Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1663
Hei godt folk!

Noen som vet hvordan man får sendt frø til hjem til Norge, uten alt for mye risiko?

Hilsen
"Nybegynner"
til hjem til norge?

frø er ikke ulovlig
Trådstarter
2 0
Er det lovlig? Er du sikker på det?
nei er ikke helt sikker men tror ikke alle frø som blir sendt blir sjekket,
og frø lukter ikke noe særlig så tror ikke hunder lukter det
Sist endret av plipp; 17. februar 2010 kl. 23:28.
Sitat av plipp Vis innlegg
til hjem til norge?

frø er ikke ulovlig
Vis hele sitatet...
Feil. Frø er ulovlig...
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
HVA SLAGS FRØ ER DET I DET HELE TATT SNAKK OM?!
Helt SIKKERT cannabis frø !!
Cannabisfrø? Det er ulovlig, om om du blir stoppet i tollen (som det er stor sannsynelighet for, om du bestiller for over 200NOK) så får du ei fin bot Derfor sender ikke de fleste butikker til norge.
Så du får google deg en som sender til Norge, mener å huske å ha lest no regler på dette forumet om at linker til sider som selger frø osv. er fy-fy, men mulig jeg husker feil :P
Sist endret av UncleSam; 19. februar 2010 kl. 13:44.
Prøv Nirvana shop, de har gode stealth sendinger.

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Cannabisfrø? Det er ulovlig, om om du blir stoppet i tollen (som det er stor sannsynelighet for, om du bestiller for over 200NOK) så får du ei fin bot Derfor sender ikke de fleste butikker til norge.
Så du får google deg en som sender til Norge, mener å huske å ha lest no regler på dette forumet om at linker til sider som selger frø osv. er fy-fy, men mulig jeg husker feil :P
Vis hele sitatet...
Hehe.. Jeg har enda til gode og se frø-leverandør merke forsendelen med verdi.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Cannabisfrø? Det er ulovlig, om om du blir stoppet i tollen (som det er stor sannsynelighet for, om du bestiller for over 200NOK) så får du ei fin bot Derfor sender ikke de fleste butikker til norge.
Så du får google deg en som sender til Norge, mener å huske å ha lest no regler på dette forumet om at linker til sider som selger frø osv. er fy-fy, men mulig jeg husker feil :P
Vis hele sitatet...
De fleste frøbanker sender da til Norge? De skriver da heller ikke "Cannabis seeds value 40$" på pakka. Det de gjerne gjør er å pakke det inn i noe og sende det som brevpost. Selv om det står de kunder selger frøa som suvernirer, så vet de nok hva de fleste kunder tenker å bruke de for. Og da skjønner de at jo mer stealth de er= jo flere kunder.

Det skal jo også litt til for at politiet skal kunne bevise at noen frø i en brevpakke er til deg. Isåfall så skal dem vel helst lure deg ned på postkontoret for å motta å underskrive for pakken. Men så sant man ikke har betalt med en veldig sporbar betalingmåte så kan man jo bare nekte, da det kan ha vært noen som gjorde det på pur f. Isåfall er det kanskje greit å ikke ha huset fult av planter eller liknende.
Sist endret av legalize_it; 19. februar 2010 kl. 14:15.
Jeg valser inn her og tror at det er snakk om Torrents, og føler at jeg ikke har vært den eneste som følger like dårlig med på Trådinfoen?
Vet desverre ikke noe om importering av frø da...
Man trenger egentlig ikke være så redd for å betale med VISA eller annet som man kan spore.

Det er snakk om frø og en liten bot, politiet hadde ikke giddet, om de i det hele tatt hadde fått tillatelser til å gå igjennom betalingsrutinene dine.

Jeg hører alle advare mot å betale med VISA eller sporbare midler men jeg har enda til gode å høre noen faktisk bli tatt pga betalingsmetoden.
Sitat av skolms Vis innlegg
Man trenger egentlig ikke være så redd for å betale med VISA eller annet som man kan spore.

Det er snakk om frø og en liten bot, politiet hadde ikke giddet, om de i det hele tatt hadde fått tillatelser til å gå igjennom betalingsrutinene dine.

Jeg hører alle advare mot å betale med VISA eller sporbare midler men jeg har enda til gode å høre noen faktisk bli tatt pga betalingsmetoden.
Vis hele sitatet...
Bedre å være safe than sorry da. Men skjønner hva du mener, har selv betalt med kort de få gangene jeg har bestilt å. Men om man skulle bo på et lite sted, og du har en lensmann som ikke liker deg pga alle sakene du har sniki deg unna eller liknende så veit man jo aldri.

Det er jo egentlig ganske lett å feks kjøpe et spendonkort eller liknende nå og.
Sitat av visit Vis innlegg
Hei godt folk!

Noen som vet hvordan man får sendt frø til hjem til Norge, uten alt for mye risiko?

Hilsen
"Nybegynner"
Vis hele sitatet...
jeg har bstilt fra både everyonedoesit kc brains og highsupplies og begge kom frem i ett fint brev,everone la riktignok med en kjærlighet og to drops i pakka,noe jeg syntes var unødvendig med tanke på hva tollere måtte tro var inni der

highsupplies kommer raskt altså..men koster litt mer.

begge mine gikk glatt igjennom
Bestill til naboens adresse (som med alt annet det ikke er en fordel å ha adressert hjem til seg), og følg med på postkassa med jevne mellomrom
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Cannaman Vis innlegg
jeg har bstilt fra både everyonedoesit kc brains og highsupplies og begge kom frem i ett fint brev,everone la riktignok med en kjærlighet og to drops i pakka,noe jeg syntes var unødvendig med tanke på hva tollere måtte tro var inni der

highsupplies kommer raskt altså..men koster litt mer.

begge mine gikk glatt igjennom
Vis hele sitatet...
Hvor lenge ventet du på forsendelsen din? Har selv ventet i 11 dager nå. Normalt?
Det tar fort noen dager, men går det over en mnd bør du kontakte dem.
Ok. Hadde disclaimer som nevnte noe om det der. De ville ikke ".. get someone in trouble!.."
Tja, får svette litt til da :P