Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2743
Heihei, lurer på om det er noen måte å sjekke om det er best og ta amf i nesa, eller åra, da jeg hører den jeg har var best i åra, men skyter ikke selv. så må være en måte uten skyting takker for alle svar
Det må jo nesten være den eneste måten?
Tenker du på forskjell fra type til type? Da kan det bli vanskelig, det finnes så utrolig mange triks for å kutte det så det ikke synes, smakes eller luktes. Det blandes også i alt mulig annet for å gjøre effekten sterkere, og disse tingene oppfører seg annerledes utifra hvor i kroppen de ender.

Du kan svelge det, plugge det i ræven (funker litt saktere enn skyting, men sies å være heftigere enn nasalt) eller snorte det da. Oralt funker best som en erstatning om man har metamfetamin, da vanlig amfetamin ikke absorberes like bra i magen, ca 30% om jeg husker rett.
Du vet aldri hvor mange møkkete fingre som har tafsa på stoffet etter at det forlot et suspekt bakgårdslaboratorium, antagligvis i gamle øst europa.

Så napp for guds skyld av nåla ,og plugg det heller opp i hekken som Rottegift sier.

Med mindre du samler på kjipe virus og kroniske sjukdommer da.
åra er uaktuelt som sagt, learn to read people! =P
Takk for bra svar Rottegift
Du kan jo droppe det, altså oralt inntak. Vil vel tro at det meste du insufflerer havner i magesekken uansett, men er ikke sikker.
I "værste" fall blir det bare litt lenger tid før amfetaminet virker...
Sist endret av Vargas; 30. oktober 2011 kl. 02:28.
Sitat av lookster Vis innlegg
åra er uaktuelt som sagt, learn to read people! =P
Takk for bra svar Rottegift
Vis hele sitatet...
Leste innlegget ditt nøye lookster. Overskriften, samt mye mellom linjene.
droppings antar jeg.
Sitat av lookster Vis innlegg
Heihei, lurer på om det er noen måte å sjekke om det er best og ta amf i nesa, eller åra, da jeg hører den jeg har var best i åra, men skyter ikke selv. så må være en måte uten skyting takker for alle svar
Vis hele sitatet...
du gjorde det megane ?

dropping har ikke noe med saken og gjøre, men har dere også hørt om typer som er best og skyte ? hva er forskjellen ?
Å påstå at det finnes speed som er bedre å skyte enn å feks. droppe blir meningsløst.

Selvfølgelig får du et kraftigere kick av å skyte amfetamin.

Men å si at denne speeden er en type som funker best når den skytes, er bare en
dårlig unskyldning for å dra fram kanyla,

Og jeg har tidligere dytta i meg dette stoffet i flere tiår, på alle tenkelige måter.
Så jeg er altså ingen måteholds helgen.

Og jeg sa "mellom" linjene. Du ville fått mer ut av de svarene folk gidder å gi deg
hvis du ikke kastet allt tilbake med en gang.

Rottegift har gitt deg svaret for lenge siden.
Som jeg har forklart det finnes det amfetamin ute på gatene i oslo, noen sier det bare er amfetamin og andre sier at det er skyteamfetamin. Skyteamfetaminen vil jeg tro er renere og putte i årene , selv om det ikke er rent i det heletatt..
jeg synset dropping er det beste alternativet til snorting. synst ikke du får en like intens effekt, og (om dette skulle være aktuellt for det, vet jeg ikke) lettere å skjule i festsammenheng. jeg synest vertfall det blir mer behagelig, kontra å hoppe opp og ned i 8 timer å mase hull i hodet på folk.

droppa en grammis med standard+ amf, dette ble dog litt for mye for min del. fikk smålig vondt i magen, å begynnte å kaldsvette og nesten dirre en halvtimes tid på vors. etter det roa seg gikk det forhåndsvis fint.

om du vil droppe, så ta ca en kvartings i en risza, krøllsammen og svelg med vann. piff gjerne opp litt senere med en kvartings eller to til.
nja, mye bra svar her nå, + i boka etter neste innlegg magane.

droppe en grammer ????sitter du ikke å rister en time etterpå da ?? 1g lissom ? er det vanlig ?? for meg hørtes det sykt ut, men spørs jo hvor veteran du er

men min mening, er at de som skyter og selger, sier at den funker best i åra, fordi det ikke er kvalitet trur jeg, man får jo større kick i åra, så da vil jo dårligere amf virke bedre enn nasalt
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Som jeg har forklart det finnes det amfetamin ute på gatene i oslo, noen sier det bare er amfetamin og andre sier at det er skyteamfetamin. Skyteamfetaminen vil jeg tro er renere og putte i årene , selv om det ikke er rent i det heletatt..
Vis hele sitatet...
For meg virker det logisk at "skyteamfetaminen" er ganske døll og av dårlig kvalitet, slik at du burde skyte den for å få et greit kick
Sitat av lookster Vis innlegg
Heihei, lurer på om det er noen måte å sjekke om det er best og ta amf i nesa, eller åra, da jeg hører den jeg har var best i åra, men skyter ikke selv. så må være en måte uten skyting takker for alle svar
Vis hele sitatet...
Hva som funker best for deg er det bare du som kan finne ut av..
Personlig foretrekker jeg å smelle ("skyte") amf, selvom dette ikke er noe jeg anbefaler andre å gjøre..

Som det blir nevnt over her er injisering den letteste måten å pådra seg sykdommer osv. ettersom du trøkker det rett i blodet.. ser at du ikke har tenkt til å smelle det, BRA! =)
Off.. Det står så mye rart her! Jeg hadde akkurat skrevet et innlegg, men det ble borte da nettet mitt klikka.. Så skal se om jeg får ork til å "forklare" litt!