Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1243
Hei,

Hver gang jeg starter skole pc'n min, så kjører cpu på 100%

det er filen AUDIOHD.exe, som kjører 99%.. så lukker jeg den, å da begynner filen LSASS.exe å kjører 99%.

har også noen programmer installert på maskinen som jeg ikke klarer å finne via, start-controllplanel-fjern programmer.

et programm som kan hjelpe meg med å løse problemet?
vil helst ikke "softe" maskinen min.

Takk
Sist endret av ProFreak; 24. november 2010 kl. 22:05.
Tenkte det med en gang jeg også, men antivirus programm på skole pc'n fant ikke noe...
holder på å søke igjennom maskinen å totalt 19 virus på 2 min skanning.... får se om det hjelper

Hadde også problem med at andre antivirus krasjer med det antivirus som er installert.
Sitat av ProFreak Vis innlegg
Hadde også problem med at andre antivirus krasjer med det antivirus som er installert.
Vis hele sitatet...
Flere antivirus på en maskin er ikke noe særlig.. hvis jeg skjønte deg riktig.
Sitat av madsen339 Vis innlegg
Flere antivirus på en maskin er ikke noe særlig.. hvis jeg skjønte deg riktig.
Vis hele sitatet...
antivirusen som fulgte med er ikke noe særlig "fikk av skolen, ferdig installert"

å den får vi ikke lov til å avinstallere, da må vi betale, å installerer jeg noe annet, så kommer de i konflikt med hverandre
Sitat av ProFreak Vis innlegg
antivirusen som fulgte med er ikke noe særlig "fikk av skolen, ferdig installert"

å den får vi ikke lov til å avinstallere, da må vi betale, å installerer jeg noe annet, så kommer de i konflikt med hverandre
Vis hele sitatet...
Di kræsjer med hverandre om dem har sanntidsbeskyttelse.

Spybot search and destroy og andre programmer som KUN scanner PCen din, ville ikke komme i konflikt med nåværende antivirus
Rart dere ikke skal få lov å bruke pc'n som dere selv vil.. :/
ja
lærere, rektor å IT folk, vettu... ikke bra :P
Du får avinstalert antivirus programmet som følger med, er vel Symantec dere har?
Hvis ja er passordet for å avinstalere det Symantec. Fungerer ikke det så kan du gå inn i registeret og endre litt der så kan du avinstalere.


1. Levere til IT folka.
2. Be de formatare hele dritten.
3. ????
4. PROFIT!
Sitat av madsen339 Vis innlegg
Rart dere ikke skal få lov å bruke pc'n som dere selv vil.. :/
Vis hele sitatet...
Det gjør vi på vår skole, VG2. Har windows på min Mac maskin jeg..
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Det gjør vi på vår skole, VG2. Har windows på min Mac maskin jeg..
Vis hele sitatet...
o.O fikk ikke lov til det jeg... hvis jeg skulle få lov måtte jeg skrive under på at skole pcn skulle leveres inn og Macen min var Hordaland Fylkeskomune sin eiendom. Fordi jeg ikke hadde lov og ha 2pcer i domenet -.-