Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2463
Jeg har såvidt begynt med "pixel-broderi", og har laget et isometrisk rutenett... jeg tenkte at noen andre på forumet hadde bruk for en sånn, så jeg legger den ut her

Bare åpne den, lagre den som noe, og begynn å brodere...
Tips: bruk flere layers

Har lagt til Carlos fixed versjon, for dem som ikke gidder å scrolle helt ned til hans post.
Sist endret av Digital Hybrid; 30. juli 2002 kl. 00:11.
Better than thou.
Lastet den faktisk ned for noen dager siden. Men den er smuud, hadde ikke giddet å lage det selv, så takk.
original reprint
xaff's Avatar
Hmm... Takk?
Tar vel 5 min å lage ett slikt bilde...:

File -> New -> 50x50 pixels

Lage pattern

Edit -> Define Patern


File -> New -> Størrelsen en vil ha


Edit -> Fill -> Pattern

??
Better than thou.
Noen som har sagt det var værre? Jeg hadde ikke giddet å gjøre det uansett liksom. Vil du gjøre det selv så gjør det selv.
Heh..skulle bare være vennlig å si hvordan han gjorde det jeg. Oppfattet din første melding som om at det tok lang tid, men hvis det ikke var det du mente så unnskyld
original reprint
xaff's Avatar
Synes mer du virket som en utakknemlig dritt som skulle gnåle over at du kunne gjort det og at det er så lett.

Sier som Carlo, jeg hadde ikke giddet å gjøre det uansett.
Better than thou.
Den var veldig kjekk den der altså, men jeg la merke til en ting som gjorde den så godt som ubrukelig. Når du lage patternet tok du med hele firkanten. Dermed ble det dobbelt opp med firkanter på toppen og bunnen av hver firkant. Om du skjønner hva jeg mener. Tok meg friheten til å lage en ny (dvs. jeg kopierte fra den som du lagde.) og slenger den opp her. :]
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
finfint
kanskje derfor tingene mine ble rare
Xaff: Snakk om å være usaklig, det hadde vel ikke noe med det å gjøre. Jeg oppfattet første post av Carlo som han trodde det tok lang tid å lage ett slikt mønster, og ville være vennlig å vise han at det gjør det slett ikke. Å sette folk i bås som du gjør hører ikke noen sted hjemme, skjerp deg!
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
åååh! Slutt å forklar deg!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Xaff og Digital Hybrid: rull inn, kadaver skrev bare en nyttig post, og etter 2 nye poster ble hele den situasjonen oppklart. da kan dere slutte å videreføre samtalen inn til noe dumt noe.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Syntes det bare ikke var vits i å forklare seg... Jeg brydde meg ikke om hans første kommentar...

hmm.. forklarer jeg meg nå?
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Syntes det bare ikke var vits i å forklare seg... Jeg brydde meg ikke om hans første kommentar...

hmm.. forklarer jeg meg nå?
Vis hele sitatet...
nei, du bare kverulerer.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
yeah... you're right
argh, jeg får bare attachment.php fra den linken til Carlo
Better than thou.
Bruker du Opera?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Bruker du Opera?
Vis hele sitatet...
Jeg får samme feilen og bruker opera
Jeg bruker Opera og får .zip filen
bare skriv inn et annet filnavn. dere får selvsagt den riktige filen.
takker, det her var gøy.

jeg har brodert norges flagg
Better than thou.
Er ikke den måten det er ment å brukes. Man skal tegne ting skråt innover. Men gudbevares, man må få lov til å gjøre slik man vil. Var kult det der, bortsett fra at proposjonene ikke var helt korrekte.

Jeg holder forresten på å lage rommet mitt, men det er sånn som jeg bare åpner nå og da og leker litt og så går det kanskje noen dager før jeg fortsetter igjen. Kommer til å ta tid.
Opprinnelig postet av Carlo
Var kult det der, bortsett fra at proposjonene ikke var helt korrekte.
Vis hele sitatet...
De korrekte forholdene er forresten

6-1-2-1-12
1
2
1
6

/me har gått på speider'n
Better than thou.
Jau, jeg lagde det norske flagget i tabeller når jeg skulle lære meg det. ;D