Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 904
Hørte på en sang på radio mPetre på vei hjem igår, og hørte en sang som visstnok het "Reality" rundt 22:45... Lurer på om artisten het noe med Lightning, men er ikke sikker..Prøvde å google litt uten resultat... Noen som vet?
Sist endret av m0b; 23. januar 2006 kl. 02:59. Grunn: HVILKEN HETER DET, IKKE HVEM!
"MPETRE KLANEN! VI ER FANTASTISKE! VI VISER HVA VI SPILLER!!! SJEKK OSS UT!!!!!"

Hørte ikke den i samme slengen vel?
http://www.nrk.no/mpetre/
NRK legger ut spillelister i de fleste programmer. Det ser derimot ut som om man må registrere bruker på mpetre få å se spillelistene der. www.nrk.no\mpetre
Hehe, nei men hvis jeg tenker meg om har jeg nok hørt det Takk!
HAr funnet ut at sangen heter "Lightning - Reality" ..spilles ofte på mPetre... Noen som tilfeldigvis vet hvor jeg kan få fått i denne sangen? Har søkt på piratebay, limewire, odc, google uten noe resultat..Noen som har peil?
Sitat av Hundre_Kroner
HAr funnet ut at sangen heter "Lightning - Reality" ..spilles ofte på mPetre... Noen som tilfeldigvis vet hvor jeg kan få fått i denne sangen? Har søkt på piratebay, limewire, odc, google uten noe resultat..Noen som har peil?
Vis hele sitatet...
I din nermeste platebutikk... Er ikke noe warez forum dette!
Jeg hater å være drittsekk, men det heter altså "Hvilken sang?" og ikke "Hva sang?"
Det er tydelig at spørreordene er vanskelig for noen. Jeg syns det var lett da jeg var ung, men kanskje det bare er meg.

Ellers klarer jeg ikke å finne sangen selv jeg. Hvilken (og ikke hva) sjanger er musikken?
Sitat av Hallgeir
Jeg hater å være drittsekk, men det heter altså "Hvilken sang?" og ikke "Hva sang?"
Det er tydelig at spørreordene er vanskelig for noen. Jeg syns det var lett da jeg var ung, men kanskje det bare er meg.

Ellers klarer jeg ikke å finne sangen selv jeg. Hvilken (og ikke hva) sjanger er musikken?
Vis hele sitatet...
Ble fryktelig nysgjerrig. Hvor står det "Hva sang?"?
Hehe. Og min spydig het backslapper meg midt i trynet. Det står hvem sang og ikke hva sang.
Ohh pinlig Uansett så står jeg for det jeg sa, hvis jeg bare bytter ut hva med hvem...
Starra: Han mente "Hvem sang?" (som Hundre_Kroner har skrevet i overskriften)
OK. Lurte på om jeg var blind eller dum.

Men jeg tror Hundre_Kroner skulle skrive "Hvem sang "Reality" på mPetre?"
(Spørsmålstegnet feil plassert)

Uansett så blir vel dette litt for dumt å diskutere
Hehe ja, men får å ta en ende på det mener jeg det som står. "Hvem sang?" - som i Hvem sang det er..Men uansett det er trance/techno.. Lurer på om han snakka om at det var en norsk gruppe, men vakke helt med når jeg hørte, så det kan brått være noe annet
Finner ikke noe på google heller om sangen... er du 100% sikker på sang navnet ?
Ja, det står på b-lista på mPetre klanen eller hva faen det her.. nrk.no/mpetre vaffal...