Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 685
Heiehi. Har et skikkelig problem. antivirusen min funker ikke lenger, spyware removeren klikker når jeg prøver å kjøre det. Funnet ut hvor den klikker. og det er : CDocuments and Settings\Nicmæn\Lokale innstillinger\Temp Det ligger en mappe under der igjen som heter "Temporary Internet Files" den pleier jo å ligge et steg tilbake. men uansett. prøver å slette denne. men da klikker explorer.. prvd i cmd, men da står det bare at filene er skrivebeskyttet..

noen ideer her????

Help Please!!
Heiehi.!
Hva med å prøve ut en gratis antivirus løsning? Tenker da på http://www.grisoft.com/doc/1 (AVG)
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Single License US$ 38.95 ... Koster jo spenn gjør det ikke??
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har du prøvd å gå inn i internet explorer trykk på Tools -> Internet Options og på siden som kommer opp kan man slette cachen, altså det som ligger i temporary internet mappa.'

Edit: har du prøvd å boote safe-mode for å slette det? (hold in F8 akkurat i det windows booter, sekundene mellom bios skjermen og xp loadinga)
Sist endret av Dodecha; 23. november 2005 kl. 13:06.
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Lasta det ned. Scanna maskinen men den fant ikke noe virus, har updata den... Må være noe alvorlig galt her.. får ikke slette den jævla mappen..

Har prøvd i Internet E. Men det er jo ikke riktig mappe som blir slettet (CDocuments and Settings\Nicmæn\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files) jeg skal slette en mappe jeg aldri har sett ligge der før : (CDocuments and Settings\Nicmæn\Lokale innstillinger\Temp\Temporary Internet Files) Men det går jævla dårlig...alt klikker når jeg pgøver...
Hvis du skal slette skrivebeskyttede filer må du sette inn /F før filnavnet.
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Thanx!!! Det funka som jernet!!