Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1242
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks! Har nettopp begynnt på subutex via dps (idag blir dag nr 2)

Og står fast på Xanor og Neurontin (ca 7-8 år på begge)

Tatt subutex, xanor og neurontin for ca 1-2 timer siden, så mitt spm er:

Kan jeg trygt ta amf (71%) uten met? Eller krasjer uppers og downers mer alvorlig enn f.eks bare xanor og amf?

Ha erfaring om du svarer

Mvh!
Aldri trygt å ta drugs.
Begynne side missbruk vedsiden av lar allerede dag 2 tenker jeg er en dum ide.


Xanor vil gjøre at du får mindre ut av amf og amf vil gjøre at du får mindre ut av xanor.

Amf og subutex er en veldig fin kombinasjon IMO

Neurontin vet jeg ikke. Virker å være totalt immun mot de greiene der.
Sist endret av DrPerception; 19. desember 2023 kl. 21:31.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo bare snakke på deg en ADHD diagnose , så får du alle drugsa dine lovlig?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan jo bare snakke på deg en ADHD diagnose , så får du alle drugsa dine lovlig?
Vis hele sitatet...
Prøvd, ikke så lett som man tror- legen min er idiot og skriver ikke ut allergi medisin eller migrene tabs, hun mener på at jeg kan "manifistere" alt jeg trenger. New age hippie bitch.

Å ja, har søkt om ny lege, men er enorm mangel på fastleger der jeg bor å dps skriver absolutt ikke ut noe mtp rus-historikken min.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvd, ikke så lett som man tror- legen min er idiot og skriver ikke ut allergi medisin eller migrene tabs, hun mener på at jeg kan "manifistere" alt jeg trenger. New age hippie bitch.

Å ja, har søkt om ny lege, men er enorm mangel på fastleger der jeg bor å dps skriver absolutt ikke ut noe mtp rus-historikken min.
Vis hele sitatet...
Ugh, sånne kvalminger burde holdt seg utenfor dette feltet.


Angående komboen din, ja, det går strålende fint. Faktisk kan det være en fordel å bruke benzo eller opiater mens man tar speed. Det bremser litt for påkjenningene kroppen blir utsatt for.

Når folk sier dont mix uppers and downers så er dette begrepet noe som gjelder for kokain, ikke for amfetamin. Finnes kilder på det om du googler, jeg orker ikke nå.
Bytt ut neuruntin med lyrica,å add hasj tillegg så er det her er en miks jeg har brukt 100vis av ganger før,funker fint om man er vant til til rusmidlene hver for seg
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ugh, sånne kvalminger burde holdt seg utenfor dette feltet.


Angående komboen din, ja, det går strålende fint. Faktisk kan det være en fordel å bruke benzo eller opiater mens man tar speed. Det bremser litt for påkjenningene kroppen blir utsatt for.

Når folk sier dont mix uppers and downers så er dette begrepet noe som gjelder for kokain, ikke for amfetamin. Finnes kilder på det om du googler, jeg orker ikke nå.
Vis hele sitatet...

Søkte det opp, fant etpar legit artikler som bekreftet det du sier takk for svar!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
Bytt ut neuruntin med lyrica,å add hasj tillegg så er det her er en miks jeg har brukt 100vis av ganger før,funker fint om man er vant til til rusmidlene hver for seg
Vis hele sitatet...
Tom for Lyrica-

Men tatt sub, neurontin og en syyykt kraftig fyk. Og litt før det tok jeg 5mg ksalol

Har en del røykings- så om det er en digg kombo (alt jeg har nevnt) så prøver jeg det nå!


Har litt ket og, mulig jeg tar en 0,2/0,3 line om en time eller to

Takk for svar kompis!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Søkte det opp, fant etpar legit artikler som bekreftet det du sier takk for svar!
Vis hele sitatet...
Det er faktisk sant det han sier på slutten der,om man for eksempel kommer inn på sjukehuset med amfetamin "overdose"så gir de deg benzoer
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er enig at disse new age legene er helt på trynet, fikk 12 dager på å trappe ned disse-

Neurontin
Oxycodon
Kodein
Vival
Apodorm
Tramadol
Eldepryl
Levodopa
Relpax
Phenergan.


Fikk en del av disse i 7 år, og 3 av di åra fikk jeg for først onset parkinson, og en stund etter det fikk jeg pga kreft (fikk sikkert 20 andre meds i tilleg, men denne tråden handler ikke om det)


Så eneste som gjør hverdagen litt lettere er gatedop og sub fra dps.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
Det er faktisk sant det han sier på slutten der,om man for eksempel kommer inn på sjukehuset med amfetamin "overdose"så gir de deg benzoer
Vis hele sitatet...
Absolutt 😇 har alltid benzo liggende når jeg farter, bruker om jeg f.eks overjusterer eller føom jeg hyperventilerer og hodepine osv
Det er bra,har det selv hver gang jeg rører amfetamin...det kan høres bad ut for folk som ikke kjenner til amfetamin,men,det kan være en ordentlig redning
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
Det er bra,har det selv hver gang jeg rører amfetamin...det kan høres bad ut for folk som ikke kjenner til amfetamin,men,det kan være en ordentlig redning
Vis hele sitatet...
Ja det kan helt ærlig redde liv, har også aktivt kull og propranolol og naloksin (pga opiater jeg bruker.

Samt siri der jeg bare sier "hei siri, overdose- så ringes ambulanse
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering:

6000mg neurontin
10mg Xanor
Ny dose Sub (2mg line)
0,2 ketamin
0,6 hasj i en joint
0,7 86% amf

Tatt innen 1 1/2 time (skrev ikke i rett rekkefølge)

BESTE RUSEN I MITT LIV

Har vært misbrukt kokain, heroin, oxy, kodein, morfin, amfetamin, ketamin, xanor, benzo generelt, alkohol, lyrica, ghb osv i nesten 10 år..

så har prøvd utallige kombinasjoner, men dette gir meg følelsen av rein eufori, empati, ingen ubehag, ingen smerter, ingenting som veier meg ned og alt er perfekt!

Jeg hadde ønsket at alle i verden føler seg som jeg gjør nå!

Paradis
Himmel på jord
Kropp og mentalen skriker i lykke kjærlighet, < alt nevnt er det jeg føler nå! Elsker meg og alle her og der!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anbefaler på ingen måte å bruke noen form for rusmidler! Å absolutt ikke prøv den komboen!

Til di som jeg ikke anbefaler det til- juster etter din egen toleranse, ha Nalokson tilgjenglig.

Rekkefølge-

Sub
Xanor
Neurontin
Amf
Hasj
Ket
Amf
Sub

Ikke gjør det! Anbefaler ikke rus på noen måte

Ikke klargjør dere for å føle guddommelighet

Hilsen, anti-drug
Trist å lese at du må innta såpass mye for å ha det digg.
Stay safe m8.
Ser for meg at hjernen og alle lykkereseptorene blir grilla mye mer enn kroppen.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Trist å lese at du må innta såpass mye for å ha det digg.
Stay safe m8.
Ser for meg at hjernen og alle lykkereseptorene blir grilla mye mer enn kroppen.
Vis hele sitatet...
Ja alt ble grilla for lenge siden, er likegyldig/under vann (føles det som)

Så jeg kan bare føle ting (lykke, tristhet, kjærlighet osv) Ved å ta div rusmidler, oftest kombo.

Takk for at du viser interesse i velværen min, skal være så safe som mulig
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvorfor ta 10 mg xanor
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler på ingen måte å bruke noen form for rusmidler! Å absolutt ikke prøv den komboen!

Til di som jeg ikke anbefaler det til- juster etter din egen toleranse, ha Nalokson tilgjenglig.

Rekkefølge-

Sub
Xanor
Neurontin
Amf
Hasj
Ket
Amf
Sub

Ikke gjør det! Anbefaler ikke rus på noen måte

Ikke klargjør dere for å føle guddommelighet

Hilsen, anti-drug
Vis hele sitatet...
Høres ut som en dritt-kombo.
Selv ble det mye heroin, morfin, lyrica, benzo, zopiclone, og hasj.

Midt i blinken for meg, men nok til å ta livet av 5-6 voksne uten toleranse… dere vil ikke havne her, folkens.