Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1663
Hey,

er små keen på et kanon headsett, altså jeg er ute etter et headsett med god lyd.

har sett på technica ,grado og andre merker, men for tiden er jeg mest keen på beats by dr dre.

noen som har de? som vet om de er noe brA? de koster jo flesk, så jeg er litt keen på å vite at jeg betaler for lyd og ikke bare for merket. (selvom de jo ser sykt fete ut)


takk for alle svar
http://smartenupnas.com/2008/01/11/b...nes/#more-2909

Ossen pris har du funnet på disse T.R.S ?
Sist endret av Hightime; 23. november 2008 kl. 21:54.
Ville uansett gått for et i samme prisklasse fra en anerkjent produsent... AKG, Sennheiser eller Beierdynamic...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg vil følge med halalgeir her, han jobber jo som lydtekniker.
Jeg har faktisk selv begynt å drite totalt i forbrukermarkedet, og kjøper alltid "industri" merker når det kommer til lydutstyr, headsetet jeg bruker på vei til jobb etc er det samme jeg bruker i studio, Roland RH-200.
Sist endret av Dodecha; 23. november 2008 kl. 22:24.
Så sånne på elektromesse i lillestrøm og likte de veldig, da jeg tok dem på så hørte jeg absolutt ingen ting rundt meg en musikken.
Bassen var bra nok , ikke for lite og ikke for mye.
Også kjekt med sånn knapp på headphonsa at vis du trykker på den så slår du musikken av.
Eneste grunnen at jeg ikke har kjøpt de er prisen. Men de er kanskje verdt det.
Sist endret av Dr.Feelgood; 23. november 2008 kl. 22:39.
Beyerdynamic DT 770 Pro. Best i test hos HW og en haug med andre nettsider. Har disse selv, og lyden er helt fantastisk. Bedre i den prisklasen får du simpelthen ikke.
Sist endret av Exmagician; 23. november 2008 kl. 22:44.
For all del. Det er sikker kanonlyd i headsettet. Det skulle da også bare mangle når settet koster 400 dollar... Spørsmålet du må stille deg er: Hvor mye av spenna dine skal dr. dre ha for å sette navnet sitt på et produkt, og hvor mye bra headset kan jeg få for den prisen hos andre produsenter?

Jeg leser at headsettet er produsert av "Monster" forsåvidt en annerkjent produsent av ... kabler. Så at headsettet har gode kabler skal ikke betviles. Når det gjelder andre ting så produserer de også forsterkere og strømforsyninger som jeg ikke kan huske å ha hørt noen bruke her på berget i alle fall. Kjøp headsettet hvis du har 3000 spenn å svi av, og bryr deg over gjennomsnittet om at de tingene du kjøper skal slå an hos 14-åringer som får orgasme av alt som har artistnavn smørt ut over seg. Hvis du vil ha et headset som nesten garantert er minst like bra til halve prisen så går du til de produsentene jeg nevnte over...

Og en ting til. Når produktnavnet er "beats" får jeg umiddelbart følelsen av at det er i overkant mye bass i settet.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Beyerdynamic DT 770 Pro. Best i test hos HW og en haug med andre nettsider. Har disse selv, og lyden er helt fantastisk. Bedre i den prisklasen får du simpelthen ikke.
Vis hele sitatet...


slenger meg på den der.

kjøpte de for 3 uker sia og angrer ikke ett sekund kjøpte 80oHm`s utgaven om det har større og si


hadde siberia icemat sitt headset før og de kan ikke sammenlignes dt770 pro er helt konge

behagelig og ha på er dem også
Trådstarter
87 5
Hightime , de koster 350 dollar fra usa + frakt, 3000 fra apple store norge

Beyerdynamic DT 770 Pro, er veldig tungdrevne, har en kompis som har det og der funker det nesten ikke uten en amp. hadde tenkt å bruke det på ipod også, men mest ved pc...
Sitat av T.R.S Vis innlegg
Hightime , de koster 350 dollar fra usa + frakt, 3000 fra apple store norge

Beyerdynamic DT 770 Pro, er veldig tungdrevne, har en kompis som har det og der funker det nesten ikke uten en amp. hadde tenkt å bruke det på ipod også, men mest ved pc...
Vis hele sitatet...
Du kan få DT 770 med ulike typer impedans, slik at man ikke trenger en forsterker til å dra det... 32ohm-modellen funker prima på ipod.
Sist endret av Halalgeir; 25. november 2008 kl. 11:32.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om en butikk der de selger Dre Beats ved Oslo området.
Der man har nedbetalings muligheter, si 500 kr per mnd eller noe lignende
www.soundgarden.no har flere butikker i Oslo og forhandler bl.a. Beats.
Sitat av T.R.S Vis innlegg
Hightime , de koster 350 dollar fra usa + frakt, 3000 fra apple store norge

Beyerdynamic DT 770 Pro, er veldig tungdrevne, har en kompis som har det og der funker det nesten ikke uten en amp. hadde tenkt å bruke det på ipod også, men mest ved pc...
Vis hele sitatet...
DT 770 Pro kan du få for 1500,- i Norge. Legg til 1500,- for en forsterker eller et bra lydkort, og du har mye bedre lyd enn Beats.

Btw, ikke glem at du mest sannsynlig må betale 25% moms + tollgebyr på 100-150kr om du kjøper fra USA.
Beyerdynamics DT-770 pro! Skal du bruke det med iPod osv. kjøper du 32 ohm.
Har Beats by Dr.Dre Studio og er halveis fornøyd med de. Men de er ikke verd 3000 kr etter min mening, hadde heller kjøpt Beyerdynamics DT-770 pro for det er mer for pengene.
Jeg har hørt lyden i Dr.Dre, bra lyd, men forventer litt bedre til prisen.
prøvde de på et av apple stora i oslo og syns ikke de er verdt penga, lyden var tam