Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 926
Noen som vet om noen steder hvor jeg kan laste ned gratis mp3 fra nettet?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Er ikke dette ulovlig? Jeg holder på å laste ned en sang fra yourmp3.com og den lasta fint ned uten at jeg måtte betale eller no sånnt. Det blir jo nesten som med Limewire og Kazaa og sånn da...
Sitat av jo10
Er ikke dette ulovlig? Jeg holder på å laste ned en sang fra yourmp3.com og den lasta fint ned uten at jeg måtte betale eller no sånnt. Det blir jo nesten som med Limewire og Kazaa og sånn da...
Vis hele sitatet...
Dette er en spøk regner jeg med?
filemp3.org

Er torrents da
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av LocHolmez
Dette er en spøk regner jeg med?
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Det gikk helt fint... Mulig jeg ikke kan copyright loven ordentlig, da...
Sitat av jo10
Er ikke dette ulovlig? Jeg holder på å laste ned en sang fra yourmp3.com og den lasta fint ned uten at jeg måtte betale eller no sånnt. Det blir jo nesten som med Limewire og Kazaa og sånn da...
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt ikke ulovlig å laste ned musikk i Norge, bare å dele. Hvis serveren hadde stått i Norge kunne nettsiden blitt tatt, men sannsynligvis står den i Russland e.l. og der er det ingen som bryr seg.
www.binaerpilot.info (creative commons artist)
search.yahoo.com/cc