du må være 100% bastant samme hva de truer med..husk det,jævlene prøver seg vet du

"lyver du blir det eeeenda værre for deg"o.l hehe

husk også å nekt til alle "vanlige folk"som spør deg fremover og ikke få det skrevet ned noe sted at du har gjort det
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av ferrys Vis innlegg
for sikkerhet skyld kan du trene i hodet ditt 100 ganger på at du kommer til å bli spørt om det og hva du skal si så det kommer maks naturlig og troverdig..du kan faktisk hensette deg til en situasjon så hjernen din "vet"at du aldri har kjørt..hvis du skjønner

bare for å være på den sikre siden,ellers gjør det ikke noe..de kan ikke ta noen for å vise nerver hos politiet..sier du nei er det nei,men du må være 100% bastant samme hva de truer med..husk det,jævlene prøver seg vet du

"lyver du blir det eeeenda værre for deg"o.l hehe

husk også å nekt til alle "vanlige folk"som spør deg fremover og ikke få det skrevet ned noe sted at du har gjort det
Vis hele sitatet...
Mja, ok, will do