Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 661
har kjøpt meg en iPod nano som ble sendte i går klokken kvart på 8 på morran.
men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal følge den på dens lange tur hit.
carier er : flextronic logistics
den tracking sida dems funker bare i i.e eller netscape.

hvilket nummer skal jeg putte inn i tracking reference
og hvilke bokstaver skal jeg putte inn i customer reference??
Du må inn på siden deres for å sjekke dette, du skal ha fått informasjon om alt du trenger å vite i eposten din. Du bestilte ifra apple sant?
Trådstarter
42 0
jeg bestilte fra apple ja...
fått en mail derfra, og der sto det om at penga var overført...

jearra
fant ut jeg gitt...
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Apples egen pakkesporing suger. Bruk pakkesporingsnummeret og pakkesporing.no. Regner med det er TNT som frakter iPoden.
Trådstarter
42 0
det er ikke tnt, men flextronic logistics...

men uansett, jeg fant ut åssen man gjør det...
Når vi nå er inne på emnet; hvor lang tid brukte dem på å ordne bestillingen din? Jeg bestilte min den 14. oktober, altså for ti dager siden, og i dag ble status endret til "Preparing Shipment". Ifølge dem skal selve transporten ta ca. 3 virkedager, men det er ikke godt å vite når dem får sendt tingene. Er det usannsynlig å håpe på at den er her til den 31. oktober?
Jeg må si at apple store har brukt meget lang tid på å ordne forsendelsen, i forhold til andre nettbutikker. Er nok både første og siste gang jeg bestiller noe derfra.
Det er jo ikke sikkert de har alle tingene dine inne. Sjekk i eposten du fikk, der står det hvor lenge det er til de forskjellige tingene er klare for å sende. De sender ikke pakken før alt er der.
"Preparing Shipment" betyr at bestillingen er klar for transport, ifølge Apples sider. Men dem sier ingen ting om hvor lang tid det tar dem å levere forsendelsen for transport. Jeg spør bare om noen har personlige erfaringer med akkurat denne fasen.
Har de varen din inne på lager så sender de den asap, står det at den er klar for shipment så sender de den første virkedagen i uka. Går gjerne ei uke + før du får pakken.