Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 929
På tide å bytte ut den gammle trege "rulle" musa med de nye laser musene?

tenkte jeg skulle bytte den gammle MX510 musen min med en ny Logitech G7, men er det værdt å bruke penger på for tiden eller?
Du har iallfall en fin test på G7 her: http://www.hardware.no/tester/input/logitech_g7/19833
Selv sverger jeg til kabel, selv om det påstås at problemene med trådløsmus er fikset.
Jeg sverger selv til kabel etter at jeg kjøpte meg Logitech G5.
Jeg ville gått for denne istedenfor G7 grunnet at G5 har laser.
Kan ikke si så veldig mye negativt om den nye laser teknologien de bruker utenom at de nekter og fungere på annet enn glass, tre og tøy matter. Så Steelpad kan du utelukke!
Jeg er forelsket i min MX700.
Prøvde en av de nyere Logitechene for litt siden, de var for høye og korte til min hånd, i forhold til det jeg er vant til med MX700'n.
personlig har jeg en logitech dual optical, den har virket perfekt i lang tid nå.

Anbefaler deg å gå på en databutikk og prøve dem før du bestemmer deg.
Elsker min ms intelli explorer 3.0 .. den produserer ikke lengre men ms har laga laser mus med samme utseende så det er bare elsk
Jeg har Razer Diamondback. Anbefales på det sterkeste, veldig god å bruke.
MX518 er digg og ikke dyr
Sitat av thomaseh
Jeg sverger selv til kabel etter at jeg kjøpte meg Logitech G5.
Jeg ville gått for denne istedenfor G7 grunnet at G5 har laser.
Kan ikke si så veldig mye negativt om den nye laser teknologien de bruker utenom at de nekter og fungere på annet enn glass, tre og tøy matter. Så Steelpad kan du utelukke!
Vis hele sitatet...
G7 er jo laser det og da?

MX518 er den jeg har nå, kjøper nok G5 eller noe annet smart noe før TG
Sitat av Viva la Opium
G7 er jo laser det og da?

MX518 er den jeg har nå, kjøper nok G5 eller noe annet smart noe før TG
Vis hele sitatet...
Logitech G5 og G7 bruker forskjellig laser i forhold til alle andre laser muser.
ikke spør meg om hvorfor eller noe.
Jeg er forelsket i G5 og som hardware.no testen sier glir den faktisk best på et rent trebord!
mx 510 på jobb å MS explorer 1.0 hjemme. begge laser og begge kabler. jeg kan ikke bruke en vanlig trådløs mus oms går på RF siden jeg bruker bluetooth som slår signalet ut. Hadde en mx 700 en stund å ble plaga med det. ellers så er laser tingen. gamle kula er bare tull å fortstette å plages med.
men anbefaler mx 510/518 (samme musa i oppgradert version)
eller MS explorer 1.0 vist du får tak i ;0)
Har MS Explorer 3.0 og MX 1000, er gode muser.
MX5xx er kjempefin

MX1000 er vel for dem som er glade i å skifte batteri?
Jeg har denne, http://www.microplex.no/rubweb/varer...RTNR=RDBPLASMA suverent valg av mus. Jeg er veldig fornøyd med den. Har hatt 1 tidligere og, den ble ødelagt pga aggresjons utbrudd pga en hendelse jeg ikke husker for øyblikket

Edit: Går veldig bra med disse musemattene (ice-mat) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305592&cks=SER
Sist endret av Doc. Lester; 5. november 2005 kl. 22:27.
Sitat av fxxked
MX5xx er kjempefin

MX1000 er vel for dem som er glade i å skifte batteri?
Vis hele sitatet...
MX1000 trenger du ikke skifte batteri på, dessuten varer musa i en hel uke før du trenger å ladde den på ny, i et par timer.
et merke som heer INO eller noe som produseres for coop? Kjempe bra kavilett og billig.

INO MX700, sikkert en tro kopi