Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 872
Onkelen min har snart bursdag, og nettsiden til bedriften hans er pass utdatert. Sjekk ut http://www.alflarsen.as/.

Jeg tør påstå at siden min allerede er bedre. Men kan jeg få den enda bedre?

Ta en titt:http://torstein.norhack.net/alf_larsen/index.html
Sist endret av Torstein; 24. september 2006 kl. 15:08.
Den Siste er helt grei for og være en rørlegger side, men få alt midt stilt
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hvor er lenkene etc. ?

Mye bedre din ja, på den gamle har de nok brukt så mye kitsch som mulig

Gratuler ham med dagen, har bursdag snart selv.
Mye bedre ja! Men jeg likte ikke den blå rammen rundt boksene. Synes den ble litt skjærende... Og så er kanskje siden litt i overkant nøytral (spesielt med tanke på hvor glad firmaet åpenbart er i fager og mønstre )

Men slett ikke værst!
Sitat av Blackspot
Den Siste er helt grei for og være en rørlegger side, men få alt midt stilt
Vis hele sitatet...
Går ut fra du snakker om elementene på sida. TEKST skal IKKJE midtstilles. Typografisk fyfy...

Sida er mye bedre. Utstråler seriøsitet i sterk kontrast til den gamle

I Opera her hos meg er ikkje boksene like lange nedover, og dessuten kan eg scrolle ned, men ser egentlig ikkje hvorfor eg skal kunne det. Hadde vært fint om du hadde fått det inn på ei side (i høgda), siden det ikkje er noko under der uansett...

Litt mellomrom etter : i margen hadde gjort seg går ut fra det er ein forglemmelse
Del opp telefon nummerene. Telefonnr. skrives med 2 og 2 tall og mellomrom mellom.
Mobil skrives med 3-2-3.

Siden eg er i det pirkende hjørnet... så skrives ikkje "Haugesund Sentrum" med stor "S".

Burde kanskje bildet stått over teksten?


Eg har sikkert meir, men gir meg no, så kommer det kanskje eit revidert utkast?
til 2rb: HELE sida skulle midtstilles ikke tekst! beklager om jeg var vanskelig of forstå
Takk for respons

Har fiksa en del nå. Men ikke fargene. Forslag?
Flotte greier Torstein. Din onkel bør sette stor pris på dette da sida hans virker en smule "useriøs".
Sitat av Blackspot
til 2rb: HELE sida skulle midtstilles ikke tekst! beklager om jeg var vanskelig of forstå
Vis hele sitatet...
Da er eg med - og heilt enig
Forstod egentlig at du ikkje meinte teksten, men det kunne tolkes slik, og skreik derfor ut før noen fikk noen fikse ideer

---

Torstein: Sjå rundt på nettet om du finner nye mester og ansvarrettsmerker som du kan stjela, for dei du har er grodd litt i overkant igjen, og det går ikkje ann å forstå dei
Du finner forresten på Google bildesøk

Edit:
Har fiksa en del nå. Men ikke fargene. Forslag?
Vis hele sitatet...
Finn ein farge som står fint til den blå logoen

Edit2:
Bruker han den rørtanga i logoen? Ser at den ikkje er brukt på bilen... Kanskje dette burde undersøkes (gjer jo ikkje noko å ta det etter bursdagen hans om det er for dumt å spørre før...)
Sist endret av 2rB; 24. september 2006 kl. 16:04.
Prøv å tighte den til noen hakk, sånn som den er nå må jeg scrolle her hos meg og det burde ikke være noen grunn til det. Prøv å få den til å ikke være større enn at den vil kunne ses uten å måtte scrolle på 1024x768. Selv om det begynner å bli mange som har høyere oppløsning enn dette, så er det fremdeles dette som er den vanligste oppløsningen, med ganske god margin.
Frargene skulle hatt litt mindre kontrast. pleier å bli penere da. Evt legge inn et svakt mønser som bakgrunn noen plasser