Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 113407
vekker jo litt oppmerksomhet at du står å svir på kjøtt lenge.. og den metoden funker dårlig.. som du sa, mannen ble jo tatt
Jeg hadde ventet til høsten, invitert vedkommende på sopptur med påfølgende middag (som jeg skulle laget), og servert en deilig soppstuing med dødelig sopp (her finnes flere, spesielt om man kombinerer med et glass vin eller to). Jeg ville spist bittelitt av stuingen selv, slik at jeg ble syk. Dermed ville det hele sett ut som et uhell hvor jeg heldig nok slapp unna med livet i behold.

Et godt gammeldags giftmord med andre ord.
Nikotin finnes i sigaretter. det er ca 20 mg nikotin i sigaretter, og det kreves omtrent 60-80 mg (konsentrert) nikotin for å drepe et menneske.




Kjøp en pakke med tobakk.

Skaff deg en liter med så ren alkohol du kan få tak i.

Bland ut tobakken i alkoholen og rør om til blandingen ser litt ut som coca cola/kaffe.

Gjenta.

Hell blandingen over i en kasserolle og unngå å få med tobakkbitene. Bruk et kaffefilter.

Kok opp blandingen. Alkoholen vil forsvinne.

Voila, konsentrert nikotin + mye annet snusk.

skal bare 2-3 dråper til oppi en drink eller kaffe for å ta livet av noen. Blandingen er smakløs.

jeg har ikke gjort dette før, har ikke tenkt til å gjøre det heller, bare så det på en annen side
Sist endret av Jordbærsnerk; 28. mars 2007 kl. 19:18.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jordbærsnerk
Nikotin finnes i sigaretter. det er ca 20 mg nikotin i sigaretter, og det kreves omtrent 60-80 mg (konsentrert) nikotin for å drepe et menneske.
Vis hele sitatet...
Les topic. Tråden er ikkje om metoder for å konvertere personer til lik, men måter å konvertere lik til nothing på
Kjipe er at hvis du har begått det perfekte mord er at du ikke kan fortelle det til noen
(OT: eller kvitta deg med ett lik på den perfekte måten)
ta en billig drittbil, kidnapp fyren på et sted uten vitner. Kvel ham med en piano streng/ garotte.
Kjør bilen til havna. Fest ballast rundt ham med en kjetting, og senk ham på et dypt sted.
Brenn bilen til det ugjenkjennelige.
Ps. Hvis fyren evnt. flyter opp, vil det ha gått så langg tid at de fleste beviser sannsynligvis er borte, kjetting holder lenge...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Jordbærsnerk
Nikotin finnes i sigaretter. det er ca 20 mg nikotin i sigaretter, og det kreves omtrent 60-80 mg (konsentrert) nikotin for å drepe et menneske.




Kjøp en pakke med tobakk.

Skaff deg en liter med så ren alkohol du kan få tak i.

Bland ut tobakken i alkoholen og rør om til blandingen ser litt ut som coca cola/kaffe.

Gjenta.

Hell blandingen over i en kasserolle og unngå å få med tobakkbitene. Bruk et kaffefilter.

Kok opp blandingen. Alkoholen vil forsvinne.

Voila, konsentrert nikotin + mye annet snusk.

skal bare 2-3 dråper til oppi en drink eller kaffe for å ta livet av noen. Blandingen er smakløs.

jeg har ikke gjort dette før, har ikke tenkt til å gjøre det heller, bare så det på en annen side
Vis hele sitatet...
Du glemte å filtrere
Men som noen sa, det er ikke DET denne tråden handler om. Dessuten kan nok en 80mg dose med nikotin spores ganske lett under en obduksjon.

Glem det.
Jeg vil si at metoden til Jordbærsnerk var bra, men man trenger fortsatt å bli kvitt liket. Dette kan man bruke det lokale vannhullet/tjernet/fjorden/sjøen/whatever til, husk å binde noe rundt liket for å få det til å synke og bli der.
Rappa en bil, kjørt til et øde sted, partert opp liket, brent klærne, malt opp delene til pulver eller liknedne, blandet pulveret med vann, helt pulver/vann blandingen i elva/kloakk/havet o.l, kaste alt som kan linkes med deg å drapet og partering og kverning på en søppelfylling..
Gå til naboen din om natta. Fyll huset med bensin og eksplosiver og spreng hele kåken når du er trygt inni huset ditt igjen. Mye søl og bråk, men ingen bevis!

Det med eksplosiver kan du knabbe noen måneder før fra en tilfeldig hytte på fjellet, eller spør på pyroteknikk forumet om de kan hjelpe.

Bær noen kanner bensin inn før du sprenger. Si at du må bruke kjelleren som lagerplass noen dager, siden huset ditt er fullt og du er redd for tyver.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Eventuell Politimann
Hmmmmm, en nabo sa at en fyr bar 3-4 kanner bensin inn der kvelden før det sprengte.. Hvem skal vi mistenke DA!?
Vis hele sitatet...
Need I say more?
å bli kvitt et lik, på en måte som ikke høres ut som en grotesk spillefilm fra '95, er dette en vel egnet teori:

støyp det ned. tilfeldigvis, hadde du revet ned grunnmuren på terassen din, og du måtte støype ny. etter du har dumpa liket, fyll i en god meter med sand, jord og deretter mye sement, stryk pent over med en planke. burde vel funket bra?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av hyys
å bli kvitt et lik, på en måte som ikke høres ut som en grotesk spillefilm fra '95, er dette en vel egnet teori:

støyp det ned. tilfeldigvis, hadde du revet ned grunnmuren på terassen din, og du måtte støype ny. etter du har dumpa liket, fyll i en god meter med sand, jord og deretter mye sement, stryk pent over med en planke. burde vel funket bra?
Vis hele sitatet...
Kommer det ikke lukt gjennom muren? Mener noen testet det engang...


Min måte er vel ganske simpel. Ta med en haiker du finner på veien, kjør et stykke inn i skogen og sett på en kjeldress før du kverker fyren. Det enkleste er vel å ta kveletak på fyren om han ikke er så alt for stor. Dump så fyren i elven med noen søppelposer rundt seg.

Stedet må være avsides og ha minimalt med mennesker rundt.
Sist endret av esl; 14. april 2007 kl. 00:18. Grunn: Skytevåpen var ikke tillatt..
mel glass til det omtrent bare er pulver igjen å lur det inn i maten hans eller så kan man sette inn en sprøyte i en føflekk ( da finner man ikke stikket ). når du skal fjærne liket har du kjøpt helt nye klær ( betal med cash ) skjær liket opp i mange biter å stek det, legg det i nærheten av et sted det er mange måker å dem vil spise det opp.
ville blåsyre ampuler i et paintball gevær funka?

gift er ikke en dum ide, bare pass på at det er noe som all kan lage så det ikke blir sporet til deg dersom du er en av få som har adgang

men OT: å slenge et partert og godt innpakket like i en olje tønne tror jeg ikke er en dum ide
hvis du fyller den opp med olje eller lignende så den er relativt like tung og skvalpete som en vanlig tønne tror jeg det ville gå fett å bare sette den et sted som ikke vekker oppsikt (industri kai,under en brygge,grave den ned,til og med kansje senke den?) er du virkelig morsom sniker du den inn på en eller anen båt på vei langt vekk.. sansynligvis vil den ikke bli åpnet på veldig lenge..

mange gode ideer ligende her, skål
Sist endret av Lillatortilla; 15. april 2007 kl. 01:30.
Har en teori om at det ikke finnes en perfekt måte å gjøre dette på. Enten er man heldig eller ikke. Sort sett hva man gjør er der en stor mulighet for å bli oppdaget, eller ved et uhell legge ved et bevis (type dna eller lignende).

Edit:
Om dette er bare et tilfeldig drap på en helt hvilken som helst person du har 0 kjennskap til er det lavere sannsynlighet for å bli tatt. Om du er fiende med denne personen så kan du likegodt gi opp, for da er du mistenkt fra starten av. Mest sanssynlig vil du før eller senere få en tur i spjælet, siden de har lettere for å finne relevans til en spesifik person enn john doe.
Sist endret av connubialis; 15. april 2007 kl. 03:29.
kan du ikke bare få det til å se ut som en ulykke, som bil ulykke for eksempel? Kjøre på me "uhell" vis personen går over ei gate ellr nå sånt om kvelln?
La oss si du skal drepe 2 personer, Tving den ene personen til å spise den andre død/levende, spis så den andre personen selv, eller fòr den til grisene(Evt gi til haien du har i badekaret eller no )
Sende liket med DHL kanskje?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av flexd
La oss si du skal drepe 2 personer, Tving den ene personen til å spise den andre død/levende, spis så den andre personen selv, eller fòr den til grisene(Evt gi til haien du har i badekaret eller no )
Vis hele sitatet...
Hva med når du driter ut tenna?
Sitat av Polar-
Hva med når du driter ut tenna?
Vis hele sitatet...
først vask de. Deretter moser du de og rasper de til pittesmå biter. Tilsett salt, pepper, eddik, tomatpure og litt chili. Og vips du har en god dip saus med tann smak.

nytes gjerne sammen med tortilla chips!
Sitat av Leif Motorvei
først vask de. Deretter moser du de og rasper de til pittesmå biter. Tilsett salt, pepper, eddik, tomatpure og litt chili. Og vips du har en god dip saus med tann smak.

nytes gjerne sammen med tortilla chips!
Vis hele sitatet...
smakte godt. prøv du å
Hvordan kan må få ett mord til å virke som ett naturlig dødsfall?
Sitat av ChristianSilver
kan du ikke bare få det til å se ut som en ulykke, som bil ulykke for eksempel? Kjøre på me "uhell" vis personen går over ei gate ellr nå sånt om kvelln?
Vis hele sitatet...
Det er stor sanssynlighet for at personen overlever + at det ofte er mye folk (vitner) i trafikerte områder som vil se at du var enten uforsiktig\at det var med vilje.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg foretrekker den gode gamle metoden, nemlig partere liket og stuffe det nederst i fryseren.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av Brell
Hvordan kan må få ett mord til å virke som ett naturlig dødsfall?
Vis hele sitatet...
Bruke gift som får hjertet til å stanse, så ser det ut som hjerteinfark.
Og seff bruke gift som ikke kan spores på en evt. obuksjon.
Sitat av sparco
Og seff bruke gift som ikke kan spores på en evt. obuksjon.
Vis hele sitatet...
...Finnes det da?
Sitat av ChristianSilver
...Finnes det da?
Vis hele sitatet...
Nikotin er biologisk nedbrytbart, tar ikke lang tid før det er ute, selv av en død kropp.
Min fremgangsmåte ville vært noe slikt;

I og med at man gjerne dreper en person man kjenner får man lett offeret med på en kjøretur. Planen er at dere skal gå en tur. Når du har funnet et passende sted, tar du rett og slett og skyter personen. Du passer på å plukke opp kulehylsen. Du tar av deg klærne dine og samler liket, dine egne klær samt våpenet i en haug.
Du bruker så en god mengde Thermite, som gir av Jern(III)oksid som har en temperatur på 2500 grader. Vil tro menneskebein også sliter med slike temperaturer.

Dette burde vel tillintetgjøre de meste av beviser.
Pft dere tenker for komplisert.
Det å drepe noen på offentlig sted er det mest geniale.
Kle seg i noe vanlige klær, slik at man passer mest mulig inn, store solbriller og caps, og muligens en stor ullfrakk over. Og hansker, for å unngå fingeravtrykk.
På den måten kan man skjule en stor sprettkniv (skarp som F selvfølgelig), overraske offeret, stikke han i nyra først, slik at han får en naturlig reaksjon på det og bøyer seg til ene siden og tar seg om såret, stikke han så i lungen på motsatt side, så den andre lungen, og sist skjære over halsen hans. Dette kan man gjøre på få sekunder hvis man øver seg. Kan og late som man faller fordi man er full elns, slik at det såvidt merkes før blodet begynner å sprute. Folk som står rett ved siden av blir så satt ut at de ikke tenker på å følge etter deg som regel.
Dette gjøres da lettest på en stor tilstelning med mest mulig folk pressa sammen for å overvære en konsert eller lignende.
Jeg ville da gått fort (ikke sprunget) og bak et lite lydtelt (som regel like i nærheten av scenen) sluppet av meg frakken, capsen, solbrillene og hanskene, gått videre til parkeringsplassen og kjøre bakveien ut, til nærmeste bar, og ta meg en øl =)

På denne måten slipper du hele styret med å bli kvitt liket.
Du må da selvfølgelig ha et veldig bra pokerfjes, nerver av stål, og mye sinne og få ut
Sist endret av TinMan; 22. april 2007 kl. 06:58.
Er ikke det direkte rip-off fra "Engler og demoner" av Dan Brown?
Synes å huske at det skjedde med en av de som skulle bli valgt til pave.
De dopet han ned, kledde han i stuselige klær(slik at han skulle se ut som en tigger elns.) og stakk han i magen.
Når han da av ren refleks la seg ned når han ble stukket så trodde folk at han bare var dritings.
Men hvis du kom på det selv. Bra jobba
Synes også ideen om offentlig sted er god. Skaff en pistol med en god lyddemper, vent til han er på et folksomt sted (utendørskonsert?), gi ham 3 - 4 skudd i ryggen (gjennom hjertet/lungen) uten at noen merker det. Så går du raskt bort, kaster fra deg klær og våpen i en søppelbøtte (du bruker seff hansker osv), så går du rolig vekk.

Hvorfor vil alle på død og liv kvitte seg med liket? Da er det jo garantert mye større sjanse for at politiet finner bevis? Skaff en lyddempet pistol (svartebørs/stjel den), vent på karen utenfor leiligheten eller inni leiligheter (ingen vitner). Plant 3 - 4 skudd i brystet og hodet, plukk opp patronhylsene, gå rolig derfra. Ta en buss hjem. Dagen etter tar du deg en tur til Nesodden, elns, og underveis "mister" du pistolen fra ripa uten at noen ser det. Vips, ingen bevis.
Fin plan, det eneste problemet er at lyddempa pistoler bråker som et helvete. Kan kanskje fungere om man er på rockekonsert, midt i en trommesolo.
Haha, denne tråden har nådd 30 sider og nærmer seg nå 31 hvor det aktivt deltar kreative folk og legger ut planer på hva man gjør når man dreper noen. Jeg må si meg vi alle er noen sjuke jævler som sitter med litt av noen tanker på hvordan man skal knerte en fyr

Og for å bidra litt: Jeg likte lyddemper drapet. Men som Tipex sier er det nok nødt til å foregå et sted hvor det er relativt mye bråk slik at ingen hører lyddemperen. Og pistolen må helst da ikke ut i lyset, men da ender du opp med et kulehull i den fine frakken din som tilsier at frakken også må bort. Isåfall om man skal ta pistolen ut så burde man holde den ganske langt nede, for.eks inni jakke ermet slik at den såvidt stikker ut. Det minner meg litt om sort/hvitt filmer Når da drapet er gjennomført må man gli ut av mengden uten at det trekker oppmerksomhet, men samtidig som det foregår fort. Det vil nok ikke ta lang tid før en eller annen ser offeret ditt ligge på bakken med kulehull i ryggen.
kast liket ned i en vulkan.........
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av max hardcore
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196571

Dette kan vel være det perfekte mord?
Vis hele sitatet...

Det er forskjell på drap og dødsfall.
Hmm, husker jeg la inn ett forslag på dette for nesten ett år siden..
Snublet tilfeldigvis over denne tråden nu nettopp.

Har imidlertidig funnet den beste metoden.

Skaff noe flytende stoff som fremkaller hjerteattak (Husker ikke hva det hett.)
Dra til ett gammel hjem (Offer er uvesentlig i denne saken. Og har selv mange slektninger på gamle hjem så jeg vet dette høres sykt ut, men allt for freakforum!!.)

Sørg for at du har memorisert hvordan du fjerner finger avtrykk og fot avtrykk samt at du har klær du ikke trenger + hansker.

Finn en ensom eldre person. Sørg for at du ikke blir sett, snik deg inn, bruk sprøyte med "hjerteattak fremkalleren".

Har noen venner som arbeider på gamle hjem, og dette har jeg blitt fortalt:
Det er så vidt de gjør undersøkelser om personen`s død, som regel gjør de en kort autopsy før de setter personen vekk slik at lege kan kunngjøre dødsfall.

Sprøyta kaster du i ei elv, eller hvis du er virkelig frekk, i en søppelkasse utenfor sykestua.. Klærne brenner du i ovnen sammen med hanskene.


Det perfekte, syke, og avsindige mord!


RH
Sist endret av RødHammer; 29. april 2007 kl. 06:25.
Hvist man bruker pistol får man krut pulver på seg som kan oppdages og på hansker legger man igjen spor som hudseler, fingeravtrykk, kanske hår og en negel det er ikke bra og dompe på et åsted.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Krèmer liket og putt det i peisen. la det ligge der til saken ansees henlagt og kvitt deg med det

mord:

Ta på deg strømper og slikt over alle steder hvor du har hår, bruk lærhansker.

Finn ut hvor du skal slå til og forsikre deg om at det ikke finnes vitner i nærheten.
f.eks: skogen. HAn jogger og du "jogger" og samme vei som han bare motsatt. Løp mot han når du passerer tar du og gir han et slag slik at han svimer av.
Rig til en slags leirplass med bål og slikt. Start så en skogbrann, dette vil da får det til og se ut som en ulykke...ville jeg tro.

Alibi: Gå på kino som varer en stund; nok til en time etter drapet og minst en før. Gå på kinoen få billeten revet. vent 10 minutter til kontrolløren har gått. og snik deg ut.
ta vare på billeten.

ikke bruk bensin eller noe slikt som kan legge igjen kjemiske spor.
Mitt spørsmål er: Hvordan i huleste kan du skape en skogbrann uten bensin elns. (En person klarer jo å komme seg unna en skogbrann-.-)
Sitat av Opacus
Krèmer liket og putt det i peisen. la det ligge der til saken ansees henlagt og kvitt deg med det
Vis hele sitatet...
Ved mindre du har en kremeringsovn og beinknuser sliter du. Selv etter å ha brent i et døgn i en kremeringsovn må de største knoklene knuses...
Her har jeg det "Perfekte" drap. Du trenger, mynter og gift + transport. (Klær som nevt før)

1. Giften. Du kan jo lage det av noe tobakk, eller finne noe annen form for gift, pass på og ikke få spor fra deg i de den.

2. Dra til et sted ingen kjenner deg og du ikke kjenner noen, nabo byen fks.

3. Finn en mynt telefon kjosk sak (Finnes det enda?) i så fall bruk mynter. Eller bruk en stjålen mobiltelfon. Nå bestiller du pizza til en plass i nærheten der de må gå litt for og få den opp til døra. Be om og få den levert på døra.

4. Set deg på en bussholderplass, bak en hekk, der det er mest tiljengelig hjemmdeg eller bare sitt og vent og se almindelig ut.

5. Pizzan kommer, vent til pizzabudet er ute av bilen. Nå hvis du er heldig er det ikke låst (det er det nesten aldri) tre på en badhette et eller annent + hansker.

6. Skyndt deg inn i bilen finn en pizza (Kjører alltid flere av gangen) stap giften in i et stykke, gå ut av bilen. Ta av deg hansker og hette. Nå forsvinn rolig hjem i bilen din.

(7.) eventuelt følg etter en pizza bil og forgift en pizza når den stopper. Så slipper du telefon delen.

Voila du har drep noen og du hvet ikke hvem det er engang før du ser/leser det på nyhetene/avisa

Noe feedback synes dette var genialt.
Sitat av sparco
Det er forskjell på drap og dødsfall.
Vis hele sitatet...
At avisa sier at det var et dødsfall grunnet dårlig vær og utmattelse betyr vel at mordet var vellykket?
Du har jo den suicide saken i filmen "shooter". Den gir kanskje ikke like stor glede, men får jobben gjort.
Ser hele tiden at folk tenker ALT for komplisert. Gift, skogbrann, noe som fremkaller hjerteattakk osv. Stort sett alt som inneholder kjemiske substanser setter spor i menneskekroppen. Dessuten involverer dette vitner som kan skille deg ut fra en mengde(merk: desto flere personer tilstede, jo flere mistenkte, derfor er mange personer i nærheten ofte bedre enn få. Kommer likevel an på forholdene).

Noen stikkord som kan være gode retningslinjer:
- Enkelt: Planlegging og gjennomførelse må være enklest mulig. Mindre rom for feil.
- Raskt: En rask gjennomføring medfører kort rømningstid, færre vitner og mulighet for alibi.
- Ukjent offer: Å velge et offer som ikke har noen som helst tilknynting til deg er smart, da politiet ikke automatisk vil ha deg inn på stasjonen.
- Langt hjemmefra: fjerner tilknytning til deg, men du bør da ha et godt alibi, dersom det skulle bli nødvendig å bruke, noe det slettes ikke bør.
akuratt når det gjelder dumping av liket mener jeg at jeg har en særdeles god ide. gidder ikke lese gjennom alle postene, så vet ikke om noen har nevnt dette før.
Hvis man har tilgang, evt. jobber med støping av fundamenter og slike, hva med å lure liket ned i et nystøpt fundament eller en veggforskaling eller noe i den duren ? må jo være klin umulig og finne...
Sitat av no control
akuratt når det gjelder dumping av liket mener jeg at jeg har en særdeles god ide. gidder ikke lese gjennom alle postene, så vet ikke om noen har nevnt dette før.
Hvis man har tilgang, evt. jobber med støping av fundamenter og slike, hva med å lure liket ned i et nystøpt fundament eller en veggforskaling eller noe i den duren ? må jo være klin umulig og finne...
Vis hele sitatet...
Så skal du da bære liket til det stedet der du skal "mure" igjen liket, hva med andre arbeidere osv, kan sikkert være greit hvis du har et enmannsforetak som lager forskalinger eller murer. men er alltid en sannsynlighet for at folk kan se deg.

en ting som sikkert hadde funket var om du hadde kjørt på biltur, dreper en random fyr ett sted, tar med deg liket i bilen, og dumper den ett annet sted, og kjører hjem igjen. store avstander er også en fordel. (dreper nordnorge, dumper liket i midtnorge, reiser tilbake til sørlandet eller der du enn måtte bo) men sørge for at man ikke etterlater seg noen spor som hårstrå eller lignende. hvis du dreper en person i nordnorge, vil man vanligvis ikke begynne etterforskningen i sør norge
no control: det funker dårlig, de testet å begrave en gris i betong i myth busters, og det viste seg at etter et par uker stinket det som bare f***, ergo dårlig ide.
leste i en roaldahl novelle (Tror jeg) om en som brukte saltsyre til å løse opp likene. kan tenke meg at det er ganske effektivt, men det forutsetter at saltsyre funker like bra som det høres ut som. Evt. brenne liket.
(har heller ikke lest igjennom allt)
OK skal inrømme at dette også er basert en av Jan Guillou ideer. Og dere har nesten vært inne på det noen ganger. Men Nichotin er altså svaret.

Det er noen gifter som er det vi kaller biologisk nedbrytbare. de brytes ned i kroppen etter man er død og etterlater derfor ingen spor. (nesten ingen, kommer tilbake til det)

eksempler på sådan er Curare og...Nichotin av alle ting. Det enkleste er nichotin såklart. Curare er mye brukt som bedøvelse på sjukehus osv men det er vanskelig å få tak i og kan lett spores. Derfor er nichotin løsningen. Drapet i Guillou roman blir oppklart nettopp fordi drapsmannen bruker curare.

Fremgangs måten er temmlig enkel, ta noen sigg i et glass med vann og la stå over natten. deretter fyller du en sprøyte med nichotin vannet. (når vi røyker får vi bare i oss ca.en tiendel av en sigs ennhold, men vannet tar opp alt.) Sprøyten settes deretter nesten hvorsom helst i offertet. gjerne i gluteus maximus. effekten vil bli Hjerte attak lignende symtomer men døds orsaken vill være kvelning. (fordi lungene slutter å adlyde hjernens terrorvelde) dette vil legen som foretar obdusjonen stusse over. men han vil ikke ha annet valg en å skrive Hjerte attak på papiret forde offeret er din bestemor eller noen andre som ligger i faresonen(ved for mye penger eller stor mage eller på annen måte er et tenkelig hjerte svikt offer).

Den eneste muligheten til å finne den egentlige dødsårsaken, er ved og veldig nøye foreta en såkalt utvidet obduksjon. dette må politiet muligens spørre familie om, og da kan du nekte(man gjør et snitt og tar av all huden på kroppen) derretter må legen lokalisere det bitte lille sprøytestikket og få en vevsprøve av kjøttet rundt. Hvis liket har ligget lenge nok tror jeg faktisk at dette også blir umulig. det eneste du trenger å passe på er at det ikke foreligger noen faktorer som leder politiet inn på drapsteorier. man trenger ikke alibi ei heller å dumpe liket. det er desutten svært ryddig og pent. Døden intreffer rimelig fort, og sprøyte stikket trengs ikke å merkes hvis det gjøres fort. Så er arven din=)

Sitat av estragon
Her har jeg det "Perfekte" drap. Du trenger, mynter og gift + transport. (Klær som nevt før)

1. Giften. Du kan jo lage det av noe tobakk, eller finne noe annen form for gift, pass på og ikke få spor fra deg i de den.

2. Dra til et sted ingen kjenner deg og du ikke kjenner noen, nabo byen fks.

3. Finn en mynt telefon kjosk sak (Finnes det enda?) i så fall bruk mynter. Eller bruk en stjålen mobiltelfon. Nå bestiller du pizza til en plass i nærheten der de må gå litt for og få den opp til døra. Be om og få den levert på døra.

4. Set deg på en bussholderplass, bak en hekk, der det er mest tiljengelig hjemmdeg eller bare sitt og vent og se almindelig ut.

5. Pizzan kommer, vent til pizzabudet er ute av bilen. Nå hvis du er heldig er det ikke låst (det er det nesten aldri) tre på en badhette et eller annent + hansker.

6. Skyndt deg inn i bilen finn en pizza (Kjører alltid flere av gangen) stap giften in i et stykke, gå ut av bilen. Ta av deg hansker og hette. Nå forsvinn rolig hjem i bilen din.

(7.) eventuelt følg etter en pizza bil og forgift en pizza når den stopper. Så slipper du telefon delen.

Voila du har drep noen og du hvet ikke hvem det er engang før du ser/leser det på nyhetene/avisa

Noe feedback synes dette var genialt.
Vis hele sitatet...
hvorfor drepe folk som overhodet ikke gagner deg på noen som helst måte?
kanse det var morra di som bestilte pizza til deg og tvinger deg til å et'en? oh god the ironi! (tviler på at du kan få konsentrers nok nichotin på en pizza utvinnet fra sigaretter aten at pizaen blir synlig påvirket og offeret ikke spiser nok til å dø)
Sist endret av Snusius; 25. mai 2007 kl. 00:21.