Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 17174
Naar du tar makka krymper piken din til en sløv liten fant, du mister matlysten og klarer ikke aa faa sovne.
Altsaa, du er ikke akkurat saa tilgjengelig naar det gjelder knulling med makka kuk, saa det tar i fra deg sex mat og søvn. Det er det mennesker lever av. pluss at det føkker psyken din ganske hardt, intenst og lenge.
Ergo, sier selv at amf ikke er sunt. hvem har noen gang sagt det i grunn?:P
Men det er taper stil og bruke amfetamin som slankekur, naar ikke suksess med den innstilningen.

ja, er mulig aa knulle paa makka men naermere umulig.
Sist endret av Skadahue; 9. januar 2009 kl. 04:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis jeg fikk valget mellom å være smellfeit og nykter, eller tynn og speadfreak hadde jeg helt klart valgt det FØRSTE.
Hvis du begynner å speede er nemlig sjansen veldig stor for at du ikke kommer til å like kroppen din noe særlig uansett. Du kommer til å bli svakere, få ødelagte tenner, hår, huden din blir dårlig og fargeløs. Og det blir ikke noe fint tynn, du mister sikkert mye muskler i tillegg. Det ser bare jævlig ut, sorry men IKKKE gjør det
Sitat av legolars Vis innlegg
Hvis jeg fikk valget mellom å være smellfeit og nykter, eller tynn og speadfreak hadde jeg helt klart valgt det FØRSTE.
Hvis du begynner å speede er nemlig sjansen veldig stor for at du ikke kommer til å like kroppen din noe særlig uansett. Du kommer til å bli svakere, få ødelagte tenner, hår, huden din blir dårlig og fargeløs. Og det blir ikke noe fint tynn, du mister sikkert mye muskler i tillegg. Det ser bare jævlig ut, sorry men IKKKE gjør det
Vis hele sitatet...

få ødelagte tenner

Jeg har dessverre ingen beviser på dette, men har hørt at 0.1g (medium) kvalitet speed ødelegger tennerne mer enn en pose med godteri. Nå kan jo selvfølgelig ikke stole 100% på dette, siden det finnes både svarkere og sterkere speed, og det samme gjelder godteri også. Og sist men ikke minst så er dette en myte som førerer rundt her i bygda.

Du kommer til å bli svakere
Ikke minst både psykisk og fysisk. Utmattet og sliten når du ikke har. Pga sikkert div forskjellige ting, men det at du ikke har muskelmasse igjen men masse fett har sikkert noe med det og si. + at amfetamin tærer jææævlig på beinbyggningen din. Spår jeg en knekt arm eller fot hvis du ramler ned fra stolen?

like kroppen din noe særlig uansett
Jeg har merket enn den dels til at de som har dårlig selvtillit men tyr til dop på grunn av akkurat det, det er de rusmisbrukerne som aller-aller-aller ofte blir avhengig og ødelegger livet sitt, og blant annet familien og andre rundt deg!

Ist men ikke minst:
Så glemte du og nevne alle hallusinasjoner (IKKE TØFT) psykoser og tvangsforestillinger man kan få på amfetamin. En venn av meg var garantert 100% sikker på at han hadde samtaler med satan, og satan sa at han måtte velge den onde eller den gode side. Den eneste måten og velge den gode side var og brenne ned huset sitt for og finne en gullmedalje der, som han engang ikke viste hva han skulle bruke til. Rett etter det tilfellet var det jo selvfølgelig hentet av politi og fløyet av gårde med helikopter rett til Åsgård, den (beste) psykiatriske "institusjon"(?). Der ble han diagnoser psykotisk.

Trudde jeg hadde så veldig mye mer og skrive, men jeg glemte vell av alt. Legger til noe ekstra når jeg kommer på det, hvis jeg gjøre det da Det begynner og bli sent, så jeg regner med jeg tar kvelden om ikke så alt for lenge. PEACE OUT
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Shit, "bra slankemiddel" var det for meg hvertfall. 1 uke og gikk ned rundt 10 kilo!! Men fy faen, den uka fikk meg til å hate stoffet også. Blir ikke mer konsentrert av det heller og går du på skole burde du hvertfall ikke begynne med den dritten for å gå ned noen kilo. Etter noe dager med minimalt av søvn, begynte jeg å se "skygger som beveget seg i mørket". Det tror jeg vil virke litt fjærnt hvis du har en dårlig psyke.
Jeg må også si at på den uka bevegde jeg meg mindre enn jeg gjør til vanlig, men når man går uten mat en uke og drikker mange liter vann så sier det seg selv at man mister mange kilo. Jeg begynte å trene mye etter den uka så gikk ikke fort opp igjen, men når jeg sluttet å trene kom de tilbake..

Jeg hadde ikke mye overskudd i kroppen etter litt over et døgn kan jeg tenke meg. Så hvis det høres kult ut, "så er det bare å prøve". Må også si at jeg følte meg helt elendig i kroppen i ettertid, slet med å få normal søvn osv, Ble mye fortere mett(kjedelig når man sitter i familiemiddag og spiser en halv potet, en bit av kjøttet før det føles som man har lyst til å få det opp igjen.

Skal også sies at mange aldri får de problemene da(jeg får også en helvettes nedtur når jeg slutter å innta stoffet)
Vis hele sitatet...
Til trådstarter.

Jeg prøvde speed en gang, merka ingenting der og da (sikkert fordi jeg var fullk og fjern fra før :P), men dagen derpå fikk jeg en nertur som i hovedsak varte en uke, men som aldri egentlig gav seg helt. Jeg har alltid hatt en laber psyke, men etter den ene gangen på pepper har jeg hatt merkbart MYE mer "nerver". Heldigvis or min del fikk den nedturen meg til alri å innta stoffet igjen, men det jeg prøver å si er at: om du ikke er sinnesyt sterk psykisk, så er risikoen næremes 100% på at speed vil fucke deg opp. Og som alle tyngre narkomane jeg har vært i kontakt med sier: "om noen bare hade advart meg da/før jeg begynnte."

Det jeg prøver å si (full som jeg er), er at: Ta heller kontakt med en psyklolog. Denne kan i såfall hjelpe deg å forbedre ditt selvbilde, så kan du heller ta eventuelle vektproblemer siden, men for guds skyld, ikke kjør innpå med amf. Det kan kanskje hjeple på vekten, men det kommer ikke til å hjelpe deg i det store og hele. Og lykke til...
Jeg vet ikke om dette er blitt sagt i denne tråden her, men bruk av pepper slik du ønsker det kan forårsake bulimi og anoreksia også. Hvis det ikke er generellt rusen du er ute etter men slankinga kan dette fort bli et problem. Ble det for ei jente jeg kjente, dog det er kanskje ikke så vanlig..
Altså, du må ikke finne på å bruke pepper for å gå ned i vekt.. du kan lett si at du klarer å kontrollere deg, det sier nesten ALLE i starten!! Det finnes mye du kan gjøre for å gå ned i vekt, men det sikreste og beste er å trene.. spise sunt! les på sider som iform.no og treningsforum.no .. det står veldig mye bra der! Ofte sier folk at de har prøvd alt, however dette kan stemme til en viss grad. Man kan prøve mye, men det betyr nødvendigvis ikke at man har prøvd riktig og hardt nok!
Jeg ville heller valgt å få hjelp av personlig trener for å skaffe deg treningsopplegg.. så ville jeg skaffet en kompis og muligens startet med litt steroider hvis du virkelig vil ha fortgang i treningen.. selvom jeg ikke kan si at steroider er bra, så er det en mye bedre løsning enn pepper! Starter du med det blir du fort avhengig og da har du det gående.. du kan jo kanskje skaffe deg effedrin piller.. disse har mye av samme effekten som amf, bare ikke like alvorlig rus etc. Men de er jo avhengighetsskapende de også. Ellers så er CLENbuterol et veldig bra og kjent slankemiddel, MEN det er viktig med et sunt kosthold og regelmessig trening.. INGENTING kommer av seg selv!
Etterhvert som du har trent en stund, og holdt et sunt og bra kosthold.. så kommer du til å føle deg mye bedre.. tro meg, vært der selv.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
absolutt INGEN grunn til å starte med steroider når man ikke er vant til å trene skikkelig.

om man ikke har viljestyrke nok til å trene nok og ha rett kosthold for å gå ned i vekt, så er det bare å GLEMME å prøve å holde tritt med et treningsprogram som innebærer steroider, enten det er snakk om turanabol, dianabol eller annet.

i tillegg vil de ikke gi noen slanke-effekt overhodet, mest sannsynlig motsatt da kroppen vil ta opp mer vann.

stack vil "hjelpe" en kort periode, men uten en fundamental endring av kosthold og trening, så er det INGENTING som hjelper da kiloene vil renne på igjen rett etter endt bruk.

det som er hele greia her er at folk tror de har "prøvd alt" og at "ingenting funker", og det er et hint i seg selv om at de rett og slett ikke har viljestyrken til å fullføre et slikt program.
ALLE kan miste vekt. ALLE.

ALLE tror de er et unikum i begynnelsen, der uansett hva de gjør ikke fungerer, og på en eller annen måte har tydeligvis mat og trening en HELT annen virkning på dem enn på resten av menneskene på jorden.

ALLE tror de har trent rett og spist rett, men når man til slutt får inn en personlig trener som virkelig har peiling, kommer man frem til konklusjonen at man enten har trent for lite, trent feil eller spist feil.

problemet med å trene uten en trener, er at man ikke har en ANELSE om hvor mye kroppen klarer å bli presset, hvor mye lengre du klarer å løpe enn du tror, og hvor mye mer du klarer å løfte av vekter, for det er DENNE grensen som må flyttes frem for å oppnå resultater.

når trådstarter og sier "du vet ikke hvordan jeg har det", viser det og til en arrogant, umoden og egoistisk holdning, som IKKE er bra å ta med seg om man vurderer hjelp i form av piller av noe som helst slag.
det å tro at man er den eneste som har dette problemet er latterlig, og det å avfeie uttalelser fra folk som har gått igjennom og KLART å nå målene sine, er et tegn på at man bare er ute etter et enkel og lettvint løsning.

trådstarter:
hvor mange kcal får du i deg i løpet av en dag?

jeg vil tro at det ikke er et spørsmål du kan svare på uten å gjøre research først, og ettersom det er det mest fundamentale innenfor det å miste vekt, bør du stille deg spørsmålet igjen - "har jeg gjort alt?"

og ved å finne frem til det på google og poste det her lurer ingen andre enn deg selv.

negativ post fra meg, men alt som står er sant, og jeg har personlig erfaring innenfor disse områdene selv.
Pepper er ihvertfall ikke en bra løsning! :-)
Var det ikke amf i slankepiller i gamle dager?
Syns modern prata noe om at Grete Roede eller Grete Waitz gikk på noe sånt på 80-tallet og gikk ned fælent mye :P
Det kan godt hende det, hvis ikke det var effere da..
Dere kan jo se filmen Requiem for a dream å se hva som skjedde med hu gamla Og forøvrig resten av folket. Syk film.
Sitat av lit1 Vis innlegg
Det kan godt hende det, hvis ikke det var effere da..
Dere kan jo se filmen Requiem for a dream å se hva som skjedde med hu gamla Og forøvrig resten av folket. Syk film.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Lasr ned filmen: "Requiem for a dream". Den bl. a. om ei dame som skal slanke seg, får amf av legen(er jo ikke farlig da:P) og blir et vrak. Hun blir tynn, men gal og ekkel!
Vis hele sitatet...
Jeg var før deg
Hahaha, jaaa :-( Jeg leste nok ikke tråden godt nok.. :-)
Sitat av paranoy Vis innlegg
Jeg vet ikke om dette er blitt sagt i denne tråden her, men bruk av pepper slik du ønsker det kan forårsake bulimi og anoreksia også. Hvis det ikke er generellt rusen du er ute etter men slankinga kan dette fort bli et problem. Ble det for ei jente jeg kjente, dog det er kanskje ikke så vanlig..
Vis hele sitatet...
Jo, mr. Paranoy! Jeg nevnte det tidligere i tråden og jeg har vitnet til at mennessker som speeder seg med innstillning om og slanke seg ofte får spiseforstyrrelser og enda dårligere selvtillit, dessverre. Har sett både jenter og gutter dette skjer med, men hovedsakelig jenter. Tror det har noe med at jenter er mer fokusert på akkurat dette med og være slank og vakker. Men tviler ikke ett sekund på at trådstarter ville ha støtet på (store) problemer hadde han brukt dette for slanking.

--puffman out / iPhone
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vær så snill kjære deg, ikke begynn med pepper.. det er så vanskelig å komme seg ut av det igjen..
Begynte av samme grunn som deg...
Raste ned i vekt, men det ser faen ikke fint ut.. Man blir helt inntørka og grå i trynet osv..
du ser nok myye bedre ut nå enn du vil gjøre om du slanker deg med pepper... lover deg...
sitter her seks bortkasta år senere med sprøyta i hånda og er helt vrak...angrer så på at jeg begynte...
Pepper - ned i vekt? JA
Ville du blitt avhengig? Utrolig om du IKKE hadde blitt det
Dum idè? JA

Nå har ikke jeg lest så mye av hva andre har skrevet, men du har nok fått forklaring på hvorfor du bør holde deg unna pepper. Å ta før du går på skolen er heller ikke noe av det smarteste du kan gjøre, eller? Hvis du tror at du kan begynne med dette tullet du planlegger og ikke få noe negativt ut av det er du stokk dum. Men kanskje du er blitt fullt klar over det, men de negative sidene er ubetydelige i forhold til det positive du håper å få ut av det?

Nei off, fraråder deg dette på det sterkeste =/
Har tenkt tanken før selv også, men har heldigvis klart å slått det fra meg. Ikke verdt det..
Prøv heller stack =)
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Helt enig med Drachir, hvis du er så matvrak som du selv sier så eier du ikke evnen til å prøve pepper bare en gang.

For meg høres dette ut som en skikkelig dårlig spøk. Hvem i denne verdenen ville begynt med sterke narkotiske stoffer for å kun slanke seg og følge med på skolen? Jeg tror jeg har svaret på hvorfor du ikke følger godt med på skolen; du spiser fet eller ingen frokost som drar deg på bunn av energiskalaen etter veldig få timer etter du begynner å bevege deg om morgenen.

Du kan i samme slengen vurdere kreft, så slipper du å barbere deg. HALLO?!?!
Vis hele sitatet...
vet ikke om du/dere er klar over dette men ritalin/concerta's virkestoff methylfenidat er et amfetaminpreparat og såvidt jeg vet så går 1000vis av barneskolebarn me adhd/adhd på dette i norge pr i dag

sier ikke dette for å forsvare amfetaminpreparater men det finns maken til propaganda, greit amf er et Drittdop(med stor D) men av erfaring
får man i seg nok vann, vitaminer, næring og mosjon så er det ikke sånn at man tar det en gang og er ''doomed to eternal addictiveness'' lizm

men dette går jo selfølgelig fra person til person, psyke til psyke

men personlig anbefaler jeg effedrin til slanking(fremfor speed), man svetter som faen og raser ned i vekt

men merk deg disse ordene: alt med måte
Sist endret av shitfaced dude; 31. januar 2009 kl. 21:47.
Skal du slanke deg, nytter det ikke å ta amfetamin en gang og forvente deg mirakler. Metylfendiat som er virkestoffet i ritalin/concerta er sentralstimulerende men det er ikke amfetamin, bare et amfetamin-preperat. Amfetamin til slanking krever at man tar jevnlige doser slik at en holder vekta i sjakk. Det plutselige vekt-tapet en får av en-gangs-bruk amfetamin er fata morgana, vekta kommer tilbake straks en slutter. De jevnlige dosene tas omtrent så ofte som du ville benyttet efedrin til slanking.

Amfetamin ble tatt vekk som slankemiddel av en grunn, og hadde det vært ment at man skulle slanke seg på stoffet ville preperatet kommet på banen igjen. Som slankemiddel tror jeg en er "doomed" til et eller annet, avhengighet ser jeg ikke på som propaganda i dette tilfellet.
Du burde kanskje også tenke på hvordan du skal fortsette ETTER du slutter med amf og skal holde den nye vekten?
Går jo fort opp igjen etter å ha speeda lissm.. Tror du kommer til å få et realt helvete når du skal slutte med amf. Greit du tror du ikke vil bli avhengig, men du er en mirakelsak hvis du ikke blir det. Håper du ikke prøver deg på dette prosjektet ditt, tror nok du vil angre. Men vet hvordan det er å ønske seg så veldig å gå ned i vekt. Hadde brukt samme metode selv, hadde jeg vært LITT mer desperat.
Pepper var vel et slankemiddel før tror jeg.. Men trokke det er noe lurt å begynne å bruke det som slankemiddel.
du blir garantert mer våken på skolen, men tror nok du etterhvert kommer til å ta mer en 0,1 før skolen og da er du ikke på en vei du vil gå, om du ha planer om å slutte med det igjen.

Pepper er greit i helgene, hvertfall av og til. Jeg for min del får nedtur fra helvette. Men ikke alle som får det :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bieffekten av amfetamin på sikt er vel vektøkning grunnet konstant sult
når den mengden amfatamin du pleide å ta ikke lenger er nok eller når du slutter
Konstant sult? Er vel heller motsatt. Amfetaminavhengige blir stort sett tynne og benete fordi de mister matlysten.
I starten ja, men på sikt er det vel slik jeg beskriver?
Etter en speed-tur merker jeg vekktap (har diabetes så MÅ presse i meg næring) og ser at musklene kanskje har blitt slappere, men er vel forskjellig fra person til person...
Sitat av Gloss Vis innlegg
I starten ja, men på sikt er det vel slik jeg beskriver?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de gå opp i vekt på sikt? Skjønner ikke logikken bak det..
En av bieffektene når man går en stund uten pepper er ekstrem sult og vektoppgang, men den effekten er såklart ikke tilstede i det man bruker amfetamin.
Har forstått at mye av denne tråden dreier seg om å gå ned i vekt og om pepper er det som gjør susen. Har forstått det slik at grunnen til at en går ned i vekt er at en spiser minimalt. Det er også kommet noen forslag om å slutte å spise, noe jeg synest er helt på trynet.
Det største problemet med mange slankekurer, spesielt de som gir ett veldig stort vekttap på kort tid er at det går veldig mye utover muskelmassen.
Muskler veier mye mer enn fett og det gir derfor stort utslag på vekten. En vil jo selvfølgelig også miste noe fett, men dersom en går ned i vekt mer en 1-2 kg pr. uke så går det garantert utover muskelmassen.
Dersom du ikke klarer å legge om din livsstil etter en slik "slankekur" så vil vekten rase på igjen, men da er det en økning i mengden av kroppsfett. Resultaten blir derfor at en blir en "enda feitere jævel" en tidligere.
Så løsningen er å endre kosthold og mosjonere slik at inntaket av kalorier er mindre enn forbruket.
DU har sikkert hørt det før men ved å spise 5 mindre måltider pr. dag istedefor 2-3 store kan i seg selv være nok til å gå ned i vekt, men husk frokost ! Fokosten er det måltidet som setter forbrenningen i gang.
Sitat av geekstar Vis innlegg
En av bieffektene når man går en stund uten pepper er ekstrem sult og vektoppgang, men den effekten er såklart ikke tilstede i det man bruker amfetamin.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Du går opp til normalvekta, men appetitten din stabiliserer seg veldig fort, så holder du dietten på et normalt stabilt nivå skal det ta lang tid å øke vekten din over normalen. Jeg brukte 4 måneder på å legge på meg 10kg over normalvekta, og jeg hadde ikke sunt kosthold.

Men nå brukte ikke jeg speed for å slanke meg heller da..
Sitat av paranoy Vis innlegg
Ikke nødvendigvis. Du går opp til normalvekta, men appetitten din stabiliserer seg veldig fort, så holder du dietten på et normalt stabilt nivå skal det ta lang tid å øke vekten din over normalen. Jeg brukte 4 måneder på å legge på meg 10kg over normalvekta, og jeg hadde ikke sunt kosthold.

Men nå brukte ikke jeg speed for å slanke meg heller da..
Vis hele sitatet...
Har heller ikke påstått at man kommer til å legge på seg mer enn normalvekt, skriver bare at en av effektene ved slutting av amfetamin er ekstrem sult. Det kan føre til rask vektoppgang.
Sist endret av geekstar; 23. februar 2009 kl. 14:56.