Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2161
Hei! en kompis av meg fortalte meg at for en stund siden hadde hatt røyket en sigg som var dyppet i en væske. den både luktet og smakte metall i følge han. selv vet han ikke hva det var, i tillegg til at han ikke husker noenting etter å ha røyket den.

noen som har vært borte i noe lignende? lukt/smak av metall, mistet hukommelse og ikke sjangs til å skrive noen ord riktige på msn.
hva kan det ha vært?
-> hvorfor <- i all verden røyket han en sigarett som var dyppet i en ukjent væske?
Trådstarter
3 0
Sitat av nekroh Vis innlegg
-> hvorfor <- i all verden røyket han en sigarett som var dyppet i en ukjent væske?
Vis hele sitatet...

var han og 2 kompiser av han, og de 2 kompisene hadde gjort d før, og sa det var ufarlig(?!). no sånt
Er jo rimelig idiot hvis han sier ja til og røyke en sigg, som er duppet i væske han ikke vet hva er engang, for alt vi vet kunne det vært LSD(bare et eks.)
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er jo rimelig idiot hvis han sier ja til og røyke en sigg, som er duppet i væske han ikke vet hva er engang, for alt vi vet kunne det vært LSD(bare et eks.)
Vis hele sitatet...
Nå gir det ikke noen virkning å røyke LSD heller da. Ei heller er det skadelig.
Sist endret av exocytose; 4. juni 2009 kl. 20:14.
Mulig han dyppet den i GHB? tror det kan ha en metallisk lukt, men vet ikke hva det ville smakt derimot.
Jeg har lest at GHB er "smak og luktløst." Vet ikke om det er sant da.
Du han nok lest "fargeløs og luktfri", når det refereres til GHB i flytende form. Smaken er veldig salt, men kan kanskje helle litt mot metallisk også. Man kan imidlertid ikke røyke GHB uansett.
Sist endret av mentalmelt; 4. juni 2009 kl. 21:57.
Så på den der "most dangerous gangs" serien eller hva den het på youtube, der han intervjuet en neger i usa som duppet siggen i pcp hvis jeg ikke husker feil. Men jeg tror kompisen din hadde husket noe hvis han hadde tatt pcp...
Veit ikke om salvia divinorum kommer i væskeform, men det har absolutt metallisk smak. Forresten så smaker verden metallisk.
Jeg undrer meg litt over en ting;
Om væsken den var dyppet i var brennbar hadde hele siggen brent opp på en gang. Men om den ikke var det ser jeg ikke for meg hvordan dere fikk tent på...?

Om gutten ikke er vanerøyker ble han sikkert bare svimmel av røyken og blandet dette med en god del placebo.

...ellers så kan det hende han bare kjedet seg noe sinnsykt etter han hadde røyka, da det gjør mindre intrykk på en, og dermed husker han mindre av det som skjedde.
Sist endret av plohg; 4. juni 2009 kl. 23:04.
dyppe siggen i våt væske, så røyke den? ;/
Sitat av Tortia Vis innlegg
Så på den der "most dangerous gangs" serien eller hva den het på youtube, der han intervjuet en neger i usa som duppet siggen i pcp hvis jeg ikke husker feil. Men jeg tror kompisen din hadde husket noe hvis han hadde tatt pcp...
Vis hele sitatet...

Var akkurat det jeg tenkte på og. Men han programlederen sa at flytende pcp luktet veldig thynner/løsemidler e.l
Altså, det går å innta pcp ved å dyppe sigaretter i en værske for så å røyke den. Siden dette er det eneste rusmidlet som jeg vet blir brukt på denne måten i noen særlig grad så har jeg lyst til å si det er det de mest sannsynlig har vært borti, men det er jo ingen måte å vite det helt sikkert. Om han ikke husker noe særlig så har jo pcp en disossiativ effekt, så han kan jo bare ha spacet helt ut.
Embalming fluid? Hørt for mye på cage... Har du fasiten?
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
dyppe siggen i våt væske, så røyke den? ;/
Vis hele sitatet...
Finnes det helt tørr væske?
Sluzz mente sikkert ikke tennbær veske Hadde vært morsomt hvis fyren hadde dyppet siggen i bensin Ser bare for meg at får, og øyenbryn og alt som er anntennes, og for en latter vennene hadde hatt!
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Nå gir det ikke noen virkning å røyke LSD heller da. Ei heller er det skadelig.
Vis hele sitatet...
Ok, det var bare ett dårlig eksempel. Men hvis det var PCP da som sikkert mange konstaterer.
Men ble det ikke nettopp konstatert i en annen tråd at pcp er ekstremt sjeldent her til lands?
Hvordan skal da tre gutter, som ikke aner hva de røyker, få tak i det?

Tråden jeg sikter til
Sist endret av Mith; 5. juni 2009 kl. 12:00.
Tipper det var thc-olje.
Jeg tror han bare tuller med deg
Slenger meg på The Captain jeg.

Kan jo ha vært THC-olje, kan fort bli for mye for en stakkar. Er flere som husker lite av hva de gjorde dagen før etter en skikkelig fyrings
Tar tid å komme seg da
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Slenger meg på The Captain jeg.

Kan jo ha vært THC-olje, kan fort bli for mye for en stakkar. Er flere som husker lite av hva de gjorde dagen før etter en skikkelig fyrings
Tar tid å komme seg da
Vis hele sitatet...
Tviler på at der metall smak på det, men vet ikke jeg da.
Sitat av the captain Vis innlegg
Tipper det var thc-olje.
Vis hele sitatet...
Cannabis-olje er ikke flytende væske, men heller som hard klissete honning. Det varierer litt på hvordan ekstraherings metode som er brukt, men cannabis-olje kommer ikke i flytende veske. Og det har verken lukt eller smak av metall.
Sist endret av Quetzalcoatl; 5. juni 2009 kl. 19:11.