Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 11316
Men da har vi en date kjære freakere; Den svære skaterampa klokka 17 på søndag. Jeg skriver Molly Malone i trynet mitt så jeg er gjenkjennelig, synger alltid den når jeg er full :<<<
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Se etter to chubby åringer.
Klesstil ukjent, men vi finner sikkert dere andre.
17. ved rampa it is!
Skal se om jeg klarer/husker/gidder å finne veien til rampen, men hvis det er noen "nFF"-camp kommer jeg til å stikke innom hvis vi ser :P
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Vis hele sitatet...
link er død :0
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel overstått Roskilde, folkens. Selv campet jeg på E, men fant desverre ingen nFF-ere, og glemte treffet på søndagen.

Jeg fant derimot baren som ble omtalt Dice, men ingen hadde hørt om nFF når jeg kom dit

Sitat av Dice Vis innlegg
Ser det er mange som både hyller og og anbefaler C camp her, jeg har litt motsatt erfaring.
Nå har jeg bare vært der ett år, i fjor, og da var jeg ikke på c heller, men jeg forbi daglig. Det er så mye søppel og drit der at det er helt utrolig. OG da mener jeg ikke på et normalt festivalsøppelnivå, men skikkelig jævlig. Jeg måtte gå igjennom C hver gang jeg dusja, følte meg jo skitten på nytt igjen når jeg kom tilbake :P Vi skal campe på E i år, vi har en grønn fet bar som spiller musikk, så ser du den så erre bare å komme bortom! Dere kan forresten se mer på http://www.facebook.com/pages/Gronn/...0486814?ref=ts
Ser også ut til at Roskilde iallefall starter med bra vær, dritkult! Ser dere på Roskilde
Vis hele sitatet...
Lett at dette er en tradisjon
Sist endret av shalabais; 5. juli 2010 kl. 18:02.
vel overstått Roskilde, har fortsatt båndet på =D

B camp, øverst bakerst WEST SIDE, glemte helt freak treff
traff mange norske men vet jo ikke om noen var freakere
-helt sikkert


neste år.
om noen så ei jente sminka som en løve tirsdagskvelden som svinsa rundt på C-iområdet så var det meg :P
Sitat av shalabais Vis innlegg
Vel overstått Roskilde, folkens. Selv campet jeg på E, men fant desverre ingen nFF-ere, og glemte treffet på søndagen.

Jeg fant derimot baren som ble omtalt Dice, men ingen hadde hørt om nFF når jeg kom dit



Lett at dette er en tradisjon
Vis hele sitatet...
Mulig jeg ikke var der akkurat da. Sa du NFF eller freakforum når du kom dit? De fleste har i det minste vært her inne før :P

Vi hadde iallefall grisefett Roskilde. Hørte du Lion kings cicle of life hver morra eller?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dice Vis innlegg
Vi hadde iallefall grisefett Roskilde. Hørte du Lion kings cicle of life hver morra eller?
Vis hele sitatet...
Våkna opp til den hver eneste morgen. Hvor var campen deres hen?