Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 7490
Dette jeg skal fortelle nå hører ikke til på noen forumer her jaffal men må bare si det så:

For et par måneder siden sendte jeg mld til en kompis av meg som bor et stykke unna meg, men det var ikke han som svarte det var en venninne av han... En 17 år gammel pen jente med store pupper vistnok...
Jeg digga seff det jeg da og begynte og skrive mld til hu da og hu skrev tilbake... Hu virka skiklig kinky og kåt så det holdt så jeg tenkte at dette skulle bli lett... Spurte hu om en del sexuelle ting, og hu spurte tilbake og vi var skiklig på gang..
Hu spurte om vi sku møtes om to uker og greier da, og hu sku ligge hos meg.. Dette hørest jæææævli bra ut tenker jeg da og fortsetter og mase på sms..

Så til poenget: I dag snakka jeg med kompisen min, og han sa at hu var 35 år og hadde 5 unger og skulle bli bestemor i juni...
Alle kompisene til han som jeg kjenner har sittet og ledd av dette i 2 forpulte jævla måneder og jeg har aaaaaaaaaaaaaaldri vært så jævla flau i hele mitt liv...

Syns dette var litt kjipern jeg da, så det var derfor jeg la det ut..
Bare lixom for og dele min jævlie tabbe for dere forhåpensligvis uten og få noe pes for og legge ut en så usaklig post, men for og få "litt" "trøst".........

JEG ER FLAU
Keep up the good work TeQniC
hahaha det er det dummmeste jeg har hørt i hele mitt liv
hmm slå til likevell eller???
LOL.. finn deg noe rl, dropp sms-sjekking ;>

roflmao
Alder spiller ingen rolle når det gjelder kjærlighet!
MINST 12år
tore-'s Avatar
aldri hørt om å legge an på damer på samme alder
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Huff, det er synd på deg.

Er hu fin da? Få nummeret da
LOL, dette var dritarti, hahaha
original reprint
xaff's Avatar
Sånn ikke for å virke grusom men dete var artig. Hahahaha.

*Få dårlig samvittighet*
*Trøste TeQniC*
hehe... kjipern
Better than thou.
Nice. Selv gikk jeg i klasse med en dame på 35 helt til hun slutta nå etter jul, men hun var JÆVLIG fin, så det kan jo være..?
original reprint
xaff's Avatar
Først så vil han ha mp3 før ogg, nå jakter han på damer i trettiårene?! Carlo er syk!!
Dette er jo tydeligvis ei kjerring med erfaring... Slå til!
hehehhe... omg, så bra takk for at du deler! *ler*
øhm..bestemor når man er 35?
Takk for at du delte dine problemer det gjorde at jeg så litt lysere på livet
Mens andre uttaler det som . Hål er Hål.
.
Ikke at jeg skal gå nærmere inn på det da.
Opprinnelig postet av Xaff
Først så vil han ha mp3 før ogg, nå jakter han på damer i trettiårene?! Carlo er syk!!
Vis hele sitatet...
minner om pr0n requesten Carlo gjorde for en tid tilbake. Golden Girls elns
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Golden girls? Er det relatert til golden showers?
M.I.L.F Hunter

Hunting down mature moms across america
Vis hele sitatet...
oh god, så latterlig

i går så sykla jeg rundt med noen kompiser. vi kom til en bussholdeplass med flere sånne "platåer"

jeg har selvfølgelig ikke bremser på sykkelen.

jeg kjørte over to sånne platåer, skulle prøve å svinge slik at jeg ikke fløy rett i det tredje. jeg svingte, men ikke nok. sykkelen gikk sidelengs bortover og falt og jeg klarte å hoppe av den slik at jeg ikke tryna.

men det som var komisk var at det satt 10 snauklipte fulle folk på en veranda og lo som bare faen. var det en tilfeldighet at alle var snauklipte eller var de nazier?
Sist endret av Blitzer; 11. mai 2002 kl. 13:00.
Hun må ha litt fritidsproblemer ho kjerringa som driver på å skriver sex-smser med en fyr på under 20 og sitter å ler av det etterpå. Kan ikke akkurat si at det er å oppføre seg "voksent".
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Nice. Selv gikk jeg i klasse med en dame på 35 helt til hun slutta nå etter jul, men hun var JÆVLIG fin, så det kan jo være..?
Vis hele sitatet...
Sant det.. Finner en del damer på 30+ som ser bra ut.
Men denne dame tror jeg ikke er noe og satse på siden hu har 5 unger og skal bli bestemor...
Greit nok at hu er erfaren men helvete da, sikkert utpult som faen og..

Kanskje jeg skulle satset på dattera som er 19 *gliser*
Opprinnelig postet av TeQniC


Kanskje jeg skulle satset på dattera som er 19 *gliser*
Vis hele sitatet...
"hei, jeg har snakket med en gutt som sier han holder ut i 5 timer. han fortalte meg at pikken hans var 25 cm og at han var jævlig erfaren"

have fun :P
tror ikke du har spillt korta dine så lurt i den familien
Hehe tror ikke jeg heller, først prøver han seg på mora via sms, og nå har han planer om å ta dattera.
Trådstarter
Bare for og få det ut av søkelyset : Det var HU som prøvde seg på MEG via sms, jeg bare følgte villig med...
Og det der med dattera var seff en spøk..

Fra nå av skal jeg aldri spille med på sms-sjangsing før jeg har sett dama...

Men kompisen min var med på det da, og han sa hu var 17 og jævli fin da så det er litt vansligt og røpe sånt da..
Skjønner?
Hehe forstod det da TeQniC. Prøvde å signalisere det med tunge smilyen.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Svonna
Hehe forstod det da TeQniC. Prøvde å signalisere det med tunge smilyen.
Vis hele sitatet...
Vet, men måtte bare få det ut før ydmykelsen ble FOR stor
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Kul kompis du har da
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hehehehe *knegg,knegg* hhhæhææærghhihihihihihi*pustevansker*
..eneste som mangler nu, er at hun skulle vært fra øst-europa, arbeidsledig og søkte norsk mann med god inntekt
Skjedde med en annen kamerat av meg også, bare at det var over internett på mirc...

Så du er ikke alene!!
høres ut som en M.I.L.FHUNTER
hahaha Stormen
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
FY FAEN stormen Kjipt som faen. Gutter, hva med å prøve seg på noe litt mer "Håndfast"?? Tror vel ikke på alt dere hører?? Neh, dropp sms/irc sjekking. gå heller for WYSIWYG (What you see is what you get). Da unngår du ihvertfall noen "større" overraskelser. forhåpentligvis..
Lykke til!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
stormen: hihihihihuarrghhuarrghæhæhæhæ* knegge, flire* æhehehe
aaaahahahaha, tragisk, Stormen!
original reprint
xaff's Avatar
Men med transvesitter så blir det vel mere WYDSIWYWGSOLUITB (What You Don't See Is What You Will Get Sooner Or Later Up In The Brunøye)

Ja jeg kjeder meg ekstremt. (JJKME)
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hehe Jeg bare håper noen lærer noe av min historie: Nemlig aldri stol på en transvestitt
stormen: hirrhirr, fy faen til lolish

Hvor dere møter slike folk?
King of Spooning
Acidous's Avatar
Få nummeret til hu på 35 da!
Få få få få få få få få få få få få!
stormen; sjuk fyr han som gjorde det da. ffs. fritidsproblemer?
Trådstarter
Haha, jævli bra...
Det er jo myyyye værre en meg da *gliser*
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
mia, ja, han var vel ikke helt stabil (Men hvem transvestitt er det?)
Hehe litt kjedelig å sitte der stormen med stå og greier så finner du ut at det er en mann.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jepp. Men saker og ting roet seg ganske fort da sannheten ble avslørt
35 år..... Holder akkurat det da!?