Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 644
Enkelt musikkprogram man kan laste ned for å øke farten på sangen og liksom bare gjøre noen smååå fiksinger av sanger som alerede eksisterer?:P

Thanks<3
Har ikke fått sjekka det så masse. men programmet virker nogenlund fett. Kan få sampla ut stemmen til Amy Whinehouse og legge til Røyksopp låter. link: http://www.virtualdj.com/addons/skins.html
Virtual DJ fikk jeg høre om igår skal prøve det nå, så bra ut
Eller så pleier jeg å bruke FL Studio.

Windows Media Player har også funksjonen til å speede opp/ned sanger uten å pitche noen ting.

Smak og Behag =)
Trådstarter
87 1
aha ja oki takk takk=) (det er ikke en ting jeg ikke har fått svar på på dette forumet ass..thanks<3)
hvorfor ha kjedlige windows sin spiller når man kan ha stil. Det er et program som hvis man laster ned addons så kan man faktisk gjøre veldige fine vrier på sangen. Det er bra. Også funker det bra på vorss. testa igår
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beklager for og søke fram en gammel tråd, men funker Virtual DJ også på musikk video?