Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 552
Når jeg setter på Counter Strike Globabl Offensive, så får jeg blue screen.

Har noen noe ideer om hva jeg kan gjøre får å fikse dette?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Basert på informasjonen du har gitt; Avinstallere Counter Strinke Global Offensive. Informasjon er nøkkelen til å kunne sette en diagnose. Vi overhodet ikke i stand til å kunne vite hvorfor du får bluescreen uten å vite noe mer enn at du får en bluescreen.

Eventuelt så får du lastet opp memory dump filer som genereres hver gang du får bluescreen (google it), analyserer disse selv eller får noen til å gjøre det for deg.

Når maskinen går i bluescreen får du opp en feilkode, denne kan også googles.
Sist endret av m0b; 24. januar 2013 kl. 16:11.
Du kan alltids laste ned WinDBG og laste inn minidump fila (Stasjonsbokstavwindows\minidump) som blir generert (som oftest) av bluescreen. Du vil da kunne finne frem til hva som forårsaker bluescreen problemet.
prøv og oppdater alle drivere og oppdater bios. funka for meg når jeg fikk problemer med cs go
Sitat av Norskemannen Vis innlegg
Når jeg setter på Counter Strike Globabl Offensive, så får jeg blue screen.

Har noen noe ideer om hva jeg kan gjøre får å fikse dette?
Vis hele sitatet...
Løsningen er å avinnstallere Counterstrike GLobal Offensive. Da er problemet fikset.