Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1774
Kjøpte meg nettopp en iPhone 4 i statene som er låst til AT&T til tross for at jeg kjøpte den "bindingsfri". Har dessverre ikke lagret SHSH-filene fra 4.1 versionen før jeg oppdaterte den, så får ikke downgradet den heller. Har jailbreaket den med redsn0w, men det er jo en tethered jailbreak og da kan jeg ikke (såvidt jeg vet) låse den opp fra AT&T. Så det jeg lurer på er om noen vet om det er håp for meg nå? Eller om det er noen som vet sånn ca hvor lenge jeg må vente? Har googlet det, men har ikke funnet noen konkrete svar.
Du sitter nok desverre med en "iBrick" inntil videre.

DevTeam er de som både driver mesteparten og blogger om Jailbreak. Det du gjør er å følge med på siden dems fremover. Der vil det alltid stå siste nytt innen JB og Unlock.

Det finnes som du nevnte Jailbreak til 4.2.1, men den er tethered som betyr at du må botte den med Redsn0W og må da alltid ha en PC i nærheten dersom du skulle gått tom for strøm eller måtte restarte telefonen.

HER er linken til DevTeam sin blogg.
Sist endret av Source; 16. desember 2010 kl. 06:11.
Les her.

Vet ikke om du kansje trenger denne.
Litt OT: Jeg har også jailbreaket min 3gs. Den er ikke låst da. Men jeg får ikke intsallious til å fungere. Har sjekket litt andre steder, og det virker som siden er nede ellns.
Finnes det noe annet alternativ en installiuos?
1) Add Sinful iPhone rep (Gewgle it)
2) Søk på installous i repo'et
3) installer
4) Gl & Hf
Takker. Det gikk strålende. Måtte bruke installous 3. Lasta ned masse greier. Men kan jeg risikere å få dette på regninga eller noe? jeg laster jo alt ned via installous og ikke iphone butikken, så det er vel ingen fare?
Men er det helt nødvendig med et aktiverings-simkort for å låse opp iPhonen? Er det ikke mulig å bare bruke software?
din tlf er låst til det kommer en unlock for iphone 4, noe som ventes om en mnd eller noe mener jeg å ha lest. Følg med på dev-team sin blogg så kan du lese nyheter fra de som lager unlock og jailbreak programmer...
Da får jeg bare se å følge med! Takk for svar!
Sitat av Mech Vis innlegg
Litt OT: Jeg har også jailbreaket min 3gs. Den er ikke låst da. Men jeg får ikke intsallious til å fungere. Har sjekket litt andre steder, og det virker som siden er nede ellns.
Finnes det noe annet alternativ en installiuos?
Vis hele sitatet...
Ja, men om du ikke har, bruk denne.
Sist endret av TylerDurden; 21. desember 2010 kl. 10:46.
Sitat av Mech Vis innlegg
Takker. Det gikk strålende. Måtte bruke installous 3. Lasta ned masse greier. Men kan jeg risikere å få dette på regninga eller noe? jeg laster jo alt ned via installous og ikke iphone butikken, så det er vel ingen fare?
Vis hele sitatet...
Jeg har mest sannsynlig lastet ned mange flere paid apps enn deg, og jeg har ikke fått noen regning. TRor ikke Apple har oversikt over hva du laster ned fra Cydia, Installous o.l