Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 7465
Har hørt noen rykter om at Mot I Brøstet sessongene skal lanseres på DVD på nyåret 2007. Noen som vet om dette stemmer? Det hadde hvert konge om den kom på DVD
Har du ikke noe mer info da? Hadde vært fett om de kom på DVD!
Beste norske komedie-serie på TV!
Jeg synes dere er modige som står fram i offentligheten som fans av Mot i Brøstet. Det skal dere ha.
Kan ikke finne noe om dette på www.release.no, men siden er jo alltid oppdatert.
Sitat av DonTomaso
Jeg synes dere er modige som står fram i offentligheten som fans av Mot i Brøstet. Det skal dere ha.
Vis hele sitatet...
Ja, men på den lyse siden så vet produsentene for DVD'en at *begge* fansene nå kommer til å kjøpe den.
Sist endret av snudebil; 19. november 2006 kl. 01:50.
Sitat av DonTomaso
Jeg synes dere er modige som står fram i offentligheten som fans av Mot i Brøstet. Det skal dere ha.
Vis hele sitatet...
Inntil "Hotel Cæsar The 24 Season Special Edition" lanseres, kan gjensyn med Karl & folket bli bra!
Sitat av Trash2000
Inntil "Hotel Cæsar The 24 Season Special Edition" lanseres, kan gjensyn med Karl & folket bli bra!
Vis hele sitatet...

Aaaah, verdens første 112-DVD-boks, med Cæsar i HD, widescreeen og DTS. Jeg sikler bare ved tanken.
Sist endret av DonTomaso; 19. november 2006 kl. 02:32.
Mot i brøste ruler jo da! *Bip bip*
Mot i Brøstet er bra greier.
Husker jeg har digga dette i alle år, kommer dette ut på DVD så kommer det til å rule stort!
Mot i Brøstet var genialt den tiden det gikk på tv. Det må de fleste være tøffe nok til å inrømme. Det betyr bare ikke at det er like bra i 2006. Eller 2007 hvis det kommer dvd da.
Spreedee : Ikke faen. Mot i Brøstet er søppel da og søppel nå. Jeg kan være med på at det kan være morsomt for småunger under ti som ikek vet bedre, men ellers er programmet noe av det flateste, flaueste og platte som er sendt i tv-verdenshistorien.
Sitat av DonTomaso
Spreedee : Ikke faen. Mot i Brøstet er søppel da og søppel nå. Jeg kan være med på at det kan være morsomt for småunger under ti som ikek vet bedre, men ellers er programmet noe av det flateste, flaueste og platte som er sendt i tv-verdenshistorien.
Vis hele sitatet...
Husker jeg så det når jeg var ca under ti. Var hysterisk. Når jeg ser det i dag gråter jeg. Nitrist samling dårlige skuespillere i en dårlig serie, regisert av TORE RYEN - Den styggeste, ekleste og minst morsomme mannen i historien. *Grøss*
Trådstarter
99 0
Sitat av DonTomaso
Spreedee : Ikke faen. Mot i Brøstet er søppel da og søppel nå. Jeg kan være med på at det kan være morsomt for småunger under ti som ikek vet bedre, men ellers er programmet noe av det flateste, flaueste og platte som er sendt i tv-verdenshistorien.
Vis hele sitatet...
Så la nå oss som liker Mot I Brøstet få lov til det uten at du skal legge ut i det vide og breie om hvem som i dine øyne liker det!

<3 MOT I BRØSTET<3
Sitat av DonTomaso
Spreedee : Ikke faen. Mot i Brøstet er søppel da og søppel nå. Jeg kan være med på at det kan være morsomt for småunger under ti som ikek vet bedre, men ellers er programmet noe av det flateste, flaueste og platte som er sendt i tv-verdenshistorien.
Vis hele sitatet...
du e søppel
Husker jeg også tenkte slik, at "Mot i brystet" var konge, og det var det vell kanskje også, på det tidspunktet. Men da jeg tilfeldigvis kom over noen episoder på en gammel VHS kasett jeg fant, så var jeg derimot ikke av den samme oppfatningen lenger, det var bare teit. Men cred til Vogt, Opsahl og Nordin, flinke gutter som har gjort mye bra for TV
Jeg kjøpte pølse av Sven Nordin i går, og jeg har tenkt å kjøpe DVDene også, hvis de skulle komme ut.

Mot i Brøstet var da en morsom serie... Syns jeg, og dama mi - som i grunn bestemmer alt
Sitat av piratus
Har hørt noen rykter om at Mot I Brøstet sessongene skal lanseres på DVD på nyåret 2007. Noen som vet om dette stemmer? Det hadde hvert konge om den kom på DVD
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om serien til <<Mot i Brystet>> kommer ut på DVD. Men hvis ryktene sier at den ikke kommer før i 2007 en gang, har du god tid enda til å sikre deg denne DVD'n.
-Men du har jo Mot i Brysten Nyttårsfesten ute på DVD. Den har jo vært ute i mange år allerede.

Men jeg må si, kommer det en DVD med Mot i Brystet, så kommer det til å vekke mange minner. Hadde vært fint å hatt den DVD'en i hylla.
For å få et gjensyn med "skinke Hitler" på Super'n,bananer og seigmenn og "NEI,NEI,NEI" fra karl!!.
Sist endret av iNter^; 21. november 2006 kl. 03:18.
Kjøper man schnæbb av Sven Nordin så er man vel godt på vei solgt inn i M.I.B.-franchisen, uansett, så..
Trådstarter
99 0
Apropos Karl:
Så en episode her i dag da han skulle være ''betro-deg-til-dame'' i lokalavisa, og sjefen ringte og foreslå at de kunne bruke mamma'en til Nils som bilde. Da svarte han kort og greit; Nei Nei hu er allerede oppbrukt, hu var midtsidepike i siste nummer av Trav og Galopp!
Jeg lo så jeg grein!

Måtte bare få¨det ut:P
Trådstarter
99 0
Da har jeg gleden av og kunne fortelle dere om at Release datoen for 1 Mot I Brøstet DVD er 15 Februar. I følge www.release.no
Så alle fans; det er bare å glede seg
Det blir bra, får håpe noen ripper det og legger det ut på nettet også!

Jeg har lastet ned de eppisodene som gikk for et år siden eller noe sånn fra tv2 web-tv, men har ikke sessong 1.
▼ ... noen uker senere ... ▼
stakkars , stakkars mennesker. så jævlig lavmål. så enkel og dårlig humor er ikke morsomt. sier ikke mer jeg ass.
Sitat av DonTomaso
Spreedee : Ikke faen. Mot i Brøstet er søppel da og søppel nå. Jeg kan være med på at det kan være morsomt for småunger under ti som ikek vet bedre, men ellers er programmet noe av det flateste, flaueste og platte som er sendt i tv-verdenshistorien.
Vis hele sitatet...
Kunne jeg bli mere enig? mot i brøstet er lavmål.
BTW: Tøft dere inrømmer det, ikke alle som tør det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av snudebil
Ja, men på den lyse siden så vet produsentene for DVD'en at *begge* fansene nå kommer til å kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Selv kommer jeg tl å laste ned Mot i brøstet er ikke det verste, men det er def. ikke noe jeg hadde betalt for
Mot i brøstet er konge! Jeg skal kjøpe den med en gangxD
Noen som vet hvor på nettet man kan finne episoder??
Det har begynt og gå på TV2 Zebra nå. Hver kveld kl. 18.30!
Trådstarter
99 0
Gode nyheter
▼ ... over en uke senere ... ▼
Egentlig ikke... Må si jeg ble skuffa når jeg så det. (Var mange år siden sisst) Og jeg ble skuffa som faen, blir kanskje LITT bedre utti sessongene men... Har skifta mening om det nå.
mot i brøstet er artig det. skal vertfall kjøpe den
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av chouse
Det har begynt og gå på TV2 Zebra nå. Hver kveld kl. 18.30!
Vis hele sitatet...
ser på det hver gang jeg har anledning. jeg husker det fra da jeg var liten guttonge. er ikke så gammel nå. mot i brøste er drit artig. alle de minnene
▼ ... over en uke senere ... ▼
går og laste ned på http://ratmob.com/login.php
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Mot i brøstet er genialt. Det er rett og slett blitt (en) klassiker.
Trådstarter
99 0
hvordan får man registrert seg der:
http://ratmob.com/login.php

får bare opp: Signup failed
Sorry, you're not qualified to become a member of this site.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av DonTomaso
Jeg synes dere er modige som står fram i offentligheten som fans av Mot i Brøstet. Det skal dere ha.
Vis hele sitatet...
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

I second that. Men veldig fint for dere mot i brøstet fans. Dette må jo være selve nirvana for dere
Sitat av piratus
hvordan får man registrert seg der:
http://ratmob.com/login.php

får bare opp: Signup failed
Sorry, you're not qualified to become a member of this site.
Vis hele sitatet...
du må kanskje ha invite? ingen anelse bare et forslag. og da får ikke du komme inn før noen ivntierer deg.

sorry leifer. tyrker er godt og skål . Mot i brøstet er morsomt fordi det er så jævla typisk 90talls teit humor og oppførsel. Se ironien da folkesn, det er pardoi på skikkelioge folk.
Trådstarter
99 0
fant ut feilen,
Måtta aktivere cookies
Sitat av rolvs
Det blir bra, får håpe noen ripper det og legger det ut på nettet også!

Jeg har lastet ned de eppisodene som gikk for et år siden eller noe sånn fra tv2 web-tv, men har ikke sessong 1.
Vis hele sitatet...
Jeg driver også og laster ned fra tv2 web-tv nå, har lasta ned fra den første episoden til s4 e13

Mot i brøstet er jo helt fenomenalt
Sist endret av Sibben; 19. mars 2007 kl. 12:57.
Sitat av Habbitz
Jeg driver også og laster ned fra tv2 web-tv nå, har lasta ned fra den første episoden til s4 e13

Mot i brøstet er jo helt fenomenalt
Vis hele sitatet...
Litt OT, men... Hvilket program bruker du for å laste ned fra TV2?
Hvorfor laste ned webrip når pdtv er ute og går ? : )
TV2-Z ripper kommer jo daglig :P
men skulle ikke denna dvd komme i butikken el? kan ikke si jeg har sett den....!?
Folk driver jo bare å prater om nedlastnig...hehe
Trådstarter
99 0
Den skulle kommet den 28 mars, men grunnet feil på mastertapene er lanseringen utsatt til 30 juni.

Og til deg som lurte på nedlasting: bruk SDP; http://sdp.ppona.com/
Sitat av dosky
Hvorfor laste ned webrip når pdtv er ute og går ? : )
TV2-Z ripper kommer jo daglig :P
Vis hele sitatet...
Hmm. Hva er pdtv?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror at den skal ligge på ratmob vis jeg ikke tar feil.
Trådstarter
99 0
Det stemmer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet når del 2 kommer?
Tittel: Mot i Brøstet del 2 boks Sesong 6-8
Utgivelsesdato: 2007-10-31
høres bra ut
Har akkurat skaffet meg Del 1 å syns den er hysterisk bra