Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2026
Poy
Stay positive..lala
36 1
Hei Freaks Tenkte bare jeg skulle legge ut denne lenken.. Vet ikke hvorfor egentlig.. men ettersom at jeg prøvde det de kaller syntetisk hasj her om dagen, så tenkte jeg at jeg skulle finne ut litt mer om det, og da fant jeg denne overskriften.. http://http://www.bt.no/nyheter/Psyk...j-2716264.html

Selv synes jeg at det var en helt fantastisk opplevelse, har aldri opplevd noe lignende
Det skulle bare vart litt lengre.

Kom gjerne med meninger og erfaringer
Sist endret av Poy; 1. august 2012 kl. 02:12.
Bruk en link som funker
Poy
Stay positive..lala
Trådstarter
36 1
Hehe, ty.. Jeg klarte ofc å fucke til linken, hah
I mine øyne er syntetisk hasj noe dritt. det er laget i en garasje i et shady nabolag, av en shady fyr.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Er enig med Zapi der. vi vet ikke hvem som produserer det og heller ikke hva det inneholder. Ofte kallt RC fordi vi vet lite om det og det ikke blir forsket mye på. Har selv hatt noen ekstremt dårlige turer på syntetisk og planlegger ikke å prøve det flere gang.

Men for dem som hvil.. Riv dere løs! uten å vite noe som helst om det og ikke være klar åver bivirkningene det kan ha.
Er enig med postene ovenfor, det er kanskje bra, men du burde ikke stole på det, kan være ugler i mosen hvis du skjønner. Har hørt at man faktisk kan overdose av det og, så få deg heller ett ordentlig nettverk og kjøp godis istedenfor å drive med de syntetiske greiene, fysj.
Sitat av zapi Vis innlegg
I mine øyne er syntetisk hasj noe dritt. det er laget i en garasje i et shady nabolag, av en shady fyr.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har forstått det riktig produseres hovedsaklig jwh-018 og RC'er i seriøse laboratorium rundt om kring i verden hvor det enda ikke er blitt ulovlig å produsere.

Folk burde være like kritiske til hva stoffet gjør med hodet ditt, som hvor/hvordan stoffet blir produsert. På lang sikt vet vi ingenting om hva stoffene kan bære med seg av bivirkninger.
Syntetisk hasj gjør deg sinnsyk, og etter den har gjort det kan du aldri røyke cannabis igjen, syntetisk eller naturlig, uten å få tilbakefall.

Sitat av zapi Vis innlegg
I mine øyne er syntetisk hasj noe dritt. det er laget i en garasje i et shady nabolag, av en shady fyr.
Vis hele sitatet...
Hvor dyrkes cannabis?
Forhåpentlig vis tar det ikke så alt for lang tid før staten får et nyansert synspunkt på rusmidler. Med alle RCs som dukker opp må de jo snart forstå at en avkriminalisering er til folkets beste. Det går jo ikke ann å regulere eller lovfeste noe som helst når det blir designet 10 nye "legale" rusmidler innenfor den tidsrammen det tar å forby ett nytt stoff. Egentlig utrolig at vi må poengtere at det er snakk om research chemicals med potensielle helseskadelige ettereffekter som er ukjente for de fleste. Men nå kjenner jeg absinensene komme snikende, så det er nok på tide å sette en sprøyte med HASJ rett inn i øyet. Det er bra jeg er lam, så ikke jeg kan klatre opp på balkongen, i den tro at jeg kan fly.. for andre gang.
Sist endret av nilsern; 1. august 2012 kl. 15:16.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Syntetisk hasj gjør deg sinnsyk, og etter den har gjort det kan du aldri røyke cannabis igjen, syntetisk eller naturlig, uten å få tilbakefall.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle likt og sett hvor du tar dette fra ?
Absolutt enig i at denne syntetiske trenden er no forbanna sjid, men du setter det så til de grader på spissen..
Sitat av Hightime Vis innlegg
Jeg skulle likt og sett hvor du tar dette fra ?
Absolutt enig i at denne syntetiske trenden er no forbanna sjid, men du setter det så til de grader på spissen..
Vis hele sitatet...
Har ingen kilder på det, men sett iallfall 2 stk. her på forumet som har beskrevet akkurat det han vil fram til. Noia på vanlig cannabis etter inntak av syntetisk.

For meg personlig så er syntetisk cannabis noe svineri. Heller lite forskning rundt det, ergo vet vi lite om bivirkninger. Mange opplever stor paranoia og pustebesvær etter inntak. Madammen slet med pustebesvær 2 mnd. etter inntak. Var på sykehuset flere ganger i ettertid, nå bekreftet kronisk astma.
Har du prøvd ekte hasj eller marijuana?
Har lagt fra meg syntetisk for godt. Har nå gått tilbake til kjære mj å føler meg så sykt mye bedre, huet fungerer faktisk slik det skal nå + ryggsmertene blir borte winwin! Selv om syntetiske cannabinoider gir en ganske bra rus, føler jeg den blir veldig slitsom for psyken i lengden.
Sist endret av 95markro; 1. august 2012 kl. 17:57.
Sitat av stagg Vis innlegg
Har ingen kilder på det, men sett iallfall 2 stk. her på forumet som har beskrevet akkurat det han vil fram til. Noia på vanlig cannabis etter inntak av syntetisk.

For meg personlig så er syntetisk cannabis noe svineri. Heller lite forskning rundt det, ergo vet vi lite om bivirkninger. Mange opplever stor paranoia og pustebesvær etter inntak. Madammen slet med pustebesvær 2 mnd. etter inntak. Var på sykehuset flere ganger i ettertid, nå bekreftet kronisk astma.
Vis hele sitatet...
Det du sier i øverste del av innlegget har jeg selv opplevd/sett på andre..
Men så vil jeg også påstå at det er noe helt annet enn at man blir "sinnsyk" & aldri kan røre cannabis igjen uten at man får tilbakefall

Mulig det var dette med noia ei stund etter inntak av syntetisk han ville fremm til, men da ble det i så fall lagt fremm på en litt snedig måte, imo..
Sitat av Hightime Vis innlegg
Det du sier i øverste del av innlegget har jeg selv opplevd/sett på andre..
Men så vil jeg også påstå at det er noe helt annet enn at man blir "sinnsyk" & aldri kan røre cannabis igjen uten at man får tilbakefall

Mulig det var dette med noia ei stund etter inntak av syntetisk han ville fremm til, men da ble det i så fall lagt fremm på en litt snedig måte, imo..
Vis hele sitatet...
Mente noia jeg, ikke sinnsyk. Enig med du.