Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 1800
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
http://story.news.yahoo.com/news?tmp...en_mu/obit_odb

Er muligens litt treig, men en av grunnleggerne av Wu Tang døde i helgen. Dødsårsaken er enda ukjent.
En stor rapper, som hadde mye bra på repertoaret.
Jeg er for lengst ferdig med min "periode" med hiphop, men at O.D.B gikk bort er uansett en meget trist nyhet. Jeg leste det selv på vgnett for noen dager siden. Wu-tang Clan var viktige for meg og O.D.B var et av mine "idoler" når det kom til rappere. Trist, trist, trist.
Veldig Trist nyhet ..ODB var en av mine favoritt artister innen rap/hip-hop
Hip hop verden har mista en stor rapper :/
Mac Dre døde også for en uke siden eller noe :P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Si hva du vil om rappinga, ikke alltid like fet, men hele typen var så gjennomført gangster:P Synd..

Ol' Dirty Bastard : R.I.P

-totto
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Word! Kan ikke si noe annet
Hvil i fred. Selv om jeg aldri hørte noe særlig på Wu Tang, har du hatt en enorm innflytelse på hele scenen.
What y'all thought y'all wasn't gon' see me?
I'm the Osirus of this shit
Wu-Tang is here forever, motherfucker
It's like this ninety-seven
Aight my niggaz and my niggarettes
Let's do it like this
I'ma rub your ass in the moonshine
Let's take it back to seventy-nine
Vis hele sitatet...
R.I.P ODB - en av hiphop'ens absolutte klassikere vil aldri bli det samme igjen..
R.I.P - Vi vil aldri høre et nytt komplett Wu album.
Good riddance!

Rap = The shit
O.D.B = Enda mer the Shit.

Sprett champagne-flasken, det er en mindre av dem
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av graabein
Good riddance!

Rap = The shit
O.D.B = Enda mer the Shit.

Sprett champagne-flasken, det er en mindre av dem
Vis hele sitatet...
Gå å dø!
Opprinnelig postet av graabein
Good riddance!

Rap = The shit
O.D.B = Enda mer the Shit.

Sprett champagne-flasken, det er en mindre av dem
Vis hele sitatet...

dø...DØ!
Opprinnelig postet av graabein
Good riddance!

Rap = The shit
O.D.B = Enda mer the Shit.

Sprett champagne-flasken, det er en mindre av dem
Vis hele sitatet...
Selv om musikken ikke er av din smak, slipper du å vanære en persons død.

Idiot.
Opprinnelig postet av Magisk
Word! Kan ikke si noe annet
Vis hele sitatet...
WORD? Hva mener du?

Ol' Dirty Bastard a.k.a. Dirt McGirt var en av de største i Wu Tang Clan, synd dopen ødela karrieren hans.

RIP
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Det var til Tottos post.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av graabein
Good riddance!

Rap = The shit
O.D.B = Enda mer the Shit.

Sprett champagne-flasken, det er en mindre av dem
Vis hele sitatet...
Jeg blir så forbanna provosert når jeg leser sånt. Synd dette ikke er ett direkte regelbrudd, ellers ville jeg rapportert deg til crew asap. At det går an å vise så lite respekt, gjør meg sjokkert. Hold de kommentarene for deg selv.. Unødvendig, så bare hold kjeft!

r33l: WORD er noe man sier, for å sitere noen andre. Hvis du feks sier "Trist at ODB døde" så kan jeg istedet for å si "helt enig" bare si "word" ligger vel i noe bruk som quotable egentlig.. At det er noe man er helt enige i, og tror man ville sagt selv.. Håper dette klarer opp...

[SIZE=3][COLOR=darkblue]BTW: POST NUMMER 2500!!![/COLOR] [/SIZE]
Jeg fatta det da, men leste ikke din post ovenfor magisk sin...
Vet dere hva jeg synes er morro? Folk som blir skikkelig provosert over hva andre mennesker skriver på et internett forum. Vær så jævla snill.

Jeg kunne sagt "gå å dø" til dere, men jeg vil helst se dere i live, så dere kan provosere dere over andre utsagn senere i livet.

Fred ud.
Graabein: det betyr at jeg også kan si -Sprett champagnen gutter Graabein er død, hipp hura foran dine venner og tro at ingen tar seg nær av det?
Til og med folka her ville muligens gjort det..
graabein: Du viser så totalt misrespekt. Håper, for din del, at du forstår hvorfor.

Hyllest 1
Hyllest 2
Sist endret av raze; 17. november 2004 kl. 00:42.
Raze, er det du som har laget bildet av ol' dirty?
@drwho

Si hva du vil.

<3 Yttringsfrihet <3

Og om dere virkelig hadde syntes det var så evig jævlig at jeg sa det om O.D.B , så hadde det vært best å ha ignorert meg. Ikke sagt noe, bare lata som jeg aldri hadde sagt det. Da hadde det jeg sa ikke hatt noe effekt. Tenk på det.


@raze

Så klart viser jeg misrespekt. Jeg eier ikke respekt for mannen, da viser jeg misrespekt. Jeg har mine egene grunner til å hate rap-kulturen og de fremste utøverene av den. Så ja, jeg har ingen respekt for avdøde O.D.B.
*shocker*
R.I.P. Bastard. Verden trenger flere som deg!

graabein: Brenn!
La han hvile i fred.

@graabein: Enig med deg, rap er drit. Greit å vise misrespekt for kulturen og folka, men ikke når de er døde da! :P
Opprinnelig postet av Jave
La han hvile i fred.

@graabein: Enig med deg, rap er drit. Greit å vise misrespekt for kulturen og folka, men ikke når de er døde da! :P
Vis hele sitatet...

Var det nå jeg skulle bruke "WORD"?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av Jave
La han hvile i fred.

@graabein: Enig med deg, rap er drit. Greit å vise misrespekt for kulturen og folka, men ikke når de er døde da! :P
Vis hele sitatet...
Mulig jeg henger meg opp i samme greia her nå, men hva mener du med det? Det skal MYE til i mine øyne før det er greit å vise noen "misrespekt" som du kaller det. Kan du begrunne hvorfor du synes det er greit? Gjerne også hva du mener med "kulturen og folka"..
-totto
Opprinnelig postet av FlogåFlyge
Var det nå jeg skulle bruke "WORD"?
Vis hele sitatet...
Nei, vent litt..det kommer..


Okei dette er kanskje et meget langt hopp og jeg roter meg bort, men hva hvis faren din døde og naboen sa "ja den mannen kan brenne i helvtte!" eller hva det var du sa graabein. Hadde du ikke reagert da?

Undrer hvorfor du har så mye mot Ol'Dirty Bastard..

Kan Jeg si Word nå
Greit nok at du verken liker personen eller musikken, men drit i å ødelegge topicen for folk som faktisk bryr seg...
Opprinnelig postet av graabein
Vet dere hva jeg synes er morro? Folk som blir skikkelig provosert over hva andre mennesker skriver på et internett forum. Vær så jævla snill.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke likte fyren, greit nok, men da kan du vel holde det for deg selv istedet for å komme og trolle til tråden om at han døde. Det virker ganske klart for meg at du ville provosere med den posten, og som du selv sier, få deg en billig latter på reaksjonene... Du kan ikke være stort annet enn en patetisk nerd med en patetisk form for humor.
Jeg finner det patetisk at andre kaller folk dem ikke kjenner patetisk (akkurat som det jeg gjør nå)..

Altså, noen av dere tar litt for hardt på ting etter min mening. Jeg ser jo helst at mennesker ikke får reapern før "tida", men hadde jeg hatt valget mellom ODB og et lite barn i sudan, så er valget rimelig lett.

Uansett, tviler på at det er så mange som ikke har kødda med/om døde folk før...

edit:
anywho, rip ODB.
RIP ODB.. En av mine helter er borte..

BTW..
graabein: les regel #13, du oppfordrer til flamewar
alle andre: drit i å diskuter om hip-hop er bra eller ikke... kommer ingen vei uansett.




R.I.P ODB.
http://www.methical.com/images/ripodb.gif

En legende er død
Jeg forstod ikke helt hva alt rubbelet med ODB var før jeg fikk med meg at han var med i Wu-Tang. Han var sikkert en flott kar, men er ikke Wu-Tang rasister? Er fullt mulig jeg tar feil, men har et svakt minne av at noen sa det til meg for en stund siden. Så jeg droppet liksågodt å høre for mye på de.