Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1014
Hei.
Noen som har flere filmer som dette? Der de trikser, klatrer og er dritspensige? Drit fett å se på
det kalles Parkour.
søk på forumet, se www.parkour.no og www.urbanfreeflow.com
Nydelig takker
Har eller hadde noen slike på lager før, kan se om jeg finner dem.

Offtopic: Tviler på at dem har problemer med å stikke ifra purken.
Sykt :P Enig med CryptoN, purken har liten sjanse mot de der! Lurer på hva jeg ville trodd hvis jeg hadde sett en ungdom klatre opp ei blokk her
Jeg søkte på parkour på en torrent side... fant en HAUG med Dokumentarer, klipp og bilder...
Lange filmer, dvd'er osv...
Et annet søkeord er vel "free running"? På www.thatvideosite.com er det en egen gruppe med slike videoer. Fete saker.
det er viktig å vite at når de lager disse filmene, skjer ikke alt på første forsøk... De er riktig nok flinke til det de driver med, men byggningene de bruker er sannsynligvis ikke første gang de klatrer på
Jeg råder deg til å leie en fransk film som heter Yamakasi.

http://www.imdb.com/title/tt0267129/

Du får nosk tekst på den, og du finner den i hvilken som helst videosjappe.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Spacerunner Vis innlegg
Hei.
Noen som har flere filmer som dette? Der de trikser, klatrer og er dritspensige? Drit fett å se på
Vis hele sitatet...

Noen som vet om en lekeplass eller noe sånt med et stativ ala det i starten på filmen?

Sitat av CryptoN Vis innlegg
Offtopic: Tviler på at dem har problemer med å stikke ifra purken.
Vis hele sitatet...
Faktisk.. joda, de klarer seg nok hvis de ditcher dem raskt, men husk at slike filmer ikke er gjort helt kontinuerlige av (hovedsakelig) en grunn (? ) : man blir raskt veldig sliten.
Sist endret av Naida; 12. april 2009 kl. 20:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Naida Vis innlegg
Noen som vet om en lekeplass eller noe sånt med et stativ ala det i starten på filmen?



Faktisk.. joda, de klarer seg nok hvis de ditcher dem raskt, men husk at slike filmer ikke er gjort helt kontinuerlige av (hovedsakelig) en grunn (? ) : man blir raskt veldig sliten.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg sier: "Det er en rett nedenfor huset mitt, i Bergen" Hva faen gjør du da?

Glemte å nevne noe.. så da sier jeg : aaaargh! Bergen.
Deretter: heldige deg!

Så legger jeg til:
Oslo-borgere, vennligst del lokasjoner her til bys ..