Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1589
I går mistet jeg telefonen min i Oslo.. så jeg tror ikke jeg får den tilbake.. Jeg har sperret sim-kortet og skal kjøpe meg en ny telefon.

Jeg vil helst ha en Touch telefon som er ganske så fancy..
Kan strekke meg opp til 3500kr for telefonen.. Har bindet meg opp til et 12mnd abonnement så kan ikke kjøpe en telefon med det..

Takk..
Ta en titt på telefoner med Android-OS. Nå som det er mulig å kjøpe apps i norge er det utrolig digg, i alle fall i forhold til iOS imo.
Selv har jeg en HTC Desire, og jeg er meget fornøyd utenom litt dårlig batterilevetid.
http://www.elkjop.no/product/telefon...E/htc-wildfire

Noen som har erfaring med denne?

Eller HTC legend?

Hmm.. Postet i feil forum..
Kjøp deg en iPhone 3Gs
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Kjøp deg en iPhone 3Gs
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpe en iPhone 3Gs når han kan kjøpe seg en iPhone 4G?
Hvorfor kjøpe noen av delene når jeg kun har max 3500kr til og kjøpe telefon får?
Sitat av Jolla Vis innlegg
http://www.elkjop.no/product/telefon...E/htc-wildfire

Noen som har erfaring med denne?

Eller HTC legend?

Hmm.. Postet i feil forum..
Vis hele sitatet...
Av de to ville jeg absolutt gått for Legend. Wildfire er ungdomssatsingen til htc (ertterfølgeren av HTC Tattoo) og er egentlig en kjip utgave av desire. Med Legend så veier i alle fall designet opp for de tapte specsene vs Desire...
Ok.. Kom på at jeg kunne kanskje kjøpt en brukt iPhone fra finn.no.. Lurt? Hente i Oslo..
Sitat av Jolla Vis innlegg
Ok.. Kom på at jeg kunne kanskje kjøpt en brukt iPhone fra finn.no.. Lurt? Hente i Oslo..
Vis hele sitatet...
Ja, veldig lurt

Ikke kjøp 3G. Den er rævva og Veldig treg med iOS 4.x

Kjøp iPhone 3Gs og hvis du er heldig med prisen: iPhone 4.
Sitat av Jolla Vis innlegg
http://www.elkjop.no/product/telefon...E/htc-wildfire

Noen som har erfaring med denne?

Eller HTC legend?

Hmm.. Postet i feil forum..
Vis hele sitatet...
Les - Test
legg til noen hundre så har du en samsung galaxy
http://nettbutikk.telenor.no//Mobile...ELENOR.NO.aspx

Kjøp en Desire med abonnementet Super, si opp på dagen, betal 3007,- norske kroner, lås opp telefonen, putt inn ditt nåværende SIM-kort, win. Største drawbacken er vel leveringstiden fra Telenor.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Jeg støtter fult og helt Samsung galaxy S, bedre mobil skal du lete lenge etter. Super AMOLED skjermen er helt vill!
Sitat av junkpal Vis innlegg
Hvorfor kjøpe en iPhone 3Gs når han kan kjøpe seg en iPhone 4G?
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpe en iPhone 4G når han kan kjøpe HTC Desire?
Sitat av Dusjkabinett Vis innlegg
Hvorfor kjøpe en iPhone 4G når han kan kjøpe HTC Desire?
Vis hele sitatet...
Fordi iPhone 4 er utrolig mye mer gjennomført og penere enn HTC Desire.

Jeg er vel en av de få som faktisk har hatt begge telefonene i over en måned hver uten forventninger. Jeg snakker altså av erfaring i motsetning til 90% av de andre her som bare holder med sin mobil eller har sett på kameraten sin mobil i 1 minutt på en fest.
iPhone 4 er vel over budsjettet?

Men nå blir tråden til en fanboy diskusjon.
Sitat av Source Vis innlegg
Fordi iPhone 4 er utrolig mye mer gjennomført og penere enn HTC Desire.

Jeg er vel en av de få som faktisk har hatt begge telefonene i over en måned hver uten forventninger. Jeg snakker altså av erfaring i motsetning til 90% av de andre her som bare holder med sin mobil eller har sett på kameraten sin mobil i 1 minutt på en fest.
Vis hele sitatet...
Specs>Estetikk.

Vil heller ha en mobil som fyller MINE behov, istedet for en mobil som jeg kan flashe til vennene mine og tjene mæd street credz. Men er behov ditt derimot å vise frem den blanke, skinnende mobilen din til folk så går for all del for iPhone.

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
iPhone 4 er vel over budsjettet?

Men nå blir tråden til en fanboy diskusjon.
Vis hele sitatet...
Right on time.
Sist endret av Elemental; 4. oktober 2010 kl. 14:30.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Specs>Estetikk.

Vil heller ha en mobil som fyller MINE behov, istedet for en mobil som jeg kan flashe til vennene mine og tjene mæd street credz. Men er behov ditt derimot å vise frem den blanke, skinnende mobilen din til folk så går for all del for iPhone.



Right on time.
Vis hele sitatet...
I ordet gjennomført mente jeg specs. Burde ordlagt meg bedre. Bedre skjerm, mer stabilt oprativ system, Appstore, mye bedre tastatur. Når jeg tenker tilbake på HTC Desire kommer jeg ikke på en eneste positiv ting utenom at man kan legge ting direkte inn på minnekortet.
Sitat av Source Vis innlegg
I ordet gjennomført mente jeg specs. Burde ordlagt meg bedre. Bedre skjerm, mer stabilt oprativ system, Appstore, mye bedre tastatur. Når jeg tenker tilbake på HTC Desire kommer jeg ikke på en eneste positiv ting utenom at man kan legge ting direkte inn på minnekortet.
Vis hele sitatet...
Har aldri hatt problemer med ustabilt OS selv om jeg har kjørt android i rundt 6 måneder nå. Android har jo også fått appstore til norge nå. Tastaturet er lett å modifisere til dine behov, både på iPhone og Desire.
sony ericsson xperia x10 mini pro eller samsung galaxy s is 9000