Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  98 13135
Herre... dette er seriøst det beste jeg har sett. Jeg bøyer meg i støvet for deg.

hadde du orket og lage en wallpaper med feks ninjaen?
Mann, du kommer til å bli rik....keep up the good work.
Du er sinnsykt flink! Det beste jeg har sett noen gang!
Trådstarter
8 11
Takker, takker!

ble ferdig med denne i kveld... boss design
http://i16.tinypic.com/63jl2rm.jpg
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Ah, han her skulle jeg gjerne hatt tilgang på for å knuse alle søppelnerdene på nFF. Hehe.

Ser for meg oleandreas for 3-4 poster over meg sitte og klage på tegnefeil og "tykkelser på overarmen" med den slegga parkert i hodeskallen.
Sinnsykt bra. Likte tegneseriene jeg.. haha lo faktisk godt av de. Lykke til videre
Nå er det mulig du har sagt det tidligere, og jeg har oversett det. Men hvor i H henter du inspirasjonen til dette? Jeg tenker, er alt dradd ut fra eget hode?

Du har isåfall en evne til å få ting ned på papiret som er eksepsjonell. Dette var absolutt en flott opplevelse, kontra mye av det andre som har blitt postet her tidligere.
Jeg likte spesielt det siste bildet ditt, særlig hodet til beiste. Hvis ikke du får deg jobb i Blizzad, så vet ikke jeg.
Jeg Har bare et ord å si : WOW!
DÆÆÆÆÆÆVEN!

Lager du dette i et program, og isåfall HVILKET?

Dette er jo sjukt!
Sitat av Sanandy
DÆÆÆÆÆÆVEN!

Lager du dette i et program, og isåfall HVILKET?

Dette er jo sjukt!
Vis hele sitatet...
Photoshop. Har hostet et par videoer på youtube der du kan se hvordan jeg jobber.

du finner lenkene øverst på side 2 =)
Dette er seriøst noe av det beste jeg har sett.. Stå på videre, og fortsett å poste tegninger her
dette sparker rompe!

*Abbonerer på emnet i den hensikt i å gi KP*
Dette her er _veldig_veldig_bra_! Men - ikke hopp av skole osv for tidlig for det, du bør glatt kunne få freelancejobber med det du kan nå, og dermed skulle finansiering av videre studier være null problem! Lykke til!
Sist endret av atomet; 2. august 2007 kl. 17:25.
Vel, unnskyld å si det men jeg kan nesten ikke tro deg når du sier at du er 15 år, ellre så kan jeg ikke tro deg på at du har laget disse.

Men HVIS jeg tar feil, så er du faens så flink
har vansker for å tro at dette er sant, men tror deg vel egentlig... nice ninja work
Sitat av Sanandy
DÆÆÆÆÆÆVEN!

Lager du dette i et program, og isåfall HVILKET?

Dette er jo sjukt!
Vis hele sitatet...
Av en eller annen grunn tror jeg faktisk at talent, skills og gode ideer er veldig mye viktigere i prosessen enn hvilket program han bruker...
Faen så du har utviklet deg kjartan! Hørte du skrev kontrakt nå?

De som ikke tror på meg, kjartan er 15 år - født 1991 - min fetter!

hilsen vetle
Du er kreativ, bare sørg for at alkoholen dreper skillsene dine!

men seriøst, dette var noe av det bedre som har dukket opp på nff under skryteplassen på lang tid. kudos!
Ministry of Love
sptz's Avatar
WolfBaneArt det design firmaet som ikke ansetter deg har ikke livets rett og kommer snart til å gå konkurs. Du har bra mye talent! Det beste jeg har sett på skryteplassen siden jeg joina forumet i 2002. Jobb freelance mens du studerer ement videre, synes jeg hørtes ut som en ypperlig anbefaling av atomet!

kudos til deg
Sist endret av sptz; 6. august 2007 kl. 15:21.
Har fått en del tegnevenner av meg til å se på tegningene dine, og de sier at du eier mer skills enn de norn gang kommer til å få - tilsammen. Dette var bare råkult. Kreativitet og ferdigheter i en salig miks som Allah ville bøyd seg for.

Hilsen en kompis av fettern din, mr. Tore Forthun.
Imponerende, utrolig imponerende!!
Sitat av crEpi
dårlig....
Vis hele sitatet...
Jaha... Begrunnelse...?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bøyer meg herved i støvet! Teach me sensei, i am you humble student!
Sitat av Moff
Hadde du sagt at du var 50 og har bodd bak tegnebrettet hele livet kunne jeg til nød ha forstått hvordan du får til å tegne så bra. Jeg har faktisk ikke sett noe bedre (enkelte proffesjonelle har vært veldig nære, dog) på lange tider.
Vis hele sitatet...
Ahaha, please... Det var fete nok tegninger (ser lett en del anatomiproblemer), men folk skryter litt for mye her. Det er faktisk ikke akkurat mangel på flinke concept artists i f.eks spillbransjen, og det kryr av råe concept artists uten jobb, mye råere enn denne fyren.

Og hvis dette er noe av det beste dere har sett tegna frihånd har dere faen ikke sett mye.

Sjekk ut www.conceptart.org

og sjekk ut http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=137

er heller ikke mangel på 14-15 åringer som har langt mer peiling.


Skriver ingenting av dette for å disse trådstarter, men bare en liten wake up call til alle dere som er helt blown away og tror at disse tegningene er på noe slags proft nivå.

Her, bare plukka ut en random tegning fra CG talk: http://features-temp.cgsociety.org/g...962_medium.jpg

Godt mulig det greiene her er imponerende for folk som ikke er noe inn i concept art men.

Hvis dere vil vite hva SKILLS er, så se her:

http://forums.cgsociety.org/showthre...=259096&page=1
http://forums.cgsociety.org/showthre...=251198&page=1
http://forums.cgsociety.org/showthre...=312197&page=1
http://forums.cgsociety.org/showthre...=266351&page=1
http://forums.cgsociety.org/showthre...=118159&page=1
http://forums.cgsociety.org/showthre...t=72005&page=1
Sist endret av cgmodeler; 16. august 2007 kl. 16:05.
Sitat av cgmodeler
Ahaha, please... Det var fete nok tegninger (ser lett en del anatomiproblemer), men folk skryter litt for mye her. Det er faktisk ikke akkurat mangel på flinke concept artists i f.eks spillbransjen, og det kryr av råe concept artists uten jobb, mye råere enn denne fyren.
Vis hele sitatet...
..."dette er heeeeeelt vanlig" - også poster du linker tegninger av folk som har vunnet awards for tegningene sine? Du motsier jo deg selv, din dust. Dette ER sinnsykt bra for en 14-15 åring. Post gjerne det du har laget selv, CGmodeler - så skal du også få litt skryt, så slipper du være så misunnelig. Som vi ville sagt på 4chan (noe omformulert): "Sketches or GTFO!"
Hehe, jeg er langt fra misunnelig, bare syns det blir for dumt når folk skryter så jævlig av noen tegninger som i beste fall er average.

Og nei, det er heller ikke sinnsykt bra for en 14-15-åring, hvorfor skulle det være det? Som sagt, gå på conceptart.org og sjekk forumet, du vil finne MANGE i den aldern som er MYE bedre.

Noen her sa jo til og med at det var det beste de hadde sett tegnet noen sinne, what the fuck. Haha.
Sist endret av cgmodeler; 16. august 2007 kl. 16:07.
CGmodeler, siden det er du som kommer med utsagnet, så er det også din plikt å bevise det; jeg gidder ikke lete gjennom 200.000 forumtråder fordi DU sier at det finnes gode folk der.

Sleng inn noen linker her til tegninger laget av 14-15 åringer da; og ikke bare linker til folk som har vunnet awards (som du gjorde ovenfor).
"CGmodeler, siden det er du som kommer med utsagnet, så er det også din plikt å bevise det"

Samme som jeg sier til folk som tror på Gud.

Men hvis du tror at denne 15-åringen er unik og at du ikke tror det finnes mange som er like gode og bedre så er du ganske naiv. Jeg gidder heller ikke kaste bort tid på å leite gjennom, men har lest mye der og vet. Anyway, jeg fikk ihvertfall postet noen linker i forrige posten min om hva skills er. Så da veit dere ihvertfall det.
Cgmodeler: Hvis du sikter til meg, så har jeg aldri sagt at det ikke finnes bedre illustratører der ute. Det gjør det; og de aller fleste i denne tråden er fullt klar over det. Men det er allikevel uhyre imponerende arbeider vi ser fra en 14-15 åring.

I fremtiden, ikke sleng ut dritt når du ikke klarer å bevise det du sier. Mkay?
Ikke klarer å bevise? Hva faen trenger jeg egentlig å bevise, som sagt, tror du virkelig ikke det finnes 15-åringer og yngre, og rundt samme alder, med mer skills så er du jævlig naiv. For det betyr at du sier at denne gutten er unik i så måte. Og jeg klarer fint å bevise det, jeg sa jeg ikke gadd, men jeg skal faktisk komme tilbake til denne tråden med bevis for det seinere, en dag jeg gidder.

Jeg har allerede bevist hva ekte skills er, skills som overgår det han postet med flere mil.

Du syns det er uhyre imponerende arbeider fra en 14-15 åring, jeg syns ikke det. Fordi jeg har sett bedre flere ganger.

Vær sin smak. Og jeg har ikke slengt dritt. Hvis du syns det her er å slenge dritt så må du leve i en verden bestående kun av solskinn og regnbuer.

Det her er skryteplassen, når noen slenger ut noe her, så forventer jeg noe skikkelig bra, uavhengig av alder.

Trådstarter er antakeligvis litt inn i concept art siden han har interessen og er medlem på et concept art forum, så han kan nok bekrefte det jeg sier. Han veit selv at han ikke er så rå i forhold til mange andre.
Sist endret av cgmodeler; 16. august 2007 kl. 16:48.
Sitat av cgmodeler
jeg sa jeg ikke gadd, men jeg skal faktisk komme tilbake til denne tråden med bevis for det seinere, en dag jeg gidder.
Vis hele sitatet...
I'll be seeing you around one day then, partner.
Kjartan du tar glatt av! Utrolige bilder du hoster opp. Kult det nye greiene med blizzard og ea folka du signerte. Congrats! Hører rykter om at vi havner på St. Olav sammen forresten.

Be seeing yah!

Mvh. ditt søskenbarns søskenbarn, Rune.
Ai. Dette var sinnsykt bra! Ingen tvil, du kommer til å bli noe stort i livet. KP!
Må si alle di bildene der er ganske imponerende.. stå på fremover, du har nok ett lite talent
@cgmodeler: Ingen her har sagt han er "unik" eller noe sånt, men han HAR utvilsomt skills. Og ja - jeg har faktisk sett på ganske mye conceptart før, til flere store spill, og han er ihvertfall ikke langt unna å gli rett inn der. Det du derimot bør legge merke til, er at det er to helt forskjellige stiler på det aller meste du har posta, og stort sett alt han har posta. Bedre? Tja, forskjellig. Det er ikke alltid det er en fordel at tegninger er så naturtro som mulig, noen ganger er det tilogmed en ulempe.

og FYI: det er flere her som faktisk jobber med design, og sannsynligvis har mye mer peil på hva de snakker om enn du har.
fy faan du erbegavet!
Dette var helt vanvittig bra .. Slik har jeg alltid drømt om å "kunne".... You got talent...
Kp fra meg... 15 år?? Helt rått. Mad skillz Stå på videre
15 år sa du? Du eide jo! Og du kommer nok til å bli litt wanted av noen spillfolk elns!
▼ ... over en uke senere ... ▼
CGmodeler - Hei! Kjekt å se en som engasjerer seg så mye i concept art. Det liker jeg. Men jeg må nå påstå at grunnen til at jeg postet her var ikke for å bevise at jeg på noen som helst måte er best. Så hvis du kommer her og poster tonnevis av linker og utdyper deg om hvor fantastisk bra de som jobber på profesjonelt nivå er, så syns jeg du oppfører deg litt teit. Og jeg har faktisk vert medlem på ConceptArt.org i over ett og et halvt år, og kjenner antakligvis de aller fleste på min alder, vi har laget vårt eget community hvor vi lager utfordringer til hverandre og utfører prosjekter. Jeg skal faktisk ut og studere i USA etter videregående med en fyr på min alder som jeg traff på ca.org. Hva jeg mener å si er at det er meningsløst å bevise om noen er bedre en andre, det er akkurat det CA.org IKKE dreier seg om, men å bedre hverandres tegneskills ved hjelp av samarbeid, konstruktiv kritikk og motivasjon. (Og jeg mener ikke å si at jeg eg den beste på min alder, jeg har faktisk ikke vunnet en eneste "teen challenge" hehe )
Bruker du en slags tegnepad til pc'en, eller tegner du rett og slett i PS med musa?

Er forresten sjuke greier, kan ikke si jeg ser så mye på Conceptart.org forumet som er så VELDIG mye bedre...
Fyttigrisen asså!! ^^

Dette er noe av det beste jeg har sett.. Uuuutrolig bra!!! Lykke til videre med alt.. Du vil nok komme langt med et slikt tallent

ALL KP TIL DEG!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sykt bra

Meget imponert, du får mekke en tegning eksklusivt for nFF da
▼ ... over en måned senere ... ▼
SKal du begynne på ST. Olav? Hehe, utrolige bilder mann! Dette tar av for en 15-åring, eller 20-åring for den saks skyld. Et spørsmål.. Hvor lenge har du drevet med photoshop (jeg antar at det er det du bruker)?

Selv tror jeg at man nesten er nødt til å bruke tegnebrett når man lager sånne bilder. Selv må jeg ihvertfall det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Bleedingsnow
SKal du begynne på ST. Olav? Hehe, utrolige bilder mann!
Vis hele sitatet...
St. Olav krever VELDIG GODT snitt å komme inn på, og tegningene hans hjelper ham nok ikke så mye med karakterene på ungdomskolen men hvis han klarer det så er det flott det.

Så til deg WolfBaneArt... Kjempe flotte bilder her man Noen minner litt om stylen til Warcraft consept art, men du har din egen vri! Kjempe flott å høre at du bare er 15 år, fordi da har du mye forran den!

You go girl!
Syke, syke bilder.
15 år? Seriøst bra.
Utrolig bra arbeid, Kjartan. Jeg har kommentert skechbooken din på CA et par ganger, siden jeg selv har vært medlem der i noen år.

Jeg registrerer at det er noen misunnelige sjeler her inne som hevder at trådstarteren ikke er så "veldig talentfull", men det kan jeg herved avkrefte. Jeg har selv drevet mye med billedkunst, og har også fulgt nøye med på CA.org og andre store communities for digital kunst, og jeg har aldri sett en femtenåring (eller attenåring, for den saks skyld) med tilnærmelsesvis like stort talent som det Kjartan legger for dagen her.

Dette betyr selvsagt på ingen måte at han per dags dato er den beste i verden (sjekk ut Marko Djurdjevic og Wesley Burt for å se hvem som etter min mening er aller best), men det skulle ikke forbause meg om han én dag blir best, eller i det minste en av de beste, i det han driver med.
Wow! All hail WolfBaneArt! For å være helt 100% ærlig er jeg litt usikker på om en 15-årig gutt i det hele tatt kan tegne så fint. Uansett, du kommer til å utvikle deg og få deg jobb i et Blizzard lignende firma. Skulle ønske jeg kunne gjøre det det
Sist endret av Almyy; 11. november 2007 kl. 01:45.