Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 469
Jeg hadde en plan om å begynne å spill litt warcraft 3 igjen. Men den gang ei. Når jeg prøver å installere stopper det alltid på en fil som heter :

\warcraft III\movies\humanEd.mpq

Kan dette ha noe med å gjøre at Cd'en er totalt ødelagt, hmmm, ja.
Men nå kommer det jeg nemlig lurer på. Dette skjedde me Unreal cd'en min også. Men da fikk en venn av meg på en måte hoppet over den spesielle filen som var ødelagt.

Skjønner noen hva jeg mener? Vet noen hva det er snakk om og hva som skal gjøres?

Har prøvd å rense CD'en ja!
Det var sikkert ikke en viktig fil for Unreal, iogmed at han fikk skippet den. Men dette er i ditt tilfelle tydeligvis ikke mulig, og du må skaffe deg ett annet medium å installere fra. CD-en er fucked..
kjipt :P Har tenkt på en sån CD-reparerings-kit (sikkert ikke sån det skrives) . Men har jo fått me meg at 99% av de heller ikke virker... Funker de? noen å anbefale? eller er alle bare piss?
Fordi du kan ikke laste ned spillet fra en torrentside? Du eier jo originalen, og kan jo forsvare deg med det!
Kan det rett og slett være at du sliter litt med CD-spilleren?
Har du prøvd ein anna?

Edit:
Det er og eit alternativ å låna ein anna orginal-CD til installasjonen. Kan vera at du fortsatt kan spille med CDen, bare ikkje installere.?
hvis du har en treg cdspiller er det gjerne problemet. raskere spillere er faktisk flinkere til å bare drite i feil (vetta faen hvorfor)