Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1636
Vi på FMNorge.com er for tiden på jakt etter en person som har både lyst og kompetanse til å kunne utvikle et nytt system og design til siden vår. Utviklingen av prosjektet vil selvfølgelig være relativt krevende (tror jeg, vet ikke hvilke systemer folk er vandt med å lage) med tanke på kunnskaper og tid, men utviklingen kan fint strekke seg over en god periode.

Vi har allerede utviklet et nytt design, samt utviklet et relativt bra administrasjonspanel til siden. Ettersom utvikleren (vår tidligere redaktør) vår har sluttet må vi derfor finne en person som kan jobbe videre på det allerede oppstartede utviklingsprosjektet.

- Noen som vet hva som er vanlig pris for et slikt utviklingsprosjekt?

Dere kan se på www.fmnorge.com - siden skal inneholde omtrent det samme som idag. Noe skal bort samtidig som at noen nye funksjoner skal legges til. Hovedgrunnen til at vi ønsker et nytt system er at vi ønsker et mye mer brukervennlig administrasjonspanel for styring av det meste på siden.

- Omtrent hvor lang tid tror dere det ville tatt å utvikle et slikt prosjekt?

Tid er noe vi har mye av. Prosjektet trenger ikke være ferdig med det første.

Som sagt er vi på jakt etter en person som er interessert i å lage et nytt system for oss. Vi betaler selvfølgelig for jobben, men slik det er nå så vet vi ikke sikkert hva som er normalpris for et slikt arbeid. Vi kunne helst tenkt oss å sett at det var en privatperson som gjorde jobben på fritiden, men kan også se for oss noen som kan gjøre det som en arbeidsoppgave. Jeg vil ikke nevne hvor mye penger vi tenker på, men det å betale noen tusenlapper vil ikke bli noe problem!

Om du er interessert i å høre mer om oppgaven så ta kontakt med meg på
Jeg kan sikkert fikse det for deg. Send en PM eller noe.
Gnom
ZerBox's Avatar
Trådstarter
Sitat av andios
Jeg kan sikkert fikse det for deg. Send en PM eller noe.
Vis hele sitatet...
Flotters! Ettersom du jobber sammen med meg så kan vi jo kanskje snakkes på jobben en dag!