Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 13805
Vi hadde litt uggen stemning når det begynte å forsvinne weed fra leiligheten en periode.
Viste seg at katten spiste som faen.
Sitat av Mowglid Vis innlegg
Vi hadde litt uggen stemning når det begynte å forsvinne weed fra leiligheten en periode.
Viste seg at katten spiste som faen.
Vis hele sitatet...
hahahahahaha :P
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det er definitivt noe med katter og cannabis!

De dukker alltid opp, uansett. Kirkegårder, skoler, skogen(!) - you name it. Katta til kompisen min kom alltid når vi røyka utenfor hos han.
Tror det har noe med dine følelsesmessige utstrålinger. Våre kjente og kjære husdyr er avlet opp til å kunne lese ansikter. En nærmest lyser postitivet og fred når en har tatt seg en jay. Merker dette selv faktisk, hunden min skyr meg når jeg er full, men når jeg har røykt weed eller tatt små doser sopp er det nesten som om vi har en slags connection..

Når jeg smoker kan jeg bare ligge og filosofere over dyrelivet sammen med hunden i timesvis
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Kan godt bytte katt mot dame hvis du er interessert?
Vis hele sitatet...
Må vente litt da, dama ble innlagt på sykehus i natt. Så da må jeg pleie henne godt fram til du eventuelt skal ta over.
Jeg har fått min egen katt ballestein bare ved at han ligger ved siden av meg mens jeg blazer. Han chillern da :P
Sitat av Tbag Vis innlegg
Har en mops, han elsker tjall.
En kompis og jeg fyra hjemme hos meg, da satt bikja inne i sofaen mens vi var ute og delte en skurkerøyk, da vi kom inn igjen var toern jeg hadde liggende på bordet borte. En liten stund senere gikk bikkja i ring i sikkert 5 minutter før han fikk tilbake retningssansen og satte kursen mot mat og vannskål som han tømte asap, vi holdte på å drite på oss i latterkrampe.
Men ble litt bekymret, 2g et ganske mye for en flatnesa hund på knappe 11 kilo..
Vis hele sitatet...
For guds skyld husk å ta bilder neste gang. En fjern mops kan ikke være annet enn et episk syn!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Er mye villkatter i nabolaget her hvor jeg bor, når jeg sitter ute på trestubben min og fyrer kommer det som regel alltid 2 -3 katter bort for å holde meg med selskap. Synes det er like morsomt hver gang..
Sist endret av Kimbobo; 15. oktober 2011 kl. 18:23.
for en morsom tråd! min erfaring er også at katter er nyskjerrige på dette. en gang jeg skulle lage hasj is på kjøkkenet kom katten med en gang, det er egentlig ikke så rart da katten er veldig opptatt av mat.

jeg hadde stått og knadd litt på hasjen og fått det bak neglene da jeg skulle gi katten min litt oppmerksomhet med ett klapp på hodet, den ble da veldig interessert i hendene mine.

den brummet og gikk blandt bena mine under hele matlagningen med den spesielle ingrediensen.

og da jeg mistet en liten kicker på gulvet spurtet den bort og slikket på den, men den datt ut av munnen dens igjen.
jeg ble da litt nyskjerrig, og siden kickeren var så liten tok jeg den på fingeren for å prøve å friste pus med den, men den likte ikke å få den dyttet i fjeset og ble plutselig helt uinteressert, og gikk å la seg.
Har en pomeranian som fant noe snop på gulvet en tid tilbake,han skalv og noia så jævlig han pissa på seg og klarte ikke stå på beina. 1,8kg bikkje så sikkert ikke så mye som skal til,kan og nevne at når jeg røyker i samma rom som bikkja hender det ofte han hopper oppi sofaen(uten at jeg er der) og sitter og konser som faen på Cops(skjedd flere ganger) dette har og skjedd med program på Animal planet,men det gir litt mer mening
Hehe, katta kommer alltid for å tråkke på mekket og blir med ut i gapahuken for å fyre.. Pleier å klatre opp på taket og sitte rett over hodet mitt når jeg røyker

Fotfølger meg da alltid inn igjen og fortsetter inne mens den maler konstant. Den blir sykt glad for oppmerksomhet og mer hardhendt kosing enn vanlig. Hvis jeg kommer hjem og lukter morsomt blir den også sånn

Kan jo hende den bare forbinder lukten med å bli kost ordentlig, få lov å drikke melk fra glasset mitt etc. da, men uansett hyggelig
Feiret julaften i India for et par år tilbake.
Mens vi var og skjøt opp fyrverkeri, spiste en hund som bodde på gjestehuset et stort stykke special cake, som lå på et bord(ikke min, ingen som vedkjente seg den).
Det endte med en hund som ble dritfjern, og deretter sov i to døgn.
Da den våknet til liv igjen viste det seg at noen fluer hadde lagt egg i nesen på den eller et eller annet, ihvertfall fikk den et stort væskende sår som spiste seg innover, til den til slutt døde etter noen uker.

Ikke så koselig historie, men litt on-topic.