Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1007
Ja, da har jeg funnet dette forumet jeg også. Var Ond Sofa som overbeviste meg. Er ikke helt sikker på hva dette forumet egentlig handler om ennå, men jeg finner det nok ut. (:

Tenkte iallfall jeg kunne introdusere meg. Jeg er 18 år, fra Myrvoll (i Akershus), og jeg har vært datainteressert fra jeg fikk tilgang til min første 486. Siden har det vært umulig å rikke meg fra posisjonen foran PC'en. Vel, man må jo selvfølgelig få seg litt mat og søvn også, og selvfølgelig litt skole nå og da.

Jeg har vært en stor Starcraft fan siden spillet kom ut. Kanskje ikke spilt så altfor mye, men lagd mange baner (se forøvrig hjemmesiden min). Ellers så spiller jeg en Baldur's Gate spillene en del. Men egentlig så spiller jeg ikke så mye.

Dere får bare si ifra om signaturen min er for stor. Og ta gjerne en tur innom hjemmesiden min hvis dere har lyst.

(:

REDIGERT: Forminska signaturen litt, bra nå?
Sist endret av GreyWanderer; 12. juni 2002 kl. 18:19.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
velkommen ja

nå skal jeg være den første til å ødelegge denne idyllen
du har for stor signatur. her på dette forumet blir det reagert på store signaturer, så om du ville ha satt den ned til halve størrelsen hadde det vært fint
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
velkommen skal du være

Kom forresten nytt spill i går http://neverwinternights.com/, laget av baldurs gate gjengen
Sist endret av zyrtec; 12. juni 2002 kl. 18:41.
Neverwinter Nights kom ikke akkurat, det er bare ferdig. Det kommer ikke i norske butikker før 28. juni.

EDIT: Velkommen forresten
Sist endret av Skulleye; 12. juni 2002 kl. 21:53.
Velkommen til nFF GreyWanderer.
yeah, velkommen skal du være
noob killer
elukS's Avatar
Velkommen hit til oss, bra det er flere der ute som setter pris på BG spillene
hei og slikt..
det bildet du har i sig'en har jeg btw i fullversjon ;>
Opprinnelig postet av mia
hei og slikt..
det bildet du har i sig'en har jeg btw i fullversjon ;>
Vis hele sitatet...
Har det jeg også. (; Ligger på hjemmesiden min sammen med en del andre bilder jeg har samla. Det må være en av mine favorittillustrasjoner til Ringenes Herre. Er bare en helt perfekt Gandalf. Enda mer perfekt enn Ian McKellens Gandalf. (:
ja velkommen velkommen
velkommen hit =)
velkommnen. digger sånne tråder du bare kan svare på uten å tenke.
Velkommen, men avhengighetsfaktoren er høy på nFF, så du er herved advart
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vælkømmen te oss thihi.
Velkommen skal du være, som xtrax sa, you'll get adicted
Velkommen, jeg er ganske ny selv, enjoy!
velkommen, skal du være
Better than thou.
Jepp, da tipper jeg det holdt der. Velkommen forresten. :]