Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1362
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste det men men. Hvor mye koster det sånn ca. å kjøpe web design til en side? Tenker da på selve layouten, banner, button-knapp og kanskje crew avater eller noe.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Det finnes ingen fasitsvar til denne oppgaven. Lag en liten spesifikasjon med alt du trenger og gjerne noen tanker rundt hvordan du vil ha det gjennomført og send mailen til et par designbyråer. De kommer til å gi deg et prisestimat basert på timepris og antall timer som de føler at de kommer til å bruke på prosjektet.
Ok, vet du om noen gode og ikke altfor dyre designbyråer?
Et par tusen kroner må du regne med, hvorfor ikke lage selv? eller få en dyktig kompis til å gjøre det for en slikk å ingenting?
Fase^ tror du jeg ville spurt om hva det kostet hvis jeg hadde en dyktig kompis eller hvis jeg klarte det selv? Jeg spurte bare om noen billing designbyrårer ikke dårlig replies.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av TheSec0nD
Fase^ tror du jeg ville spurt om hva det kostet hvis jeg hadde en dyktig kompis eller hvis jeg klarte det selv? Jeg spurte bare om noen billing designbyrårer ikke dårlig replies.
Vis hele sitatet...
Hey han prøver bare å hjelpe.

Prøv www.okular.no eller søk på kvasir etter webdesign.

Lag en bra beskrivelse av hva du trenger, og send denne speccen ut til flere byråer, så får du en ide.

Post også speccen her. Kanskje noen av oss er dyktige nok til å gjøre det til en lavere pris?

H
det å kjøpe en webside som er laget helt slik du vil ha den kan koste veldig mye, kanskje noen tusenlapper.
En template derimot, som er et ferdig design du kan kjøpe og redigere som du vil, koster rundt $60. hvis du går til
www.steves-templates.com f.eks, så har de også noen gratis templates, men trykker du på "premium templates" så kommer du til en seksjon der du kan kjøpe design til varierende priser. her finner du både flash-design og vanlig html.. problemet med slike designs er jo at de sjeldent vil være helt unike, da flere personer kan kjøpe det samme designet, men om du ikke bryr deg om dette kan det jo være verdt å sjekke ut?
Eller hva med Kristoffer Nilsen?

www.saftogvann.com
www.okular.no logoen sier okulaja og som i slutten av studio har dem brukt den britiske ekvivalenten til det amerikanske nummertegnet: # nemmelig o med strek under.
Takk for alle svar.
Gode gratis-templates finner du også på www.elated.com