Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 619
hei..
dette høres sikkert litt n00b ut, men jeg lasta ned "Theme Hospital" og unraret den. det som var der var en .bin fil som jeg ikke skjønner noe av :S

noen som kan hjelpe meg (elsker det spillet^^)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bin filer kan mountes i daemon tools e.l. det er rett å slett et cd image, en nøyaktig kopi av en cd.
Det er en såkalt imagefil. Du har to muligheter. Enten kan du bruke et brenneprogram (f.eks. nero), og velg at du skal brenne et image. Da velger du bare at du skal brenne denne filen, så ordner nero resten.

Den andre muligheten er å laste ned et program som emulerer en CD-rom. Program her kan være DAEMON Tools eller alcohol 120%.

Evt så kan du ta ibruk google. Finnes helt sikkert bedre guider med bilder, hvis du ikke er helt stødig når det kommer til data.
Trådstarter
42 0
daemontools finner ikke fila :-/
sørg for at du har på "alle filer"
Hva gjør du når den seier at den ikkje finner den da ?
Trådstarter
42 0
når browse-vinduet kommer opp står det på all files åsså er det lista opp en hel del filtyper: iso,bwt,cdi,b5t,b6t,ccd,cue,mds,nrg og pdi

og det står ikke bin noensteder ellers heller :-/
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hvis ikke 'Alle filer' står i filtype lista, så skriv: *.* i fil-feltet, dette vil få alle filer til å vises
Trådstarter
42 0
ENDELIG!!

elsker dere alle sammen <3