Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1749
Jeg satt meg ned på en benk for en drøye time siden, for å teste ut lystgass for første gang.

Etter en halvtime klarer jeg å få hull på patronen og fylle opp ballongen.

Jeg trykker tuten inn i munnen å fyller lungene med gass(hele patronen),
blåser sakte ut og kjenner en søt god smak i munnen, sitter da å venter på at jeg skal knekke sammen av latter...MEN NEIDA, INGENTING SKJER!

Kjente absolutt ingenting

Noen som vet hva jeg gjør galt ?
Sikker på at det var lystgass?
Hva slags patron fikk du det fra? Med andre ord; Er du sikker på at det var n2o du innhalerte?
1. du sitter på en benk helt alene for å prøve dette
2. du forventer altså at lystgass skal få deg til å bryte ut i latter helt uten videre?
Tvilsomt lystgass..
det at man ikke ler er en ting, men det var ingen metalliske lyder, og du ble ikke lett i toppen?
Er vell meget skjeldent man fyller opp ballonger med lystgass. Lystgass smaker vell gjerne heller ikke søtt, bare lukter søtt.


Så mer trolig helium (Om noe) som var i patronen...
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er vell meget skjeldent man fyller opp ballonger med lystgass.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke så veldig mye peiling på hvordan man inntar lystgass.
Hammer + spiker + ballong = win/den vanligste metoden.

Man punkterer patronene inne i ballongen, hvis du ikke skjønte det. På den måten fylles ballongen.
Sist endret av drittunge; 19. april 2010 kl. 22:13.
Du må holde inne gassen til du ser mannen med ljåen. Evt. kan du fylle en litt stor pose og inhalere (leeenge) og så puste ut og inn i posen til du kjenner noe. CO2-metning kan booste effekten av N2O. Bare pass på at du ikke overdriver og blacker og slår hodet ;-)
Ja, det stod iallefall ISI på patronen, og den kjøpte jeg på jernia.

Skal prøve å holde inne helt til jeg ser mannen med ljåen

Nope, ingen metalliske lyder eller lett i toppen, men skal gjøre ett nytt forsøk
Sitat av superfuzz Vis innlegg
Du må holde inne gassen til du ser mannen med ljåen. Evt. kan du fylle en litt stor pose og inhalere (leeenge) og så puste ut og inn i posen til du kjenner noe. CO2-metning kan booste effekten av N2O. Bare pass på at du ikke overdriver og blacker og slår hodet ;-)
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt om noen som må holde lystgassen inne helt til de ikke klarer det mer for å få effekt.?!
Mulig det er forskjell på om du bruker dispenser eller ballong?