Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 8228
Trådstarter
21 4
fortsatt ikke hørt noe eller blitt kalt inn til avhør nr2. advokaten har heller ikke fått noen papirer. what the fuck is going on? kanskje saken blir henlagt? hehe lov og håpe. virker jo ikke som de har klart noe av papirer eller noe som helst da jeg ikke har blitt kalt inn igjen (noe han sa jeg skulle bli iløpet av et par dager når jeg fikk igjen mobilen min for over 1mnd siden)
Sitat av Trakasert
fortsatt ikke hørt noe eller blitt kalt inn til avhør nr2. advokaten har heller ikke fått noen papirer. what the fuck is going on? kanskje saken blir henlagt? hehe lov og håpe. virker jo ikke som de har klart noe av papirer eller noe som helst da jeg ikke har blitt kalt inn igjen (noe han sa jeg skulle bli iløpet av et par dager når jeg fikk igjen mobilen min for over 1mnd siden)
Vis hele sitatet...
Tenker du bare får et par tusen kroner i bot pga mengdene. Om de 30 ml'erne er av 250 mg/ml konsentrasjon har du totalt 12,5 gram, ca 3 ganger så mye som høyesterett fastlso som grensen til eget bruk (på tross av at noen folk bruker 20-30 gram pr kur, idioter).
Sist endret av Elefanten; 22. mai 2008 kl. 07:59.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
21 4
så ikke svaret før nå :P
De har jo ikke beslaglagt noen 10ml da de ikke var sendt engang. så de har vel strengt tatt bare fått fatt i 500dianabol@10mg og 500blåvalium@10mg
og 100nolvadex@20mg (Såvidt jeg vet da. har ikke fått noen liste eller noe. men det som var sendt ut veffal)
håper jo selvfølgelig at dette løser seg kun med bøter. og jeg ble jo spurt om jeg ville løse saken med et evt forelegg i 1avhøret.
Nå har jeg ikke lest hele tråden, men det med at tingene var på vei til din adresse er langt ifra et holdbart bevis. En kamerat av meg bestillte noe ulovligheter og måtte i avhør. Han sa bare at han ikke hadde noe kjenskap til tingene og at han ikke hadde bestillt noe. Til og med hvis de sporer at det er kjøpt fra ditt kredittkort er ikke noe bevis.
Trådstarter
21 4
hadde du lest hele tråden hadde du sett at jeg har inrømmet steroidene. da jeg vel vitende har bestilt de til eget bruk. valiumen hadde jegINGEN kjennskap til før politiet nevnte det for meg. men vi får se. fortsatt ikke hørt noe som helst. krysser fingra for en henleggelse jeg da :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ja, vil gjerne høre hvordan dette gikk jeg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da skriver jeg noe her for første gang på LEEENGE!
Har fått igjen endel av det de beslagla hjemme hos meg (endel kontanter etc)
Har fortsatt ikke hørt endritt i saken her. selv om det i august ble fortalt på politikontert at saken var ferdig. advokaten min ringte meg for en ukes tid siden og da hadde saken blitt overflyttet til romerike politidistrikt og ikke lokalt for og finne ut om det ble en straffesak. så sånn jeg tolket det er det kanskje håp for henleggelse nå? for tingene har jo tatt fryktlig lang tid uten at jeg får vite noe som helst av noen.
advokaten min har fortsatt ikke fått sine papirer fra politiet (kanskje fordi de ikke har alle papirene de skulle hatt? feks ransakelsesordre som han har bedt om kopi av minst 5ganger skriftlig og via tlf og fax til politiet)
Så jeg venter spent og ser hva som skjer vidre her.
Sitat av Trakasert Vis innlegg
Da skriver jeg noe her for første gang på LEEENGE!
Har fått igjen endel av det de beslagla hjemme hos meg (endel kontanter etc)
Har fortsatt ikke hørt endritt i saken her. selv om det i august ble fortalt på politikontert at saken var ferdig. advokaten min ringte meg for en ukes tid siden og da hadde saken blitt overflyttet til romerike politidistrikt og ikke lokalt for og finne ut om det ble en straffesak. så sånn jeg tolket det er det kanskje håp for henleggelse nå? for tingene har jo tatt fryktlig lang tid uten at jeg får vite noe som helst av noen.
advokaten min har fortsatt ikke fått sine papirer fra politiet (kanskje fordi de ikke har alle papirene de skulle hatt? feks ransakelsesordre som han har bedt om kopi av minst 5ganger skriftlig og via tlf og fax til politiet)
Så jeg venter spent og ser hva som skjer vidre her.
Vis hele sitatet...
Saken din blir nok henlagt pga bevisetsstilling..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Enda en oppdatering
advokaten min ringte meg igår. han hadde ikke fått noe fra de enda og hadde pratet med de og saken var der gått litt i glemmeboken. det var en veldig lavprio sak.
men han var ganske sikker på at jeg måtte i retten etterhvert.
fortsatt ingen som har anelse om straffenivået her? advokaten vil ikke si noe
Er nok ingen her inne som kan uttale seg om straffenivå. Om du legger ut siktelse ( hvis du har fått den?) kan man se på tidligere saker og synse litt. Men mye avhenger jo av hvordan ting blir fremstilt i en rettsak, og hvilket syn dommer og legdommere har på slike aktiviteter. Den menneskelige faktor spiller nok dessverre sterkt inn her, så vi får håpe du blir dømt av likemenn da..