Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1719
Tenkte som så at freak.no måtte være rette plassen å finne informasjon om det
meste før jeg setter en strek over søket etter de første Big Brother Sesongene.

Så da gjenstår det bare å se om Freak har informasjon rundt dette

Noen som har sett noe, 2006 og 2011 er det eneste jeg finner.

Takk for all hjelp.
Finner det samme som deg!
kun s6 på norbits oxo
Trådstarter
89 2
Jaja takk for forsøkene i det minste, rart at tv norge ikke prøver å tjene
penger på disse sesongene egentlig..
Navbruker fra Moss
Sitat av LeFTy Vis innlegg
Jaja takk for forsøkene i det minste, rart at tv norge ikke prøver å tjene
penger på disse sesongene egentlig..
Vis hele sitatet...
sikkert fordi det ikke er akkurat mange som vil se dem..., men send en email til tvnorge og spør etter dem da vel
Trådstarter
89 2
Sitat av LINNERN Vis innlegg
sikkert fordi det ikke er akkurat mange som vil se dem..., men send en email til tvnorge og spør etter dem da vel
Vis hele sitatet...
Er nok for spesielt interesserte ja, kostnaden for å produsere og selge en dvd med
disse sesongene på nett vet jeg fint lite om.
Men jeg kan aldri tenke meg at TVN gir fra seg noe sånt uten at de føler det er
verdt å utgi dem på en dvd selv.
ikke verdt kaloriene vil jeg tro de tenker. Gidder heller ikke å prøve, men tanken var god
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Vet at en kompis av meg har 79 VHS'er fra første sesong (2005), da han selv var med.
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/316669_10150779808505564_5438939_n.jpg
(I kommentarfeltet på bildet, som er hentet fra Facebook, står det at noen av de andre deltageren tok det opp på DVD, så skal muligens være mulig å oppdrive en kopi om det er kritisk).
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Vet at en kompis av meg har 79 VHS'er fra første sesong (2005), da han selv var med.
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/316669_10150779808505564_5438939_n.jpg
(I kommentarfeltet på bildet, som er hentet fra Facebook, står det at noen av de andre deltageren tok det opp på DVD, så skal muligens være mulig å oppdrive en kopi om det er kritisk).
Vis hele sitatet...
Første sesong i norge var vel i 2001...?