Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 794
Har laget noen flere mixer i det sisste..
De 3 første jeg laget blir nå faktisk spilt en del på utesteder rundt om i Haugesund =)

De 3 første:
* (den beste?)
* (min favoritt)
*Atlewee - Justin Furtado Thinks About Ida Corr[/url]

Gjorde ferdig en ny i forgårs:
*

Og en ny i dag:
*

Ideer til ting som kan gjøres bedre er jeg veldig glad for! =)
Også kjekt å høre om noen liker sangene, det er da det er gøy å fortsette å lage mer.
Sist endret av nso; 7. juli 2013 kl. 19:01.
Enten er det noe galt med den første mp3-filen, ellers synest jeg kratig synd på folk som har tenkt seg ut i Haugesund til helgen.

Mambo-sangen var kul, men etter mitt syn, var Furtado-låten den beste! KP!

Hva med å heller fortelle oss litt om hvilke programmer og fremgangsmåter du bruker!?
Sist endret av hyys; 11. september 2008 kl. 21:36.
Dette er vel helt simple mash-ups, som ikke er spesiellt bra.
Vokal oppå vokal høres forøvrig skjeldent særlig bra ut.

Syns i grunn alle var på omtrent like labert nivå.
Sitat av LaDa
Vokal oppå vokal høres forøvrig skjeldent særlig bra ut.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg være enig i. Men jeg synest han traff ganske bra på den Furtado-låta.

01:50 - Her blir det overkill av vokal på vokal som du mener. Likevel synest jeg han redder seg litt inn igjen når han pitcher 02:01.

00:42 - Her derimot treffer han ganske bra. Med lys og mørk vokal.
hyys: Bruker FL Studio og Mixmeister.. Lager det som trengs av rytmer og lyder i FL studio og klipper og setter sammen ting i Mixmeister.
Det er ikke noen heksekunst, det verste er vel egentlig å finne sanger som kan passe sammen.
Og så går det en god del tid i prøv og feil.
Drop Your head sangen er faktsik en av dem som tar mest av på fest, da spesielt refrenget.
Men alle har selvfølgelig sin smak.

LaDa: Stemmer det at de er ganske simple, ikke noe avansert egentlig. Men jeg synes selv det svinger bra på fest.
Jeg er ikke proff, har holdt på noen måneder. Det er vel egentlig ikke helt mashups da, heller en sang med noen klipp fra andre sanger.
Som regel en "technosang" tilsatt rap.

Takker for tilbakemeldinger. Har fått med meg at jeg må prøve generelt å unngå vokal på vokal.
Sist endret av Taerc; 11. september 2008 kl. 21:54.
Sitat av Atle
Gjorde ferdig en ny i forgårs:
*
Vis hele sitatet...
der har du ødlagt en ellers bra sang. men du er flink, det skal du ha.
Sist endret av nso; 7. juli 2013 kl. 19:02.
Likte det, men som sagt burde du jobbe litt med få det til å passe enda bedre sammen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hva er det som er selvprodusert her egentlig? Den første låten var ene og alene en mash-up av noe rap og Klaas' Remix av Basement Jaxx. :/
Sist endret av ticks; 27. september 2008 kl. 16:48.
Likte godt starten på den siste Herlig bass