Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 787
Prøvde Fifa 2002 World Cup på min maskin med Win2k, som gikk helt greit... men da jeg skulle prøve den på en annen maskin med WinXP, ville den ikke lengre enn til loadingen før den gikk helt ut til skrivebordet... Har noen av dere samme problem, eller er dette et unikt tilfelle?
Jeg har nå det hos meg, kjører xp og alt går fint, på kammeratene mine sine maskiner så har det også gått bra.
Har XP og Fifa og ingen problemer.
går bra hos meg også..
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
hmm... guess it is the computer then
Fifa 2002 WC sux00r uansett.... du blir meget skuffa!

Hold deg til den vanlige Fifa......

Edit:
Harru siste driver!? Vært noe snakk om at man ikke måtte ha den, eller var det omvendt!?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Den maskinen med XP er broren min sin.... Det var ham jeg lastet det ned til... Den maskinen er skikkelig shitty... Den har et Voodoo 2 som ikke en gang fungerer med XP.
Jeg, personlig, syntes foppal er tullball
Hehe, da er det sikker voodoo som er ute å går tur da.... har vel ikke kompitabel driver til xp!?