Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 747
På skolen vår blir windows media player- og winamp-vinduet og helt blågrønt når en prøver å spille av en vmw-fil. Men når jeg åpner og lukker internett explorer over playeren kan jeg se at videoen spilles av i 1-2sekunder.

Noen som vet hvordan man kan fjerne denne blokeringen? (helst uten å hacke skole-nettet etter admin-pass)
DoS? Hva faen?

Høres mer ut som en codecerror for meg.
Enig med TipeX, last ned codec for filmen så vil det nok fungere.
Kalakov: DoS står for "Denial of Service", hvis du ikke visste det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Denial_of_service
Opprinnelig postet av Kalakov
Men når jeg åpner og lukker internett explorer over playeren kan jeg se at videoen spilles av i 1-2sekunder.
Vis hele sitatet...
Høres ut som han har de codec han trenger. Kanskje skjermkortet har problemer med overlay, eller de kjører terminalklienter.
dword: om skolens admin nekter oss å se wmv, er ikke det en form for DoS? :P

Dette gjelder ikke kun for en maskin, så er ikke noe med skjermkortet.

Om jeg går på en side som viser en wmv, starter filmen, og åpner samme link i et nytt vindu. så vises filmen i det første.

Om det var codec-feil ville ikke filmen vises da?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
DoS: denial of service pleier ofte å gå ut på at man tvinger en tjeneste i kne ved å spamme den med info, ikke at skolen din hindrer deg å gjøre ting som ikke har med skolearbeid å gjøre

Har hatt det samme problemet, da var det dårlig/utdatert codec, så gå for den løsningen.
Opprinnelig postet av Kalakov
dword: om skolens admin nekter oss å se wmv, er ikke det en form for DoS? :P

Dette gjelder ikke kun for en maskin, så er ikke noe med skjermkortet.

Om jeg går på en side som viser en wmv, starter filmen, og åpner samme link i et nytt vindu. så vises filmen i det første.

Om det var codec-feil ville ikke filmen vises da?
Vis hele sitatet...
Det er ikke DoS.. Når jeg postet den linken til deg mente jeg at du skulle trykke på den å lese hva DoS er...