Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 6515
Hva er det de sier? All reklame er god reklame? Dersom Stabburet hadde brukt slaver til å jobbe på fabrikkene sine kunne en slik aksjon være tipp-topp. Hva er vitsen i å boikotte et produkt bare på grunn av at reklamen er irriterende? Det fins viktigere ting å boikotte/kritisere - oljebransjen og McDonalds f.eks.

edit: Du jobber vel tilfeldigvis ikke for Stabburet? Coca cola hadde jo en kampanje for en stund siden. .
Sist endret av centric; 15. mars 2007 kl. 20:40.
Sitat av centric
Hva er det de sier? All reklame er god reklame? Dersom Stabburet hadde brukt slaver til å jobbe på fabrikkene sine kunne en slik aksjon være tipp-topp. Hva er vitsen i å boikotte et produkt bare på grunn av at reklamen er irriterende? Det fins viktigere ting å boikotte/kritisere - oljebransjen og McDonalds f.eks.

edit: Du jobber vel tilfeldigvis ikke for Stabburet? Coca cola hadde jo en kampanje for en stund siden. .
Vis hele sitatet...
Nei, all PR er god PR. Men all reklame som er på TV kan vel defineres som god nok, eller effektiv nok, til å svi av millioner på TV-spoter
Full pakke!
Shamanamadong!
Gjør deg klar for sene kvelder
Killer i kartong
Ingen annen dop som gjelder
Shamanamading!
Det er nesten til å grine`a
Tunga går i ring
Kunne spist`n før`n har tina

Deilig som Anette Stai-ai-ai-ai
Hottere enn 17 mai-ai-ai
Full pakke!

Shamanamadong!
Leamus i underleppa
Kjole og sarong
Alle tar de samme steppa
Shamanamadang!
Grandiosa midt i maska
Lobotmosang
alle har blitt hjernevaska.

Kom igjen nå alle sammen!


Fullpakke er ekkel, få tilbake mildtaco.. Men ingen som slår den orginale versonen.
byLARS's Avatar
Trådstarter
85 0
Sitat av Sivertaas
Full pakke!
Shamanamadong!
Gjør deg klar for sene kvelder
Killer i kartong
Ingen annen dop som gjelder
Shamanamading!
Det er nesten til å grine`a
Tunga går i ring
Kunne spist`n før`n har tina

Deilig som Anette Stai-ai-ai-ai
Hottere enn 17 mai-ai-ai
Full pakke!

Shamanamadong!
Leamus i underleppa
Kjole og sarong
Alle tar de samme steppa
Shamanamadang!
Grandiosa midt i maska
Lobotmosang
alle har blitt hjernevaska.

Kom igjen nå alle sammen!


Fullpakke er ekkel, få tilbake mildtaco.. Men ingen som slår den orginale versonen.
Vis hele sitatet...
Classic er klassisk. Pepperoni er overjordisk. Kjøttdeig og løk er godkjent. Taco er god. Lørdagspizza er vond, men smaker ganske greit oppvarma i mikro etter at du har stekt den og latt det ligge igjen noen biter.

Men det er irrelevant. Jeg har vel sagt alt jeg trenger å si i denne saken.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hva er moralen i denne tråden? At jeg som forbruker skal begynne å boikotte samtlige produkter som blir reklamert for på tv? Eller er det bare produkter som trådstarter foreslår?
Hjelp meg her, jeg er i villredet.
Herregud, skjønner folk ikke at det var litt halvironisk.
Jeg synes det er en god kampanje uansett.

Hvis vi hadde gjort det med alle irriterende reklamer hadde vi bare hat bra reklamer for det er de som lønner seg, og kanskje....bare kanskje.. Unveket atomkrig.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av torsken
Herregud, skjønner folk ikke at det var litt halvironisk.
Jeg synes det er en god kampanje uansett.

Hvis vi hadde gjort det med alle irriterende reklamer hadde vi bare hat bra reklamer for det er de som lønner seg, og kanskje....bare kanskje.. Unveket atomkrig.
Vis hele sitatet...
Ironi er som regel ment for å være litt morosamt, jeg kan ikke se at denne tråden på noen som helst måte vekker humøret i meg.
Sitat av tnt
Ironi er som regel ment for å være litt morosamt, jeg kan ikke se at denne tråden på noen som helst måte vekker humøret i meg.
Vis hele sitatet...
Men det er din mening, hvis du ikke finner trådstarters humor bra lavær og post om det.
Jeg fant det morsomt, og det har tydligvis flere andre da den i skrivende stund har motatt 18 KP
Grandiosa er til og med nasjonalretten til Norge. Mener å ha lest at et vist antall % spiser grandiosa til jul.

Men som sakt tidligere, så ønsker jeg du/dere lykke til
Føler at det meste har blitt sagt i denne tråden allerede, men noen ting kan jeg vel komme med.

Jeg har smakt Full Pakke, dog kun en gang, men det var i utgangspunktet nok..
Makan til søl har jeg ikke smakt siden gryteretten på lokalmønstringa i UKM på Frøya for 2 år siden, elns. Men det er ikke poenget i denne posten.

Mitt poeng er rett og slett at jo mer dere som ikke liker produktet, snakker og diskuterer det, jo mer graver dere deres egen grav i dette tilfellet, fordi dere på den måten gir produktet enda mer GRATIS reklame. Tror forsåvidt at det er noe av poenget med kampanjen, siden de har gått så langt som å lage en sang og en dans til produktet, som "garantert" vil få folk til å snakke om det.
Selvfølgelig er det ikke tenkt å protestere mot grandiosa serisøt, noe jeg mener er nevnt tidligere i tråden. Det som er essensen i denne tråden er å få frem den elendige innflytelsen som dagens markedsføringsteknikk har på dagens samfunn. Ikke nok med at elendig sanger uten noe som helst form for grunnlag i musikalske røtter får fritt utspill, i tillegg velger enkelte hjernedøde individer å synge og danse til dette skrapet.

Noen synes dette er genial markedsføring, noe det jo også er, men det som ikke nevnes er at dagens markedsføring er ute etter å finne folks svakheter, og spille på disse. Jeg mener at dagens markedsføringsfolk er 100% onde, og fortjener og dø alle mann. Ikke bare er de med på å forme det kyniske og ondskapsfulle samfunnet vi lever i idag, i tillegg bidrar de 0% til utviklingen av mennesket som folk.

"If any of you are in marketing, please kill yourself" - Bill Hicks
altfor stiv pris på den(til grandis å være, 45 kr? geez).
meh, kjøper heller BigOne elns...
Sitat av Armada
Full pakke er som alle andre grandiosa en brødleiv med spy på.. Men likevell kjøper jeg det... kall meg gjerne dum!
Vis hele sitatet...

Du er dum!

Sorry, måtte bare.

Vel, hun dama i reklamer gjør hele faan skapen verd og se, pizzaen innholder liksom "alt" folk liker på pizzaen, det er helt sant at det egentlig er noe dritt og hadde vi sett litt hvordan det ble laget/kom fra tror jeg ikke vi hadde spist det igjen.
Sist endret av Skummetmelk; 16. mars 2007 kl. 07:33.
Gi dere nå mens leken er god!

Faktisk har jeg ikke ordentlig forstått hva dere protesterer mot, pizzaen eller sangen?`
Dere som er med har jo egne meninger hele tiden. Noen snakker om den dritt-sangen, andre om pizzaen. Hva er det dere vil ha vekk!?

Freakforum har brukere over hele landet. Dere vil sikkert få med mange protestanter, men dere vil aldri få med nok!
Hadde absolutt alle brukere og medlemmer på Freakforum blitt med, hadde dere ikke hatt nok fordet... Fortsatt i alle fall 3/4 igjen av landet som fortsatt kjøper den. Grandiosa driter i om de mister 1/4! De har fortsatt overskudd!

Blir så lei av å se disse ynkelige tiltakene om å få vekk en reklamesang! Faen, ikke se på TV da. TREN heller! Bare fordeler. Eller i det minste lukk øyna og hold dere for øra som noen skrikende babyer når reklamen kommer! Og heller ikke kjøp pizzaen da. Finnes utallige mange andre varianter.
Sist endret av Same i Skauen!; 16. mars 2007 kl. 07:42.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Haha, for noe latterlig å gjøre. Bare på drit skal jeg faktisk gå å kjøpe den. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe den fordi den ser ikke noe god ut, men nå må jeg bare.

Herregud for et tåpelig opplegg. Grandiosa tar seg hvertfall tid til å lage nogenlunde gjennomtenkte reklamer.
Er vel ikke verre enn å unngå å stirre på skjermen/finne mute-knappen/bytte til NRK2 i reklamepausene?

Spør du meg er de fleste reklamer helt jævlige. Hver gang jeg ser en reklamefilm med en liten unge som snakker ååå sååå søtt, eller en sober, alvorlig kjendis i dress som snakker om "når det verste er ute" dør jeg litt inni meg.

Derfor blir en folkeaksjon mot bare Grandiosa-reklamer litt vanskelig å begripe for meg.
Sitat av Angry
Er vel ikke verre enn å unngå å stirre på skjermen/finne mute-knappen/bytte til NRK2 i reklamepausene?

Spør du meg er de fleste reklamer helt jævlige. Hver gang jeg ser en reklamefilm med en liten unge som snakker ååå sååå søtt, eller en sober, alvorlig kjendis i dress som snakker om "når det verste er ute" dør jeg litt inni meg.

Derfor blir en folkeaksjon mot bare Grandiosa-reklamer litt vanskelig å begripe for meg.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt flere poeng skulle du fått et . Helt enig med deg, all reklame er søppel som lettlurte mennesker går på (kort forklart). Om jeg vil ha et produkt, f eks mat, så kjøper jeg ikke DET som akkurat var på tven, jeg ser heller i frysedisken og ser om jeg finner noe godt. Om det produktet som tilfeldigvis går mest på tven ser best ut, så velger jeg det, hvis ikke velger jeg noe annet.

Jeg ser svært lite på tv, og vil jeg se noe så setter jeg på rett før det begynner, og bruker mute/demp-knappen i pausen og sjekker pcen/setter på tekst-tv og ser om det er noe nytt. Så når jeg går i butikken og handler så har ikke jeg peiling på hva som er "bra" i følge reklamene, jeg velger det JEG syns ser bra ut. Syns flere folk burde gjøre det samme, gjøre seg egne meninger og egne erfaringer, ikke bare stole på reklamen. for reklamen er laget for å selge mest mulig, ikke for å selge ærlighet, det kan de fleste være enige i? Ulempene med produktene blir jo aldri nevnt..
Jeg digger Grandis, og denne fullpakke er jo bare MAKS
Faktum er at jeg har faktisk nettopp spist en halv fullpakke.
Sitat av byLARS
Jeg vil gjerne annonsere folkeaksjonen mot Full pakke. Vi er en gjeng, på henholdsvis to-tre personer som arbeider for å stanse alt kjøp av Full pakke. Dette er som følge av reklamen, et idiotisk påfunn som ingen bør støtte opp om.

Om vi velger å ikke kjøpe Grandiosa full pakke, og med vi mener jeg oss, nasjonen, så vil ikke Grandiosa fortsette å produsere den. Det er et enkelt regnestykke:

Grandiosa solgte 50,000 kartonger Full pakke til butikkene den første dagen. Det tilsvarer 500,000 pizzaer. Og jeg vil vel kanskje annta at 400,000 av disse er solgt - kjøpt av godtroende, men misbrukte nordmenn. Da har vel Grandiosa dekt produksjonskostnadene for de pizzaene. Men det er i neste runde slaget skal avgjøres. Da skal vi nemlig ikke kjøpe Full pakke. Med den store suksessen Stabburet har hatt nå, vil de produsere et vanvittig antall Full pakke-pizzaer. Disse skal ikke vi kjøpe. Underskuddet blir så stort at de må legge ned produksjonen av Full pakke, og de vil innse at det ikke fungerer å bruke idiotiske reklamesanger som promo for produktet sitt.

Vi vinner.
Vis hele sitatet...
Om det bare hadde vært så lett!
Sorry! men det ska nok litt mer enn en liten post på Norsk Freak Forum til for å få hele norges befolkning til å boikotte Full Pakke..
Men SHIT AU!!! Er med jeg
Sist endret av SupRmaN; 17. mars 2007 kl. 20:20.
Å hutte meg tu, så dumme folk det finnes. Har faktisk en full pakke i ovnen as we speak. Det er ikke pizzaen i seg selv som blir protestert mot. Prøv å smak litt på ironiens kulinariske opplevelse og få dere litt humor. Og drep alle dere kjenner i markedsføringsmarkedet med det samme.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av Lille My
Hadde jeg hatt flere poeng skulle du fått et . Helt enig med deg, all reklame er søppel som lettlurte mennesker går på (kort forklart). Om jeg vil ha et produkt, f eks mat, så kjøper jeg ikke DET som akkurat var på tven, jeg ser heller i frysedisken og ser om jeg finner noe godt. Om det produktet som tilfeldigvis går mest på tven ser best ut, så velger jeg det, hvis ikke velger jeg noe annet.
Vis hele sitatet...
Du tar nok litt feil her. Problemet ligger i underbevisstheten, altså den delen av hjernen du ikke helt har kontroll over. Blir du matet nok med en viss type reklame vil etter hvert underbevisstheten ta over styringen i fler valg.

Greit nok at du ser i frysedisken, men mest sannsynlig har underbevisstheten gjort valget for deg nesten før du fikk øynene på hvor pizzaen lå.

Det er ikke ugrunnet at man reklamerer massivt i kortere perioder. Kampanjer som "full pakke" blir så ekstremt markedsført at det skal godt gjøres å unngå og legge godt merke til den.
Første gang jeg så reklamen lo jeg bare pga. teksten. Ser ikke helt hvorfor den skal være irriterende

Angående Full-pakke pizzaen så synes jeg den er kjempe god. Noe nytt. Den har liksom alle typene.
Full pakke er jo digg da en super pizza, passer både til frokost, lunsh, middag og ellers når man er sulten
Huff ja; full pakke-sangen kan dra dit pepperen gror! Makan til avskyelig sang skal man virkelig lete etter.

At noen i det hele tatt kan lage noe sånt?! Galskap.
Og at de fikk hele gardermoen til å danse en grusom dans etter en enda værre sang?! Galskap.


Det værste er kanskje likevel at sangen er fengende, og klistrer seg på hjernen som superlim; mot ens vilje! Og for ikke å glemme småsøsken på 11 år som skråler "FUUULL PAKKE! SJABBADABBADÅÅ!!!" konstant.

Denne uken har jeg vært mer ute av huset enn noen gang før. Dette resulterte igjen i at jeg ble forkjølet. SKAM DERE GRANDIOSA-PRODUSENTER! Deres trang til å tjene enda mer penger (...som man faktisk ikke treeeenger..) fikk meg syk og sengeliggende.


Nå ser jeg virkelig frem til å ligge reett ut på sofaen en hel uke - med en søster som synger full pakke-sangen 12 timer i døgnet. Argh..
Sist endret av jammi; 18. mars 2007 kl. 10:31.
byLARS's Avatar
Trådstarter
85 0
Sitat av jammi
Huff ja; full pakke-sangen kan dra dit pepperen gror! Makan til avskyelig sang skal man virkelig lete etter.

At noen i det hele tatt kan lage noe sånt?! Galskap.
Og at de fikk hele gardermoen til å danse en grusom dans etter en enda værre sang?! Galskap.


Det værste er kanskje likevel at sangen er fengende, og klistrer seg på hjernen som superlim; mot ens vilje! Og for ikke å glemme småsøsken på 11 år som skråler "FUUULL PAKKE! SJABBADABBADÅÅ!!!" konstant.

Denne uken har jeg vært mer ute av huset enn noen gang før. Dette resulterte igjen i at jeg ble forkjølet. SKAM DERE GRANDIOSA-PRODUSENTER! Deres trang til å tjene enda mer penger (...som man faktisk ikke treeeenger..) fikk meg syk og sengeliggende.


Nå ser jeg virkelig frem til å ligge reett ut på sofaen en hel uke - med en søster som synger full pakke-sangen 12 timer i døgnet. Argh..
Vis hele sitatet...
Se der har vi nok et offer for Full pakke-manien. Hvil i fred, stakkars sjel.
Sitat av jammi
Huff ja; full pakke-sangen kan dra dit pepperen gror! Makan til avskyelig sang skal man virkelig lete etter.
Vis hele sitatet...
Jeg synes den fullpakke sangen er ganske kul jeg, god musikk for ørene.
Du gav meg forresten et søketips, kanskje denne finnes på MP3 ?
Virkelig forferdelig....

Vi er så godt som fortapt.. for først kom Lørdagspizzan var litt irriterende og så kom Full Pakke VELDIG irriterende, hva blir det neste?

Måte Gud hjelpe oss!
Herregud, dere snakker jo som det skulle vært dommedag. GREIT NOK, det er et min. med pain, men dere overlever vel det? Se heller det positive i det. Hun dama kan jo spises opp i seg selv. Her er det bare å bruke fantasien, my fellow freaks... Lat som hun er naken når hun blir spanka el. Ignorer resten. Reklamen er tross alt ikke et nytt fenomen..
Bare til informasjon, så sitter jeg her og spiser min første Full Pakke, og den var krutt! Skal garantert kjøpe den neste gang jeg ikke har tid til annet en frossenpizza!
Sitat av GeirBauer
Bare til informasjon, så sitter jeg her og spiser min første Full Pakke, og den var krutt! Skal garantert kjøpe den neste gang jeg ikke har tid til annet en frossenpizza!
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med deg. Jeg syns ikke den var noe ille. Det var heller ikke lørdagspizzaen heller. Takk.
byLARS's Avatar
Trådstarter
85 0
Sitat av max-mekka
Sier meg enig med deg. Jeg syns ikke den var noe ille. Det var heller ikke lørdagspizzaen heller. Takk.
Vis hele sitatet...
Denne tråden er vel litt død nå. Vi ble sånn nogenlunde enige om at reklame er dumt, det blir ingen folkeaksjon og folk har et litt ambivalent forhold til pizzaen. Det er da noe.

Men englene vil fare ned fra himmelen og drepe personene bak denne reklamen. Bare så det er sakt. Men ikke ho dama. Ho er søt. Men alle andre. Ja, alle.
Selv syns jeg den ORGINALE er best! <3
Sitat av byLARS
Denne tråden er vel litt død nå. Vi ble sånn nogenlunde enige om at reklame er dumt, det blir ingen folkeaksjon og folk har et litt ambivalent forhold til pizzaen. Det er da noe.

Men englene vil fare ned fra himmelen og drepe personene bak denne reklamen. Bare så det er sakt. Men ikke ho dama. Ho er søt. Men alle andre. Ja, alle.
Vis hele sitatet...
Kan nevnes at jeg kjenner den dama! :P

Edit: Ingen ble enige om noe som helst. Mulig denne tråden snart er død. Men jeg er uenig med deg.
Sist endret av bendiks; 19. mars 2007 kl. 22:46.
byLARS's Avatar
Trådstarter
85 0
Sitat av max-mekka
Kan nevnes at jeg kjenner den dama! :P

Edit: Ingen ble enige om noe som helst. Mulig denne tråden snart er død. Men jeg er uenig med deg.
Vis hele sitatet...
Greit da, vi ble ikke enige. Men det var et kort sammendrag. Føler ikke at det er så mye mer å si om saken. Alle vinner.
Full pakke fenger folket

Reklamefilmen for den nye Grandiosaen er en hit.
Tips oss

Relaterte saker:

* Kan bli slakt i Mattilsynet


Filmen for den nye Grandiosa-varianten Full pakke fenger det norske folk, skriver Dagens Næringsliv. Til nå har tre millioner vært inne på nettet og sett dansefilmer som folk har sendt inn til Stabburet.

GRATIS OPPSETT: Les NA24 på mobil

Nordmenn synger med av full hals i den nye reklamefilmen, men framfor alt så danser de. 2000 personer har hittil sendt inn egne dansefilmer, akkompagnert av Full Pakke-musikken til Lars Kilevold.

- Vi er overrasket over sesponsen. Det er en fengende låt og en artig dans, og vi opplever at filmen har bred appell, sier informasjonssjef Robert Rønning i Stabburet til DN.

NA24 - din næringslivsavis

Stabburet har ikke bare oppnådd å få norske kvinner og menn til å danse, men også til å kjøpe Grandiosa. I løpet av den måneden kampanjer har vart, er det solg én million Full pakke-pizzaer.
Noen ledd som stabburet bryter med Pizzaen full pakke

* §1 Alminnelig bestemmelse

- utnytting av svakegrupper, for eksempel barn og ungdom.

* §2 Villedene forretningsmetoder

- Utspekulerte salgsmetoder

- Sannhetsprinsippet

* §3 Utilstrekkelig veiledning

- Utnytte mangelfull erfaring og skunnskap

Jeg vil muligens også si de bryter god forretningsskikk i § 1
Sitat av drazel
Noen ledd som stabburet bryter med Pizzaen full pakke

* §1 Alminnelig bestemmelse

- utnytting av svakegrupper, for eksempel barn og ungdom.

* §2 Villedene forretningsmetoder

- Utspekulerte salgsmetoder

- Sannhetsprinsippet

* §3 Utilstrekkelig veiledning

- Utnytte mangelfull erfaring og skunnskap

Jeg vil muligens også si de bryter god forretningsskikk i § 1
Vis hele sitatet...
Disse må du nok begrunne sterkere, eller i det hele tatt. Svakt av deg å ikke henvise til hvilken lov du henter det fra, antar at det er Markedsføringsloven (Mfl). Jf. god norsk forretninsskikk så bryter de nok ingen lover. Her viser jeg til bruken av relasjonsmarkedsføring og merkevarebygging i en konsekvent setting - tynn sak.
Grandiosa kommer sikkert ut med en ny sang, siden dem tjente hauger av penger på Lørdagspizza og Full pakke.
Selv hater jeg de sangene, og reklamene er irriterende. Og pizzaene smaker ikke noe godt heller.
Den originale derimot smaker mye bedre
gramdiosa bør ikke "forske" med matsøppla si, hvor mange pizza'er skal det bli til slutt en egen fryser med bare forskjellige grandiosa pizza'er LOL
Sitat av drazel
* §1 Alminnelig bestemmelse

- utnytting av svakegrupper, for eksempel barn og ungdom.
Vis hele sitatet...
Jeg tror de aller fleste digger en god Grandis, dette er nok også grunnen til at de selger bra.

Sitat av drazel
* §2 Villedene forretningsmetoder

- Utspekulerte salgsmetoder

- Sannhetsprinsippet
Vis hele sitatet...
Hva helt konkret finner du villedende?

Sitat av drazel
* §3 Utilstrekkelig veiledning

- Utnytte mangelfull erfaring og kunnskap
Vis hele sitatet...
Kunnskap angående hva? At det er godt å spise..?

Sitat av drazel
Jeg vil muligens også si de bryter god forretningsskikk i § 1
Vis hele sitatet...
Nei, nå får du rulleinn!
Full pakke pizzaen smaker rett å slett faenskap!

Men hva skulle vi gjort uten den gode gamle originale grandissen?
Sitat av GeirBauer
Spar meg! Full pakke-reklamen er jo dødsbra, reklamemessig sett. Genialt med en fengende sang og dans knyttet til et produkt. At enkelte sanger man ikke liker blir en landeplage må man bare leve med. Kan ikke si jeg har troa på folkeaksjonen din!

edit: Åja, hvis dere får en piczo-side er jo saken en annen. Da blir det jo riktig så bra!
Vis hele sitatet...
Er du vill? De fikk det til med den derre "lørdagspizza"-reklamen, og så tenker de "Å dæven, DET funka bra!! La oss lage EN TIL! Med ENDA en "catchy sang, og ey, vi adder en dans!!"

For det første, hva er det med den sangen? Jeg merker jeg får sånn ubehagelig gåsehud over hele meg når jeg hører den, og den dansen...hallo da.....Hvis denne sangen begynner å bli spilt på utesteder og folk begynner å dra den dansen...Da går jeg seriøst hjem og gråter.

Det blir som en dårlig parodi på seg selv. Jeg er forresten med på den aksjonen, den "full pakke"-pizzaen er det verste jeg har smakt i hele mitt liv. Det smakte oppkast, og jeg tuller ikke en gang. (Jeg syntes lørdagspizzaen faktisk var ganske god..)
Ja, den nye funka jo og, så hva er problemet? Pluss at sangen ligger øverst på VG-lista nå, så da er det jo folk som hører på den. Hvis det var du som hadde tjent grovt med penger på den hadde du vel ikke klagd så mye?
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Kjøp det du vil og gi faan i å kjøpe det du ikke vil
Sitat av max-mekka
Noen som blir med på å lage en kampanje mot hårsjampooreklamer? Jeg syns de er fryktelig irriterende!
Håper å få stoppet hele salget av disse sjampoene.
Vis hele sitatet...
Mhm....Og hva med hun damen som jeg ikke hadde hatt noe imot å tatt meg et par ord med. Dere vet..hun fra den munnsår-reklamen som går HELE tiden på tv. Hun som sier SHØPE og SHERRINGRÅD. Antix var det visst den salven het.....Makan til forferdelig reklame. Og tele2reklamene. Nå har det heldigvis gått opp for dem at det ikke lengre er in med kultsanger og dverger. Det derre "small bill"-opplegget gikk litt for langt.

Nei, det mye dritt mellom tv-programmene
Sist endret av Jordbærsnerk; 28. mars 2007 kl. 18:29. Grunn: skrivefeil:P
Hvorfor ikke bare speile seg i glansen av full pakkes' sukse?
- Som andre her har påpekt, er filmen reklamemessig veldig god
- Pizza'en smaker da ikke så ille?, dog det ikke er noe favoritt
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Nå ligger Lars KIlevold sin sang; full pakke, på toppen av vg-lista. Så byLars, du har visst ikke utretta så mye med denne folkeaksjonen din.
- Pizza'en smaker da ikke så ille?, dog det ikke er noe favoritt
Vis hele sitatet...
Etter fra jeg har sett på forskjellige diskusjonsplasser, mener de fleste at pizzaen ikke er god. Reklamen er så å si perfekt, men det produkter de gir oss er dårlig. Har selv smakt pizzaen, og den stinker!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
"Pizzaen" er helt for jævlig. Jeg mener, den smaker rett og slett faenskap skapt av Satan sjøl. Jeg kjøpte et eksemplar for å teste den ut; aldri har jeg vært så bitter over 60 kr. som når den første biten av grusomheten landet på tunga. Men reklamefilmen gir jeg en god faen i.
pizzaen er grei nok bortsett fra det salte faenskapet på den som jeg ikke er helt sikker på hva er. hater også dansen.