Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1228
Halloen kjære freakare!

Jeg leter etter en leilighet i Amsterdam fra sommeren 2011 som jeg planlegger å bo i ca. 3 år fremover.

Noen som vet om noen gode sider der jeg kan finne noe slikt?

Har sett igjennom en del google linker, men litt for svake treff, mye som virker useriøst osv.

~Impulze
Som sagt så har jeg sett igjennom diverse google linker.

Xpatrentals gir bare oversikt over dagens leiligheter.

Jeg prøver som sagt å planlegge litt for ett år frem i tid.
Så du ser etter sider som viser leiligheter som er ledig fra ett år fram i tid? Ok...
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Så du ser etter sider som viser leiligheter som er ledig fra ett år fram i tid? Ok...
Vis hele sitatet...
Korrekt min venn
Da er nok oddsen bedre hvis du kontakter meglere direkte. Det er mye vanligere at eiendomsmeglere forvalter leiligheter/bygninger i utlandet.

Er du heldig kan du treffe på noen som har full oversikt over planlagte leieforhold dersom de forvalter leiligheten eksklusivt.

edit: med meglere så mener jeg agenter. "Amsterdam letting agents" kan være et greit forsøk å Google. Eneste problemet er nok at de fleste liker å leie ut til hollendere og dermed er nok hjemmesidene på nederlansk også.
Sist endret av Goda; 11. september 2010 kl. 18:26.
de koster skjorta fordi amsterdam har masse leiligheter som er husleiekontrollert og derfor har en kunstig lav pris. dette påvirker prisene på alt annet. Heldigvis er amsterdam en intim liten by så suburbia er ikke så langt fra sentrum som mange andre byer.
Kan jeg spørre hva du skal bruke de 3 årene på? Jobbe? Eller har du bare masse penger og skal nyte livet?