Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1277
OK, dette er kanskje helt umulig å svare på, men noen musikkforslag hadde vært hjelpsomt.

Var på et utested i helga og hørte en veldig bra låt, har hørt den før men veit ikke om den er så gammel, tviler egentlig. Var full, men prøvde å huske refrenget.. men dagen derpå var alt borte i huet, åssen melodien var, teksten osv.. Alt er helt svart, alt jeg husker var at jeg likte sangen.

Det er snakk om Trance/dance låt, den ble spilt mer enn en gang, så er litt "inn" for tida sikkert..

Det jeg husker av refrenget var at de gjentok samma setning 2 ganger, men ikke rett etterhverandre, om det er til noe hjelp. Det var ikke noe smurfe stemme ellerno sånt. Refrenget tror jeg var det eneste som ble synget å (men skal ikke si det for sikkert), mye melodi i låta (ikke det mest vanlige instrumentene man hører i trance). Var en sånn feel good låt, man ble i skikkelig party humør, fin låt å danse til.

Refrenget var heller ikke så langt, og "egentlig" burde være lett å huske.. men nå har det gått noen dager og jeg greier ikke å huske det. Blir snart sprø, men veit ikke om noen andre måter å finne ut av det på. Spurte flere som jobba der å.. men.. ja.. fylla har skylda

Skal ikke ut noe mer på en stund heller.. Håper noen veit hva jeg sikter til..
den nye infinity låten? er en landeplage iaffal.
Bare et tips, etter MANGE timer på nettet som jeg har lett etter sanger har jeg blitt lei, så har begynt og skrive opp et par strofer fra sangen når jeg er ute! Pleier og hjelpe når jeg skal søke opp sangene senere
Trådstarter
17 0
Er desperat her Hørt gjennom mange infinity låter nå, men nei..
Hadde vært fint om du visste hva den låta til infinity heter, men tviler egentlig på at det er dem som har den.

Låta minner litt om Milk Inc. men tror faktisk det er noe annet...

Hm.. ble litt mer spent på infinity, etter å ha hørt flere sanger.. isåfall blir det et nytt spm, hva heter den nyeste låta til infinity..?

Får leite litt mer i morra, legger meg nå
Exceeder - Mason
Perfect (Exceeder)- Mason vs. Princess


Bygget sangen seg opp over endel takter, eller var den rett på sak med en gang?

Time to Pray - Alessia D'Andrea
Oh Fahter - Linda Sundblad

De to sistenevnte har gått igjen endel ganger nå i det siste. Mens de(n) første er vel relativt nye i Norge! :/

Vil bare anbefale "#66 Hed Kandi - Twisted Disco" med det samme.
Sist endret av el_bamso; 20. mars 2007 kl. 01:00. Grunn: litt setningsfeil på en måte
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Nyeste til Infinity er Hooked on you. Som for øvrig var med i søknaden om meldi grand prix. Om du sier det er kanskje Milk Inc. så er deres nyeste No angel.
Kan ikke vært Fedde Le Grande - Put your hands up for detroit?
Trådstarter
17 0
Tviler på at det faktisk er Milk Inc. Infinity var det ikke.

Exceeder - Mason
Perfect (Exceeder)- Mason vs. Princess
Time to Pray - Alessia D'Andrea
Oh Fahter - Linda Sundblad
- Disse var det heller ikke, var egentlig ikke i nærheten, blir kanskje litt for hardt.

Tror sangen er like kjent som Infernal - From Paris to Berlin var.. (Den ble ihvertfall spilt på utesteder for 2 år sida). Men denne jeg leiter etter blir spilt nå.. på utesteder..

Sangen er vel ganske rett på sak hele sangen gjennom. Kan kanskje minne litt om disse:

- Insomania med milk inc, lasgo og sylver tror jeg
- Run - Milk Inc

Er ihvertfall ei dame som synger.

Sorry at jeg ikke veit mer, og veit at dette er et håpløst spørsmål å svare på. Kanskje jeg tilogmed har sagt noe feil.

Men hvis noen kanskje nevner noen bra trance/dance låter som blir spilt på utesteder for tida så kanskje jeg er heldig at det er en av dem.
hvor lenge varte den sånn ca da?
Trådstarter
17 0
Hakke peil var temmelig full da

Men rundt 4 min kanskje? +/- minutt
Trådstarter
17 0
Takker

Noen som veit om noen sider som har litt info om nye eller populære trance/dance låter?

Dere trenger ikke leite for meg, bare si hvor jeg skal leite så skal jeg nok finne fram selv.
Tenkte kanskje det var noen her som visste om noen låter som blir spilt en del på discoklubber o.l

Men takker for all hjelp jeg får da
hmm, Bob Sinclar - World Hold On ?
Trådstarter
17 0
Nope
Hva skal jeg si, det er en sånn låt du virkelig får lyst til å danse til..
Sitat av Virux13
Nope
Hva skal jeg si, det er en sånn låt du virkelig får lyst til å danse til..
Vis hele sitatet...
Da fikk vi heldighvis begrenset søket ytterligere..

Nei, har ikke peiling..
du kan prøve og laste ned topp 100 trance sangene på thepiratebay. send pm vis du ikke finner torrenten
One of the good guys
2rs1's Avatar
http://www.deejaypromo.com/charts.asp

ta en titt igjennom listene der. de er gunstige.
Bob Sinclair - Rock This Party?
Dj Mangoo - Eurodancer?