Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 9195
Hvis du har en telefon med gprs og java, kan du få gratis spill til mobilen! siden er [COLOR=blue]kepek.szm.sk/wap/games.wml[/COLOR]. prøvd den selv, og den funker fint! har et bilspill, splinter cell og wolfenstein!! dritfett!

P.S. Du må gå inn på siden på mobilen!
Sist endret av trigger; 13. november 2003 kl. 14:37.
Dette er litt offtopic, men nå vi først er inne på emnet.

Har en t68i med kontantkort fra telenor, og har lastet ned oppsettet dems til wap og gprs fra telenormobil.no, men hver gang jeg prøver å enten lese en sms eller koble meg på til wap så står det at gprs ikke er tilgjengelig. Har også valgt og aktivert instillingene som jeg har lastet ned.

Noen som vet hva som kan være galt?

Bør vel si at det så og si er umulig å få kontakt med telenor kundeservice. (kanskje ikke så rart heller )
ingen av spillene virket på min mobil (samsung e700)..
står at innholdstypen ikke støttes

menmen, takk allikevel
Sist endret av dirtyp0p; 13. november 2003 kl. 15:05.
trigger: hvor har du vært hele mitt liv? =P tihi kjempe bra!
For også "Element støttes ikke, og kan dermed ikke lastes ned."
Har en t610...
Opprinnelig postet av dirtyp0p
ingen av spillene virket på min mobil (samsung e700)..
står at innholdstypen ikke støttes

menmen, takk allikevel
Vis hele sitatet...
det kan godt være de bare funker på (nye) nokiaer. det var jo synd, menmen... ingenting å gjøre med d...
dette er vel ikke strengt talt gratis?
trodde java spill var java jeg. og funket på alle telefoner som støtter java.
Opprinnelig postet av boberth
dette er vel ikke strengt talt gratis?
Vis hele sitatet...
jo det er seriøst gratis!
Opprinnelig postet av intenzo
Dette er litt offtopic, men nå vi først er inne på emnet.

Har en t68i med kontantkort fra telenor, og har lastet ned oppsettet dems til wap og gprs fra telenormobil.no, men hver gang jeg prøv.......
Vis hele sitatet...
prøvde nettopp det samme med min t68i og det funka.... sikker på at du har lasta ned riktig oppsett og at det er aktivert?
Genial Side.. men lurte på en ting.. har kabel til nokia.. derfor kunne jeg tenke meg å laste ned spillene på pc.. så overføre dem til mobilen. Problemet er at jeg ikke kommer inn på siden via min pc. er det fordi IE ikke støtter wap sider? Er det noen mulighet å komme inn på siden?
Opprinnelig postet av Raymond
Genial Side.. men lurte på en ting.. har kabel til nokia.. derfor kunne jeg tenke meg å laste ned spillene på pc.. så overføre dem til mobilen. Problemet er at jeg ikke kommer inn på siden via min pc. er det fordi IE ikke støtter wap sider? Er det noen mulighet å komme inn på siden?
Vis hele sitatet...
Da anbefaler eg http://www.freemobilesite.tk/
Sist endret av klovnen_; 13. november 2003 kl. 22:48.
GENIALT! Dette kommer så jævelig til nytte med en halvtimes busstur hver morgen fremover utover vintern osv.
Lastet ned nostalgiske Prince of Persia blant annet nå, så dette blir bra

noen med lignendes sider og anbefale?
Sist endret av oink; 14. november 2003 kl. 01:32.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Er det ikke så at det er gratis, bortsett fra at du betaler for å være på wap/gprs? Ikke så mye da, men. Det koster å hente litt kb over mobilen. Ikke sant?
Måtte prøve, og tasta adressa inn i Opera....og det funka! Eg måtte lage nye JAD filer for å overføre til mobilen, men det funker fett (har 6610). Grunnen til at ikke alle "java"-spill funker på alle java-mobiler, er at ingen klarer å bli enige om instruksjonssettet, eller som noen vil si: settet er i stadig utvikling for å bli bedre. I tillegg kommer jo ting som forskjellige størrelser på skjerm, minne, og forskjellige metoder å gjøre det på.
Jeg har alle n-gage spilla cracka vis noen er int..

Pandemonium
Puyo Pop
Puzzle Bobble
Sonic
Super Monkey
Tomb Raider
Tony Hawk

Bare å sende en pm.
noen som vet om 3410 har gprs?
damnit da... kommer ikke inn jeg får frem at Abonner på GPRS først. :/ hva er feilen? har nokia 3510i
Har du innstallert gprs innstilligene dine da? Hvilken operatør bruker du?
Opprinnelig postet av Raymond
Genial Side.. men lurte på en ting.. har kabel til nokia.. derfor kunne jeg tenke meg å laste ned spillene på pc.. så overføre dem til mobilen. Problemet er at jeg ikke kommer inn på siden via min pc. er det fordi IE ikke støtter wap sider? Er det noen mulighet å komme inn på siden?
Vis hele sitatet...
IE støtter vel ikke wap sider så vidt jeg vet... men det gjør derimot opera! last ned det og prøv igjen
Opprinnelig postet av TeKaa
damnit da... kommer ikke inn jeg får frem at Abonner på GPRS først. :/ hva er feilen? har nokia 3510i
Vis hele sitatet...
Du trenger GRRS oppsett.

Det finner du her:

Netcom: http://www.netcom.no/content/Special/ota_content.html

Telenor: http://woa.telenormobil.no/tnmpopup/PopUpStart.jsp
Sist endret av klovnen_; 16. november 2003 kl. 13:04.
Noen som har kontrollert om de spillene faktisk er 100% gratis? Jeg spør fordi jeg lastet ned rundt 10 spill, og dagen etterpå var jeg plustelig tom på kortet. Rett før jeg lasta ned spillene, hadde jeg 170.

Uansett kan det godt hende det er jeg som har tømt kortet mitt selv, men synes det var litt mye
Opprinnelig postet av Dre_C
Har du innstallert gprs innstilligene dine da? Hvilken operatør bruker du?
Vis hele sitatet...

netcom.
hvor finner jeg innstillingene da?
Opprinnelig postet av Dre_C
Har du innstallert gprs innstilligene dine da? Hvilken operatør bruker du?
Vis hele sitatet...

netcom.
hvor finner jeg innstillingene da?



edit: WAP tjeneste
Mobiltelefonen din støtter GPRS. GPRS gir deg hurtigere dataoverføring og du betaler kun for mengden data du laster ned. GPRS tilbys foreløpig ikke til kontantkort kunder. For å kunne benytte deg av GPRS, må du bestille en tilleggstjeneste. For mer informasjon



Opprinnelig postet av ROFLe
Noen som har kontrollert om de spillene faktisk er 100% gratis? Jeg spør fordi jeg lastet ned rundt 10 spill, og dagen etterpå var jeg plustelig tom på kortet. Rett før jeg lasta ned spillene, hadde jeg 170.

Uansett kan det godt hende det er jeg som har tømt kortet mitt selv, men synes det var litt mye
Vis hele sitatet...


som du har lest over, det koster bare penger for mengde data du laster ned.
Får: Tilkobling avbrutt. Prøv igjen ..

3510i..
Bah, ulempen med slike sider, med gratise spill, er den lille tingen som en her sa før, at ikke alle mobiler har samme skjermoppsetter. På min 6610, så var ca 90% av spillene jeg lastet ned med en skjermstørrelse som tilsvarte ca 1/4 av min skjerm, altså en liten rute øverst i venstre hjørne. Noen som vet om dette lar seg forandre?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg får bare nedlasting mislykkes
Opprinnelig postet av TeKaa

.... GPRS tilbys foreløpig ikke til kontantkort kunder. For å kunne benytte deg av GPRS, må du bestille en tilleggstjeneste. For mer informasjon....
Vis hele sitatet...
Ehh.... Nei! Har selv Telenor DJuice (kontant kort), og har absolutt ingen problem med GPRS.. Viss det var det du mente da..
Det er jo en gammel tråd, da. Det kan jo være at siden der stengt. Hvis den fortsatt funker, skal du gå inn på den med mobilen, gjennom wap. Mobilen må også være klargjort for MMS.
Her er et tips til alle som har IR, BlueTooth eller andre muligheter til å koble mobilen til PCen.
Bruk Opera (www.opera.no) til å åpne siden (http://kepek.szm.sk/wap/index.wml) og laste ned det dere vil ha av spill. Da slipper dere å betale for GPRS
Sist endret av Hawk; 1. februar 2004 kl. 19:34.
min Z600 støttet ikke .jar filer
Det er nå en del spill, ringetoner og logoer på wap.unntaket.net. Spillene skal fungere på de fleste nye java telefoner, og det er også noen mophun spill til SE.

Har ca. 300 javaspill og 65 mophun spill, men gidder ikke å laste opp alt sammen.
hadde vel ikke giddet å laste opp noen til?
La en liste med ca. alt jeg har på www.unntaket.net/java.txt
Lastet ned 5 spill, kostet rundt 10 kr.
Opprinnelig postet av intenzo
Lastet ned 5 spill, kostet rundt 10 kr.
Vis hele sitatet...
Bruk Opera til å åpne wap sider å lagre spillene og ringetonene på PCen. Da slipper du å betale for GPRS!!!
jeg har et ganske vanlig problem her!

jeg har gått inn på Opera og lastet det ned, men hvordan får jeg de til mobilen? (t610)
Du overføre dem f.eks. via bluetooth, IR (infared) eller datakabel.
okay...
men jeg vet ikke om vår data har IR? eller bluetooth?
og jeg har ikke datakabler..
hvis mobilen har bluetooth så kan du kjøpe en bluetooth dongle som du setter i en av USB portene dine. Det kan hende at du kan trenge software for å få det overført (jeg har nokia 6600 og trenger ikke PC suite for å gjøre det)
Sist endret av Hawk; 12. februar 2004 kl. 16:33.
funker ikke på t610 ?

spill siden altså
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://tagtag.com/sites/t/h/e/themob...agtagrequest=1 <-- Gratis site for mobiler med spill, ringetoner osv osv .. Det eneste du betaler for er oppkobling..
Kan også påpeke at hvis du går helt ned på siden(når du er inn på den på mobilen) så er det gratis apps og ringetoner på main-menuen
Send sms : gprs "telefon-navn" til 1999...

f.eks "gprs ericsson" som jeg brukte for å få gprs oppsettet til min z600 med stjelenor kontantkort... (bytt ut gprs med wap/mms for disse innstillingene istedet)
Nå jeg trykker på et spill står det: Du har dessverre ikke tilgang til å laste ned denne siden. Forsøk en annen siden. (403) Jeg har en T68i skal vel gå det?
Hva må jeg gjøre? (det er på alle spillene)
takk trigger jeg kjeder meg ikke fult så mye som før på vei til hytta nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fikk lasta ned alle spillene jeg prøvde på, men de ferreste funker..
Noen blir bare en liten rute oppe i hjørnet, og fryser, andre kommer ikke opp eller får en feilmelding.. splinter cell f.eks får jeg 3 små ruter etter hverandre nedover, den ene er loading. etter loading stopper spillet.. kan jeg laste ned noen gamle java-drivere e.l?
Ps jeg har en Siemens SX1
Leifern: du kan prøve å kjøre nokia series 40 spill, så får du utnyttet mer av skjermen (om telefonen er kompatibel med nokia's java).

Problemet med mobile java er at (nesten) ingen følger standarden, og legger til egne librarys. LG bruker t.o.m. signing (kun signerte java midlets får kjøre). Gjør det vanskelig for oss som ikke liker å betale å kjøre spillene.