Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1800
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hei gutta, er det noen som har hørt noen rykter om at Futurama kommer tilbake? Jeg hørte snakk om det på en fest (av alle ting), og ville bare sjekke med selveste Detectives før jeg "get my hopes up"
Finnes ingen planer om å lage noe mer Futurama. Det kan være at den du snakket med forvekslet det med Family Guy, som har starter på sesong 4 nå pga det gode DVD-salget.

En av grunnene til at det ikke blir noe mer Futurama kan være fordi episodene koster en god del å lage pga mye bruk av 3D osv.
Over the last week, several sources from within the animation business have indicated to us that there is renewed talk at FOX about bringing fresh Futurama content directly to DVD. We corroborated this with other sources close to the show before publishing the information.

The talk is of course still in a preliminary stage. Options reported to us include one or more Futurama movies in case of a go-ahead.

Even though Futurama is not sure to return and the likelihood of its return is currently unknown, this is the first time in the past few years that we have heard of Futurama being discussed at the upper levels of FOX. They'll likely have a good look at the sales of the upcoming Futurama Monster Robot Maniac Fun Collection.
Vis hele sitatet...
Fra www.gotfuturama.com - les mer her
▼ ... over en uke senere ... ▼
One of the good guys
2rs1's Avatar


Detta er som jul og bursdag samtidig.
Kjempe bra at Futurama kommer tilbake!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter Simpsons er Futurama den mest geniale serien på tv! Kjempenyet om at det er rykter at serien kommer tilbake
Simpsons er vel ikke akkuratt bedre en Futurama da, men men. Bra at futurama kommer tilbake
Hvor mange sesonger har de fra før?
4.
Har alle DVD-boksene ståendes i hyllen
Mitt beste kjøp noensinne!
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Futurama er faktisk tilbake nå. Serien går på Tv2 xtra.
Sitat av Starra
4.
Har alle DVD-boksene ståendes i hyllen
Mitt beste kjøp noensinne!
Vis hele sitatet...
Det er 5 sesonger med futurama. Det har det vert siden det slutta? Jeg har vertfall sesong 5.
Sitat av |d13m0b
Futurama er faktisk tilbake nå. Serien går på Tv2 xtra.
Vis hele sitatet...
Det er tilbake på tv, ja, men ikke tilbake i betydningen: nye episoder.
5 tv-sesonger / 4 dvd-seonger hvis jeg ikke husker feil. Digg hvis de kommer tilbake.

MER Family Guy!? JA! Det er en kongeserie!
( http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5087560
http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5092416
http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5097616 )
Sist endret av tore-; 8. juni 2005 kl. 19:38.
Sabbi, det er 4. De har delt opp sesongene slik at det blir 5.
Men det jeg prøver å si er jo at det egentlig er 4, men de delte den opp til 5 for å tilpasse den til fox sine sendetider.
Man må lese på produksjons kodene, eks:
Første episode - 1ACV01
Siste episode i sesong "5" - 4ACV18

*ACV**

* = Sesong
** = Episode
Sitat av Xandu
Simpsons er vel ikke akkuratt bedre en Futurama da, men men. Bra at futurama kommer tilbake
Hvor mange sesonger har de fra før?
Vis hele sitatet...
Etter min mening er Simpsons en klasse for seg selv - over Futurama, som ligger ensomt i klassen rett under.

Sitat av Frozk
Det er tilbake på tv, ja, men ikke tilbake i betydningen: nye episoder.
Vis hele sitatet...
TV2 XTRA?? NÅR??
Sitat av letigr3
TV2 XTRA?? NÅR??
Vis hele sitatet...
Hverdager, kl. 20.00! (står i tv-programmet )
nice, men for min del liker jeg family guy bedre :P
Det har da i LANG tid (god stund før jul) vært rykter om dette. Jeg trodde sånn halvveis på det i begynelsen, men har gitt litt opp. Men, bare fordi noen spredde usanne rykter om at de skulle starte opp igjen, betyr jo ikke at dem i ettertid har funnet ut at dem faktisk skal starte opp igjen. Vi får bare håpe på det beste.

Scha
Sitat av Starra
Men det jeg prøver å si er jo at det egentlig er 4, men de delte den opp til 5 for å tilpasse den til fox sine sendetider.
Vis hele sitatet...
Greit, jeg gir meg
▼ ... over et år senere ... ▼
master namer
elodin's Avatar
Å digg med noe håndfast informasjon... Selv om jeg ikke får sett episodene før jeg er ferdig med utdanningen...
Fantastisk! (selv om jeg ikke tror det før jeg ser det).

Nå mangler det bare nye episoder av Firefly og en ny Serenity-film så er alt i boks.
Ministry of Love
sptz's Avatar
http://www.nypost.com/entertainment/...don_kaplan.htm

NY Post bekrefter også ryktene om at futurama kommer tilbake i 2008! vi kan forvente oss minimum 13 nye episoder.
En liten tåre i kroken har presset seg fram.. Jeg er GLAD!!
Gjett om denne karen gleder seg!
gleder meg som en unge. Det forundrer meg noe at de har begrenset det til 13 episoder i første rekke. De har jo gitt ut drøssevis før. det burde da ikke være noe problem å få i gang større produksjon enn det.
Ministry of Love
sptz's Avatar
hysing om sesong 6 blir like populær som de første så blir det nok flere skal du se Kapitalismen er ganske lett og forutse på dette feltet
Sitat av spetznaz
Kapitalismen er ganske lett og forutse på dette feltet
Vis hele sitatet...
Hehe. du har nok rett der. Det er nok utelukkende fordi serien er så populær at de produserer nye episoder. i førsterekke.