Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 720
Jeg vil fjerne file preview boksen som alltid er der når de leter gjennom filer i Win 7.
Jeg fant denne guiden: http://www.blogsdna.com/2056/how-to-...-windows-7.htm

Men jeg kommer ikke lenger enn til der jeg skal skrive "gpedit.msc" i startmenyen. Jeg får opp at den ikke finner noe når jeg trykker enter.
Noen som kan hjelpe?
Velg start/run (kjør) og skriv gpedit.msc. Trykk enter.
Hmm, funket hos meg.

prøv; Windows tasten + R (Kjør) -> gpedit.msc -> trykk enter.

og husk du må ta med filtype navnet.
Altså, så kan du ikke skrive bare gpedit, du MÅ ha endelsen .msc med så det blir gpedit.msc

EDIT:
Faen don >.<
Sist endret av Ondskap; 25. januar 2010 kl. 00:59.
Ingen forskjell. Får fortsatt melding om at den ikke finner gpedit.msc.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Ingen forskjell. Får fortsatt melding om at den ikke finner gpedit.msc.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som om du har en "billigutgave" av windows. Hvilken utgave har du?
Jeg har Home Premium 64-bit engelsk versjon. Er det rett og slett derfor det ikke funker?
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Jeg har Home Premium 64-bit engelsk versjon. Er det rett og slett derfor det ikke funker?
Vis hele sitatet...
"Home". Amatørutgaven uten noen av de nyttige funksjonene. Jo, det skulle omtrent stemme.
Det var da som """". Første gang jeg drister meg til å faktisk batale og så funker ikke de nyttigste funksjonene.
Vet du om noen annen måte å få det vekk på?
Har akkurat innstallert oppdatering til windows og det var da den kom. Skulle det være vilig å finne patchen som installerte funksjonen og rulle den tilbake?
Eller må jeg i såfall rulle tilbake alle driverne jeg installerte den dagen?
Sist endret av sixfeetunder; 25. januar 2010 kl. 11:40.
Du kan jo aktivere Windows 7 Basic temaet, da forsvinner det. Dog er det temaet veldig stygt.
Funket ikke det heller, men takk for forslaget.
Det funker helt fint hos meg. Vinduene forsvinner, så når jeg muser over startlinjen kommer det opp en liten rute med navnet til programmet som er åpent. Er det ikke det du er ute etter?
Det kommer en preview i form av et bilde av filen som f.eks. dette txt dokumentet:

Det er ikke i startmenyen, det kommer når jeg trykker på filer og ligger der ellers alltid og sier "ingen filer valgt. Det er utrolig irriterende.
Klikk på knappen til venstre for spørsmålstegnet øverst til høyre (skjermbildet ditt).
Tusen takk. At det skulle være så enkelt
Sist endret av sixfeetunder; 25. januar 2010 kl. 16:35.