Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 612
satt på pc`n her en dag også spurte norten om det var greit at windows.exe eller noe kunne få tilgang, vel jeg var stressa og trykke ok! tenkte ikke noe over det også når jeg slo på pc`n etterpå vel da kom denne opp! blir ikke kvitt det! har kjørt virus scan, brukt Xoftspy og adawere! men ingenting fjerner den! også kommer det opp popup fra adultfinder.com osv noen som har vært borti dette her før?

hvordan får jeg fjerna det?

jo også legger det inn SpywareStrike.exe sånn helt automatisk? hvis jeg sletter det kommer det bare tilbake
Sist endret av skolissa; 22. januar 2006 kl. 23:55.
prøv nod32! *tegntengntegn*
Trådstarter
21 0
også sletter Xoftspy`n min noen som heter "smitfraud" og "SMALL.SN" men det kommer tilbake hver gang jeg scanner! hvordan får jeg fjerna alt?


tzer: se nøye på bilde hehe du ser jeg bruker nod32
Sist endret av skolissa; 22. januar 2006 kl. 23:59.
Denne linken burde du ha kommet på selv.
Har hatt problemer med det der på en maskin vi fikk inn på jobb. Det som gjorde susen var en skikkelig runde med både Norman Virus Control (ja, jeg vet, det suger, men det er det eneste vi har lisens på), McAfee Housecall, Ad-Aware, Spybot S&D og Microsoft Anti-Spyware.
Trådstarter
21 0
tusen takk dontomaso litt flaut men uansett takk!