Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1767
Jeg og en kamerat (kaller han K) hadde skaffa 2.5g svarting vi skulle kose oss med fredag kveld. Min mor hadde vært så snill og kjøpt masse godteri til meg, så det tok jeg selvfølgelig med. Vi dro til en innsjø som det er en del skog og fjell rundt, og fant oss en fin plass ett sted oppi skogen. Det er en slags benk der (en stokk som ligger på bakken, haha) så vi satte oss på den. Jeg dro opp bongen og begynte å mekke. Verken jeg eller K hadde prøvd svarting før, så vi var ganske spente begge to. K ville fyre opp først, tok ett svært trekk og begynte å hoste som faen. Det hørtes nesten ut som han hosta opp lungene sine, så jeg ble ganske bekymra og spurte om det gikk bra med han. Han nikka og sa: "Den der merka jeg!" Jeg smilte og fyrte opp jeg og.

[10 min]
Vi hadde røyka omtrent ett gram nå, og merka ganske mye. Jeg begynte å le av hvor teite vi hørtes ut når vi snakka (sløv og grov i målet) og klarte ikke å slutte å le. Satt vel og lo i rundt fem minutter i strekk, mens K satt helt i sin egen verden ved siden av meg. Jeg dytta borti armen hans og spurte hvorfor Fanta’n min var rød, når jeg hadde kjøp vanlig fanta. Han kikka på flaska og begynte å le. ”Hva faen, du kjøpte jo vanlig da. Er den rød? Den er rød!” Vi lo av den røde Fanta’n lenge, før vi oppdaga at himmelen var rosa. Det var akkurat som å se på en kjempe gammel film, bare med rosa og blå farger. Alt var liksom kornete og uklart. Også var det mygg over alt! Jeg fikk ett utrolig irriterende myggstikk på hånda.

[20 min]
K satte propper i øra og hørte på musikk. Jeg hadde selvfølgelig glemt musikken min, så jeg satt bare og så på skogen. Etter en liten stund som føltes ut som timer, spurte jeg K om noe, men han svarte ikke. Jeg hadde jo glemt at han hørte på musikk, så jeg fikk litt noia og trodde han var død, for han svarte ikke uansett hvor høyt jeg ropte. Til slutt slo jeg han hardt i armen. Han snudde seg sakte mot meg og åpna øynene så vidt. Det er det verste jeg noen gang har sett. Øynene hans var helt hovne og blodrøde, og han klarte nesten ikke å åpne dem. Jeg fikk helt sjokk, og prøvde å få kontakt med han, men han bare satt helt stille og så på meg. Det var ganske creepy, men komisk og. Så jeg begynte å le. Latteren min var hes og knirkete, så jeg begynte bare å le enda mer.

[40 min]
K tok ut øreproppene og smilte til meg. ”Hvor har du vært?” Spurte jeg. ”Tok du deg en tur eller?” Han fniste litt og nikka. Jeg spurte om han hadde vært i eventyrland, men han sa han hadde vært ett sted han ikke hadde vært før. Vi lo litt og satt og så på skogen i ett par minutter. ”Fy faen jeg er fjern nå…” sa jeg plutselig. ”Ja… Jeg og.” sa K. Plutselig brølte vi av latter og lo så tårene spratt. Det hørtes så utrolig teit ut, vi hadde hørt ut som de verste heroin vraka. Jeg tok opp en pose med Knaz, og vi spiste opp hele posen på tre minutter.

[1 time]
Det begynte å bli utrolig kaldt, så K ringte ett par folk og spurte om vi kunne stikke innom. Merkelig nok var det ingen som kunne. Men nå måtte vi bevege på oss, ellers hadde vi fryst fast, så vi begynte å gå mot Kiwi. Vi gikk bortover veien og klaga på hvor kaldt det var, da jeg så solsenteret. ”VI TAR SOL!” ropte jeg. Jeg trodde K skulle si nei, men han ble med på det. Han hadde aldri tatt sol før, så jeg måtte forklare solsenga og sånn. Vi ble enige om å bare ta tre minutter, bare for å få varmen i kroppen. Vi fant hver vår solseng og putta på ti kroner. Jeg kledde av meg og la meg i solsenga. Det var utrolig deilig å bare ligge der og bli varm, og luften fra vifta var akkurat som varmt vann som rant nedover. Man skal jo egentlig ikke åpne øya pga lyset kan være farlig, men det var akkurat som lyset pulserte og det så ut som mange ansikter som så på meg, så jeg måtte bare se. Det føltes ut som jeg lå der en god stund, selv om det bare var tre minutter. Plutselig slokka lyset, og jeg så ikke en dritt, siden sollyset hadde vært så sterkt. Jeg klarte på en eller annen måte å kave meg ut av solsenga, kle på meg og komme meg ut av solstudioet. K hadde blitt ferdig litt før meg, og sto og venta utenfor.

[1 time 30 min]
Vi merka at vi ikke var like høye mer, og jeg spurte K om vi skulle røyke litt til. Han syntes det var en god idè og vi fant ut at vi skulle fyre opp utenfor kirka (hehe). Da vi satte oss utenfor dro jeg opp bongen og spurte om han ville først. Men da sa han at han ikke skulle ha mer. Jeg skjønte ingenting, for han hadde jo nettopp sagt ja til å røyke mer. Jeg ble litt sur på han, og jeg gadd ikke gå rundt stein aleine, så vi røyka ikke mer den kvelden. Vi la oss på gresset og snakka om hvor verden kommer fra, hva vi er osv. K hadde en teori om at universet er en såpeboble. Og at den såpebobla bare er èn av tusen. Jeg syns det virka dummere en den forrige teorien han hadde, om at universet er ett atom. Sola er kjernen og planetene er nøytroner og protoner i de innerste og ytterste skallene. VI lå og slappa helt av, og vi ble enige om at det treet vi lå under ligna på en gris med stor munn, ekornhale og vinger.

[2 timer]
Vi begynte å fryse igjen, så K ringte en kamerat som sa ja til at vi kunne komme bort. Bussholdeplassen er rett ved kirka, så vi tenkte vi skulle ta bussen. Da vi var noen meter fra holdeplassen, så vi at bussen kom kjørende, så vi begynte å løpe. K hadde busskortet i lomma, så det var ikke noe stress for han å finne det fram. Det var verre for meg, for mitt lå ett eller annet sted blant rotet i baggen min. K hadde allerede gått på bussen da jeg ble stående utenfor og leite etter busskortet. Det føltes ut som om jeg brukte flere år på å finne det, og jeg klarte å miste både baggen og busskortet på bakken. Men jeg kom meg til slutt på bussen jeg og. Da vi kom fram til kameraten til K, var det faren hans som åpna døra. Jeg var så jævlig redd for at han skulle merke noe, men det gjorde han heldigvis ikke. Vi gikk inn på rommet til han duden, der satt han og to andre folk og drakk og så på Red Hot Chilipeppers DVD. De hadde på så jævlig høy lyd og bråkte så jævlig at jeg ikke orka å være der, så jeg dro til slutt hjem. Når jeg kom hjem så jeg på I, robot eller hva den heter. Den gikk på en eller annen kanal. Fikk ikke med meg så mye av den, men.. Når filmen var slutt skrudde jeg av lyset og sovna omtrent med en gang.


Dette er den første trip rapporten jeg har skrevet, så det ble sikkert veldig rart og dumt. Og jeg husker ikke alt som skjedde i går, og jeg har litt dårlige beskrivelser. Det var mye mye fetere en det jeg har skrivd. Men jeg skal røyke mer i dag, så skal prøve meg på å skrive enda en
Den blir forhåpentligvis bedre!
Sist endret av Sinister; 27. september 2008 kl. 15:59. Grunn: Triprapport er forbeholdt psykedeliske
Funny shit! Hørtes ut som en fin kveld
Hehe, synes den var bra jeg. Alle skriver på sin egen måte, og det er jo det som gjør alt litt spesielt
Bra tripprapport! Savner igrunn flere cannabistripprapporter på forumet, det er et undervurdert rusmiddel. Den her er verdt KP
Hehe, det var en flott kveld!
Jeg driver og skriver en ny rusrapport nå, er litt vanskelig siden jeg fortsatt er høy!
Jeg er ganske ny på det forumet her (og dette var som sagt mitt første innlegg), også lurte jeg på en ting, haha. Hvordan redigerer man ett innlegg? Jeg skjønner ikke hvordan man gjør det! xD Prøvde å finne det ut i flere timer i stad. Haha, det er sikkert utrolig lett og, bare jeg som ikke skjønner det. Klarte å skrive trip rapport, og dette er jo en rusrapport! Ikke mobb min dumhet.
hørest ut som en kjempe kveld hehe

angående det med rød/rosa farge. Når jeg røyker mye, så har ting blitt røde/rosa. Husker spessielt godt når jeg og en kompis satt på en benk og venta på noen andre. Jeg hadde på meg en blå genser, men den var blitt rød haha. Jeg snudde meg til kompisen og sa: "hva faen? genseren min er rød". så fekk vi begge en god latter.
Noen andre som har merket at ting blir rosa/røde?
At gult blir rødt og blått blir rosa?

Oh yesh

Og sorting er helt genialt på akkurat det feltet der^^
Nyter høstferien jah. Ta med deg et pledd neste gang du er ute og røyker

Virker som dere har det gøy med all røykingen... Me jeg kommer aldri til å begynne.
Morsomt lesestoff, mye å kjenne seg igjen i!
Jeg husker fra den tiden jeg røyka at jeg reagerte på blått. Alt av blåfarge ble litt selvlysende, mens de andre fargene ble mindre synlige
Den mest kompisk raporrten jeg har lest på lenge ! keep em coomming
Når du er høy, eier denne